1. bölüm "gizem"

46 7 0
                                    

ben Aleda bugün hayatımın hatasını yaptım ama umrumda değil. çünkü ben diğer insanlara göre daha garibim diğer insanlara dışarı çıkmak ister ama ben istemem çünkü gerçekten de hayattan bezmiş usanmış biriyim çünkü hayatımda yaşamadığım aksiyon ,macera kalmadı.
"Aleda hadi gel artık"bu annemin sesiydi, galiba beni kahvaltıya çağırıyordu.
"hemen geliyorum"dedim. sonra dolabımın karşısına geçip saçlarımı düzelttim ve dolaptan hemen üzerime gri sweatshirt'mu geçirip, altıma gri eşofman'mı geçirdim ve annemin yanına gittim. annem yine aynı sabah programları izliyor ve bardağıma çay koyarken bir anda titreyen telefonuma baktım mesaj gelmişti ama en yakın arkadaşım belin'den gelmişti mesaj.
"belin: bu gün niye gelmedin"anlam veremeyerek bende hemen yazamya koyuldum.
"nereye gelmedim"yazdım
"belin: bugün buluşcaktık ya hani hatırlamıyor musun "aklıma bugün buluşcağımız geldi
ve hemen yazamya koyuldum
"he evet şimdi geldi aklıma kahvaltımı yapıp çıkarım yola " hemen kahvaltı tabafima peynir ,domates koyup yedim ve odama gidip altıma siyah pantolonumu giydim üzerine siyah kazağı giydim
ve siyah montumu giyip altına siyah botlarımı giydim telefonumu alıp beline yazdım
"Çisem geliyor mu"
"belin: evet geliyor kafede buluşcaz sonra gezeriz olur mu " diye yazdı bende hemen ona yazdım
"olur olur gezeriz eğleniriz bu gün"yazdım
"belin:tamam bay bay kafede görüşürüz "
hemen bir taksiye atladım ve yol boyunca müzik dinledim yaklaştığımızda ise kulaklıklarımı çıkardım ve parayı ödeyip taksiden indim kafeye geldiğimde kimse yoktu ben de oturup bekledim ve belin geldi beraber oturup sohbet ettik ve çisemi bekledik . Çisem geldikten sonra biraz garip davranıyordu birşey gizler gibi ama sormadık.
"Belin:iyimisin çisem "diye sordu belin
"Çisem:iyiyim bişey mi oldu"cevap verirken bile bir gizem vardı çisem birşey sakladığı çok belliydi ama biz yinede onu çok sık boğaz etmedik.

Ölümün İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin