Bu gün herşey b*k'a dönmeye başladı sanki herkes cinayeti çisem işledi sanıyordu ama ben biliyorum ki çisem böyle bir şey yapmaz ve çiseme nasıl bu kadar güveniyorum çünkü biz çisem ile çocukluk arkadaşıyız ben ,rabia ve çisem üçümüz çocukluk arkadaşıyız ve birbirimize hep çok güvendik . Aklıma yılar önce okuduğum kitap gelidi Beyza alkoçun karantina kitabından şu sözler gelidi aklıma
"Yıldızları izlemek için duvarlar arasındaki evinizden vazgeçtik"(Beyza alkoç karantina)
Bu sözler tamda bizi yansıtıyor peki biz yıldızları izlemek için bu okuldan nasıl çıkıcaz .
"Rabia: arkadaşlar aklınızdan saçma sapan düşünceleri çıkarın tamam mı tamam. Çisem son zamanlarda garip davranıyor olabilir ama çisem böyle bir şey yapamaz yapamaz ben ona güveniyorum" dedi rabia araya atlayıp ona katılıyorum çünkü çisem yapmaz . Hemen yankı attladi söze
"Yankı: nasıl bu kadar güveniyorsunuz ben son zamanlarda yanınızda olamadım ama neden bu kdadar güveniyorsunuz" dedi ve rabia gülerek cevap verdi.
"Rabia: yankı son zamanlarda sende garipsin o zaman sen öldürdün kim öldüyse çünkü tenefüste sende yanımızda yoktun he ne dersin önce suçlamadan kendine bak tamam mı sonra konuş" rabia çok ama çok haklıydı. Ders bitti ve herkes dolaşmaya başladı ben ,rabia,belin sınıfta kalıp ailemize haber verdi tabi rabia hariç ben ve belin annemizi aradık konuştuk rabianin hayat hikayesi yaşamak istemeyeceğimiz türden yaşadıklarının hiç bir kolay bir şey değil annesi onu bebekken boğmaya çalışmış ve onu kapının önünde bir kutunun içinde koymuş ve birisi onu bulup yetsitirme yurduna vermiş bunun yüzünden onun kalın ve taşlaşan kalbini kimseye açmıyor ve bizimle arkadaş olmasını sağlayan şey bizim onu küçük yaşta tanıyor olmamız ve sorarsanız evi nasıl var diye o bir aile tarafından evlatlık olarak alındı ve onlar rabia rica ederek bir eve yerleştirdiler ve kendi arkadaşlarına çok önem veriyor bu yüzden bizden başka kimseyle arkadaşlık kurmuyor ve kendini bir başkası üzerse rabia ona daha fazla acı çektirir ve bazen onun gibi olabilmek için neler vermezdim diye düşünüyorum .
"Rabia: kızım daha ne düşünüyorsun bu kadar uzatmayı ya biz inanıyoruz çiseme başkası inanmasa olur abartmayın ya takmayın kafanıza "
Gerçekten çok fazla soğuk kanlıydı ve bu gerçekten bazen çok gereksiz oluyor .
" Belin: nasıl kızım nasıl düşünmeden edemiyorum sen nasıl bu kadar soğuk kanlısın ya kafayı yiyecem" belin her olayda abartan taraftı rabia ise umursamayan ben ise dozunda olan biriyim galiba kendime göre be. Böyle biyim
Telefonumu elime alıp hemen mesaj uygulamasına girdim ve gurup olyşturmak için kişileri ekledim neden bilmiyorum ama icimden yapmayı çok isterdim.
"Rabia kişini eklediniz."
"Belin kişini eklediniz."
"Çağan kişisini eklediniz."
"Berke kişini eklediniz."
"Yankı kişini eklediniz."
"Çisem kişisini eklediniz."
"Ege kişisini eklediniz."
Herkese teker teker mesaj gelince rabia kaşlarını çattı ve arkasını döndü. Ben ise ona dalaga geçer gibi gözlerimi kısarak güldüm .
"Rabia: buna gerçekten gerek var mıydı." Başımı salladım ve profil resmi olarak hepimizin birlikte olduğu ve "Mutlu" olduğu fotorafi koydum hemen ereklerden yazan berkenin mesajı geldi.
"Berke: buna gerçektende ihtiyaç var mıydı." Hemen rabia ya dönerek ona baktım ve sırıtım ve kişinin de aynı şeyi sorması olan üstü bir şeydi tamam o kadar olmasada yinede bizim için önemli bir şey yani ve bende hemen guruba yazmaya koyuldum.
"Aleda: evet berke gerçekten çok önemli olduğu için bu gurubu açtım"
Ve gurubun adını gerçektende "ölümün izleri" koymuştum bir an yine Beyza alkoç karantina kitabi geldi şu an onlar gibi bir şey yaşıyorduk inşallah kitapta olduğu gibi şeyler yaşamayız kendi kendime güldüm ve telefonumla uğraşmaya başladım tam o sırada ölümün izleri gurubundan mesaj geldi yazan yankıydı.
"Yankı: gerçekten saçma bir şey yapmışsın" dedi ve hemen yazmaya koyuldum.
"Aleda: saçmaysa çık yankı ben sadece bu ölüm ortamında birbirimizin yerini nerde olduğunu veya ölüp ölmediğini bilmek için açtım tamam istiyorsan çık umurumda bile değil " yazdım ve guruptan bildirim geldi.
"Ege:tamam kavga etmeyin kimse çıkmıyor guruptan " yazdı ve rabia konuşmaya başladı
"Rabia: ben lavaobaya gidip saçımı başımı düzeltip gelicem bir şey olursa guruba yazarım tamam mı " dedi bende kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün İzleri
ParanormalAleda,beril ,çisem,Rabia, Berke ,çağan ,ege ve yankı'nın maceralarına sizde katılmak isterimisiniz? --- Merhaba arkadaşlar, Rabia, Berke, Aleda, Beril, Çisem, Çağan, Ege ve Yankı olarak, birlikte yeni maceralara atılmak için bir araya gelmeye karar...