Ben berkeyle otururken beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama ben hala deli gibi titriyordum .
"Berke: tamam rabia sakin ol ben yanındayım sadece beş dakika içinde burda olurlar tamam mı sakin ol"
"Özür dilerim" dedim azından dökülenlere karşı gelemiyorum.
"Berke: ne için özür diliyorsun birşey yapmadın ki?" Hemen kafamı iki yana sağladım hayır deme manasında .
" Hayır şimdi sana davrandığım şekil yanlıştı ama hala söylediklerimin arkasındayım " bu söylediklerim onu güldürmüştü.
"Berke: ona ne şüphe bunu sende bende çok iyi biliyoruz ama benim senden salklayacak bir şeyim yok ama Sen benim en yakın kız arkadaşımın "
Bu söyledikleri içimi ısıtmaya yardımcı oldu ve çantama doğru ilerledim bana 'nereye gidiyorsun' diye bir bakış attı ve çantama doğru gittiğimi görünce bir şey demedi telefonumu aldım ve sınıfın haporleri ne bağladım ve şarkı açtım çünkü kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı daha sonra çantamdan su çıkardım ve bir yudum aldım.
" Şu istermisin" dedim kendime inanmıyorum gerçekten bencil biri olduğumu söyler çoğu kişi ama içimde bencil olmayan biriyim.
"Berke: olur sen daha iyimisin nefes alabiliyor musun" bendim için endiselenmesi hoş bir davranıştı
"Evet daha iyiyim ama hala biraz nefes almakta zorluk çekiyorum "
Dedim kendi kendime sınıfın ortasında volta atıp duruyordum
"Berke: otur hadi daha fazla yorma kendini " onu ikiletmeden sıralardan birinin üzerime oturup bağdaş kurdum üzerimdeki ceketi çıkarıp bacaklarıma örtüm.
"Sence bu olayların bir anda olması garip değilmi yani bana göre garip "
Dedim ve başını olumsuz bir şekilde salladı.
"Berke: bak bunu çisem yaptı demiyorum ama ilk ders sırf telefonuyla uğraştı sen şiir okurken birisiyle mesajlaşıyordu ama kim bilmiyorum bir şeyleri hala bizden saklıyor ve bence bu çisem yapmasada onun üzerine yıkılacak bir suç bunu sende iyi biliyorsun "
Ona doğru ilerledim ve tam karşısına oturdum ve onu izlemeye başladım.
"Berke: bilmiyorum ama bence böyle bir şey olucak yada onu tehtit edecekler " ben ona doğru kendimi kaydırdım ve aramızda hiç mesafe kalmayacak şekilde yüzünü inceledim.
" Nerden bu kadar eminsin belki beline , aledaya yada bana atılacak bu suç ben yaptım demiyorum derste sadece telefonuyla uğraştı diye bunu o yaptı anlamına gelmez ve bu arada derste şiir okuduktan sonra bende telefonumla uğraştım çünkü çisem bana mesaj yazdı ." Bana afalamış şekilde baktı
Tam o sırada ondan uzaklaşacaktım ki kolumu tutu ve ona dahada yakınlaştım ben uzaklaşmaya çalıştıkça dahada yankına çekiyodu beni bende uğraşmayı bıraktım ve telefonumla uğraşmaya başladım tam guruba yazmaya başladım telefonumu aldı ve cebine koydu .
1 saat sonra
Aleda hala gelmemişti okulun dağılma saatine yarım saat var ama evlerimize gidemiyoruz çünkü bu saçma katil yüzünden eve gidemiyorduk keşke haberim olsaydı da bu gün etek giymeseydim evet bunca karmaşanın içinde tek düşündüğüm etek giymem ve berkeye bu kadar yakın olmam .
Kolu gevşemişti tam kolumu çekeyim dedim kolumu daha fazla sıkmaya başladı .
" Lan yeter kol bu senin kas yaptığın dumbell değil bırak kolumu yakışıklım" dedim ve o konuşmaya başladı.
"Berke: yakışıklım derken? güzelim"
"Güzelim derken berke ?" Bunlar bir an önce gelmezlerse bu çocuk beni burda yer valah .
"Berke: kolunu bırakmamı istiyorsun o zaman bir şartla " ne şartı bırakmasın Daha iyi uğraşamam şartla şurtla .
" Ne şartı?"
"Berke: bekle bakalım düşünüyorum güzelim" kabul etmiycem ki boşuna düşünüyorsun.
"Boşuna düşünüyorsun!"
" Berke: neden güzelim?"
" Bana güzelim demeği kes!"dedim uyarır bir ses tonuyla
" Berke: tamam güzelim "
Ben şimdi bu çocukla birlikte bizi bulana kadar burada mı olucam Allahım yardım et bu kuluna .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün İzleri
ParanormalAleda,beril ,çisem,Rabia, Berke ,çağan ,ege ve yankı'nın maceralarına sizde katılmak isterimisiniz? --- Merhaba arkadaşlar, Rabia, Berke, Aleda, Beril, Çisem, Çağan, Ege ve Yankı olarak, birlikte yeni maceralara atılmak için bir araya gelmeye karar...