10. bölüm"korku"

16 3 0
                                    

Sabah kalktığımda karşımda hortlak gibi duran çisem baktım ve ben uyanınca konuşmaya başladı.
"Çisem: kızım sen mal mısın berke sana resmen çıkma teklifi ettmiş ama sen başka sefere artık diyerek odadan çıkmışsın seni ona karşı olan hislerinin herkes biliyor ama sen başka sefere diye geçiştiriyorsun" dedi ve ben konuşmaya başladım.
"Beki o hislerin gitme zamanı geldi çisem ne dersin " dedim ve o konuşmaya başladı.
" Çisem:Hadi hazırlan okula gidicez."
Neden niye ya of.
"Tamam hava nasıl olacak biliyormusun." Dedim çünkü bugün beden var onun için hava durumu sordum.
"Çisem: baya iyi güneşli ve sıcak bir gün olacak gibi görünüyor." Evet işte buna gerçektende sevindim.
"Tamam ben hazırlanıp gelirim siz kahvaltı yapın geliyorum biliyorsun kahvaltı yapmayı sevmiyorum."
Dedim çisem kafasını salladı ve odadan çıktı bende hemen okul formasını ve şortunu giydim üzerine uzun ceketimi yine çoraplarımı giyip aşağıya doğru ilerledim.
"Hadi çıkalım okula gidicez."
"Yankı: sen neden kahvaltı yapmadın." Dedi ve hemen cevap verdim.
"Beni biliyorsunuz zaten kahvaltı yapmayı sevmiyorum siz yediyseniz çıkalım." Dedim ve kapıya doğru ilerledim ayakkabılarımı giydim ve kulaklıkları mı taktım müzik dinlemeye koyuldum en sevdiğim şarkılardan birinin açtım 'hande yener beni sev' şarkısı

"Gel bu hayat seninle güzel
Ömür boyu bekledim
Masal yaşat bana
Yer etmesin acılar
Gelinir gidilir sevilir
Bu aşkın yolu belli

Hayal ettim seni
Beni sev beni sev
Beni sev
Yoluna yoluna
Delirdim uğruna"
Dinlerken kendimden geçiyorum şu an bir halay çekmediğim kaldı yolun ortasında vallaha arkamdan gelen berke yanıma geldi ve kulaklığımın birini kulağına taktı.
"Berke: seni seviyorum zaten güzelim." Ne dedi bu az önce ben mi yanlış anladım salağa yatarak heh desem olurmu acaba.
"Efendim ne dedin." Evet gerçekten salağa yattım.
"Berke: diyorum ki bu şarkıyı dinleme zaten seni seviyorum güzelim."
Gözlerim fal taşı gibi açıldı ve berke buna gülmeden durmadı dün akşam ki itiraftan dolayı böylemi oldu acaba neyse daha uzatmadan cevap vermeliyim ama ne bence en iyisi susmak evet okula gidene kadar beraber müzik dinledik okula geldiğimizde sınıfın kapısının önünde Caner vardı berke durmadı ve belinden tutup beni kendine çekti bana bakarak güldü yemin ederim kendimi mal gibi hissediyorum ve bence malım arkadaş sırama geçerken berke bir şey dedi ve onu dinlemeye koyuldum.
"Berke: çağan seninle yer değişelim olur mu." Dedi nee yani yanımda mı oturacak çağan nolur hayır de nolur yalvarırım ve hiç duymak istemediğim kelime ağzından döküldü.
"Çağan: olur zaten şu aralar hocalar ile geçinemiyorum." Off hayır şimdi sevgilim gibi görünen arkadaşımla mı oturacağım.
"Allah belanı versin çağan." Dedim ve bu çağan ile berkenin gülmesine neden oldu sınıfa matamatik hocası geldi ve yerlerimize oturduk neden bu çocuk benim yanıma oturdu ya of neyse idare edeceğiz hoca ders işlemeye başladı tabi ben birşey anlamadığım için dinlemiyordum ve defterimi karalamaktan başka bir şey yapmıyordum.
"Berke: karalama şu defteri de dersi dinle güzelim." Allah'ım sana geliyorum ya rabbim kabul et beni.
"Ben bu dersi anlamıyorum onun için hiç bir matematik dersini dinlemem onun için sorun etme." Dedim ve bana yakınlaştı ve bana dersi anlatmaya başladı.
"Bana neden dersi anlatıyorsun ki tenefüste anlatabilirsin yakışıklım." Dedik ve bizi bölen matematik hocası.
"Hoca:ikinizde sınıftan dışarı çıkın! Derhal." Dedi ve benim için bu bir gurur bağlantısıydı hemen sınıftan çıkmaya koyuldum üzerinde canerin bakışlarını hissettim berke ona dönerek konuşmaya başladı.
"Berke: önüne bak Caner!." Dedi uyarı bir şekilde sınıftan çıktı ve ben ilerlemeye devam ettim müzik sınıfına girdim ardımdan berke geldi.
"Berke: kızım sen bana mı inatsın Allah razı için ya dün uyardım etek giyme diye bugün gitmiş tayt şort giymiş Allah'ım kafayı yiyecem." Dedi ve ona doğru ilerledim hatta ona baya bir yaklaştım.
"Sen beni mi kıskandım yakışıklım heh." Evet bunları malesef ben konuşuyordum şu an kendime bile inanamıyorum belinden tutup beni kendine çekti.
"Berke: evet güzelim seni kıskandım sorun mu var."evet şu an onun yanında olmak çok rahat hissettiriyor bana evet ama olmaz diye düşündüm ve hemen ondan uzaklaşarak lavobayoa doğru ilerledim bana arkadan baka kaldı dersin bitmesine daha bir saatten fazla var berkeye yakın olmak ölüme yakın olmak demek neden böyle düşündüğümü gerçekte biliyorum .
"Berke: rabia iyimisin bebeğim."
Azrailim geldi ya bana ne oldu ne bu korku anlamdım gitti ben onu seviyorum ve bu seçenek beni mutlu ediyor o zaman hiç bir şey umurumda değil.
"İyiyim sadece miğde'm bulandı sakin ol ölmedim."dedim ve ona yaklaştım saçlarıma eğilip öpücük kondurdu ve ben konuşmaya başladım.
"Sana bir şey söyleyeceğim ama müzik sınıfına gittiğimizde."
"Berke: tamam bebeğim." Dedi galiba azralimin yanında değilim sevdiğim adamın yanındayım ben azraili canerin yanında tatım zaten sınıfa girdik ve yere oturdun konuşmaya başladım.
" berke sana bir şey söyleyeceğim ama nasıl söyleyeceğim bilmiyorum sen dün akşam bana sordun ya bizde onlar gibi olabiliriz ben sen ve ben olalım istiyorum." Evet bunları tek nefeste söyledim bana doğru yaklaştı ve tam karşıma oturdu beni dinlenmeye devam etti.
" yani açık olursam ben seni seviyorum ve senin benim gerçekten sevdiğim ilkim olmanı istiyorum yani açıkça sana aşığım." Oh be sonunda söyledim herşeyi inşallah oda beni seviyordur Allah'ım nolur ya rabbim.
"Berke: oh be sonunda söyledin be güzelim ben de seni seviyorum ve sende benim ilkim olmanı istiyorum." Dedi ve ona doğru dizimin üzerindeyürüdüm ve ona büyük bir tutkuyla sarıldım.
"Seni seviyorum berke özdemir."
Dedim aferin bana ilk defa bir işe yaradım.
"Berke: bende seni seviyorum rabia arslan dur bakayım bir şey deneyeceğim rabia özdemir gayet güzel evlenirsek bu soy ismi sana çok yakışacak bebeğim." Evet bu lanet yerde en güzel şey olmayı nasıl başarabiliyor ona daha da yaklaştım ve ilk öpücüğümü onun dudaklarından aldım hayır malesef sınıfa birileri girdiği için birbirinizden ayrıldık.
"Aleda: rabia iyimisin salak gibi bakıyorsun etrafa yok bu kız bir kaç gün içinde kafayı yemiş olur
Arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun." Dedi gerçekten salak gibimi duruyorum aman neyse kime göre güzel olursam olayayım umurumda değil ama bir kişi hariç o da sevgilim evet ruhum bu kelimeye çok uzak olsada bunu söylemek beni garip bir tutkunun içine çekiyor ne ara zil çaldı ya keşke şimdi de dersten atılsak evet ben bir manyağım.
*************
Evet malesef ikinci derstende atıldık ve bu bizim için güzel bir şey yine aynı sınıfa girdik ve yine yere oturdum yine ben ona yaklaştım evet bu sefer kimsenin bizi bölemeyeyeceğini bildiğimiz için ben onun dizinin üzerine uzandım o üzerindeki ceketi çıkarıp benim üzerime örtü ve konuşmaya başladı.
"Acaba bizim şu öpücük işini şimdi yapsak mı he bebeğim." Uyanıp yüzümü ellerim ile kapatım ve ellerimi açarak o güzel gözlerine baktım.
"Utanma bebeğim utanacak bir şey yok ama utanınca çok güzel oluyorsun bunu bil aşkım." Neee evet bana ilk defa aşkım dedi Allah'ım sana şükurler olsun. Bu kulunu mesut ettin ya ne olursa koymaz bana dizinden kalktım ve onun yüzüne yaklaştım dizlerimin üzerine çıkarak onu uzun boyuna ulaşmaya çabaladım ve onu büyük bir tutkuyla öptüm onun kokusus beni sakinleştitiyordu ondan ayrıldım ve anlımı anlına dayadım konuşmaya başladı.
"Seni gerçekten çok seviyorum ve seni. Bağamlılık haline getireceğim aşkım." Dedi ve ben gerçekten çok mutluydum şu an.
"Seni seviyorum berke."dedim ve ceketini alıp sarıldım.
"Burda ben varken neden ceketime sarılıyorsun güzelim?." O sıra neden cekete sarıldığımı bende bilmiyorum ama içimde hiç hissetmediğim kadar korku var ama neden var bunu bende bilmiyorum?.

Ölümün İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin