0.4

33 13 0
                                    


Adele-Lovesong
Figen Genç-Nazende Sevgilim
Dalida-Parle Plus Bas

♡♡♡♡♡

Bakarken kıyamamak mı,
Yoksa doyamamak mıdır AŞK

~ÖZDEMİR ASAF

🤍

Bel boşluğumda hissettiğim ağrı ile uyandım.Midemi bulandıran hastane kokusunu aldım.Gözlerimi açmak istiyordum ama sanki biri gözlerimi kapatıyordu.

Gözlerimi zorla da olsa açtım.Hemen yanımdan sandal ağacı ve barut karışımı bir koku geliyordu.
Çok hoş ve güzel bir kokuydu.

Başımı hafifçe yanıma çevirdim.Yatağın başlık kısmına başını dayamış,saçları dağınık bir şekilde uyuyan Gizay vardı.
Hemen yanımdaydı.
Gözlerimi üzerinden çektim ve etrafı inceledim.Giriş kapısının yanında bir kapı vardı orası büyük ihtimalle lavaboydu.Daha sonra duvarda bir televizyon vardı.
Camın altında ikili bir koltuk vardı ve gayet rahat görünüyordu.
Gizay orada yatmak yerine neden dibimde yatıyordu ki.

Tekrar bakışlarım Gizay'a döndü.
Yüzünde ufak tefek çizikler vardı ancak çok güzel görünüyordu.Üstelik
yeni çıkmaya başlamış sakalları da ona çok yakışmıştı.
Saçları ne çok uzun ne de çok kısaydı.
Alnına düşmüş bir kaç saç teline dokunma dürtüsü ile dolup taştım.
Ama yine de tuttum kendimi.

Ben onu nedenini bilmediğim bir şekilde izlerken kapı açıldı.
Beyaz önlüğü ve kırmızı saçları ile bir hemşire girdi içeri.
Gülümseyen yüzü ile baktı bana.
"Nasıl hissediyorsunuz?"diye sordu.
Bende,"İyiyim."diyerek yanıtladım onu.
Hemşire kolumdaki serumu değiştirirken benim bakışlarım tekrar Gizay'a döndü.
Hemşire,"Tüm gece yanınızdaydı, ona koltuğa geçmesini tavsiye ettim ama o sizin yanınızda kalmak istemiş sanırım."dedi.Boşalan serum setini toparlayıp odadan,"İyi geceler"diyip çıktı.
Bende tekrar Gizay'a döndüm,izlemeye devam ettim.
"Beni izlemeyi ne zaman bırakacaksın, senin yüzünden uyuyamıyorum."dedi gözleri kapalı bir şekilde.

Ama ben birşey demeden onu izliyordum hâlâ.
Birden gözlerini açtı ve gülümseyerek,
"Bak hâlâ devam ediyorsun."dedi.

Biraz düşündükten sonra cevapladım.
"Güzelini hırpaladım ya, onun hesabını sormak için mi bekledin tüm gece."
"Güzelim mi?seni mi?sana neden hesap sorayım ki?"dedi ve beni bozguna uğrattı.
Gözlerimi kocaman açarak ona baktım ve "Ha!?"dedim.
"Ağzını kapat,ağzını.Sinek girecek şimdi."dedi gülerek.
Gülerken gözleri de kısılıyordu ve sol yanağında ki gamze kendini belli ediyordu.
Sustum ve birşey demeden gülüşünü izledim.

Tam o sırada kapı çaldı ve önde dolu gözleri ile Asır olmak üzere tüm tim içeri girdi.
Gizay ve beni gören Çağan
"Woahh be!"dedi.
"Ee biz çıkalım siz takılın."dedi Afra da ve hep beraber geri geri gittiler.
Barlas ise odanın ortasında durmuş Gizay'a bakıyordu.

"Saçma sapan konuşmayın da girin içeri."diyerek onları azarladım ama Gizay hala bana bakıyordu ve bu durum da yanaklarımın alev topuna dönmesine neden oluyordu.
Utandığım nadir anlardaydık.

Timdeki herkes geçmiş olsun demeye başladı.

"Komtanım gelir gelmez ne bu heyecan,ne bu atraksiyon.Yavaş olun ya hızınıza yetişemiyoruz valla."dedi
Çağan da.

"Abla iyi misin?"diyerek yanıma geldi Asır.
"İyiyim hem ne bu hâl,ilk defa mı yaralı görüyorsun beni?"dedim ona.
"Hayır abla ilk kez görmüyorum ama çığlık atınca korktum.O gün geldi yine aklıma."dedi üzgün bir ifade ile.

Son AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin