11.bölüm"zehir"

14 2 0
                                    

Sabah kalktığımda saat 8.12 geçiyordu okula malesef geç kalmıştım evet zorlada olsa gitmem gerek çünkü yakında gitmediğim günler yüzünden okulda kalacaktım sabah kalktım kıyafetlerini giyidim ve okula doğru ilerledim yol boyunca koşup yürüdüm
Bu ikisi arasında okula doğru ilerledim okula geldiğimde saat 9'du evet saat sekizde başlayan ders bir saat sürüyordü okula geldiğimde her zaman ki gibi bizim oturduğunuz yerdeydiler onları görüp kafamla selamladım ve sınıfa çıktım sınıfta Aleyna ve Caner vardı onları umursamadan çantamı oturduğum yere koydum ve aşağıya indim onların yanına geldiğimde bana bir garip davranıyorlardı nedeninin sordum ama aleda salağı tiripli bir şekilde konuşmaya başladı.
" Rabia gerçekten çok kahpesin hem git bizim arkamızdan caner ve Aleyna ya laf yetiştir sonrada gel bizimle arkadaş ol oldu ya şimdi defol buradan hadi !." Ne oldu acaba bu salak ergene.
"Ne diyorsun anlamıyorum ama salaksın gerçekten hemde çok ben gidip kaç yılık arkadaşımı gidip iki günlük kişiye satacak kadar kahpe değilim ve umrunda bile olmaz senin ergence davranışların." Dedim ve sınıfa çıktım çantamı aldım ve sınıftan çıktım okuldan dışarı çıkarken arkamdan berke geldi.
"Okulu asmak he güzel fikir aşkım."
Evet biz şu an berke ile okulu asıyoruz ve aleda ile diğerleri ise arkamızdan bizi izliyor.
Dün akşam aledanın anlatımıyla
Telefonumla gezinirken Aleyna salağından mesaj geldi mesajda bahsedilenler " aleda bak uzun zamandır düşmanız ama sana söylemem gereken şeyler var." Yazıyordu.
"Hadi uzatma anlat." Evet gerçekten merak ettim.
"Rabia senin ile Ege'nin arasını bozmak için benden yardım istedi." Evet kan beynime sıçramıştı rabia böyle bir şey yapmaz diyemiyorum çünkü yapabilirde.
"Sen bekle rabia arslan bekle ben de seni berkeyle ayırmasam bende aleda değilim."
Şu an rabianin anlatımıyla
Evet okuldan çıkıp bir parka gidip bir banka oturduk ben kafamı berkenin omzuna koydum ve o konuşmaya başladı.
"Seni üzen şey ne aleda sana ne dedi."
Dedi ama eyer yanlış anlarsa ya aledayı ona kötülemek gibi anlarsa aman neyse nede olsa berke benim sevgilim.
" Bende bilmiyorum ki bu gün okula geç kaldım zaten biliyorsun çantamı sınıfa koydum aşağıya indim aleda bana bağırmaya başladı neymiş ben ege ile aledayı ayırmaya çalışıyormuş bunuda aleynadan öğrenmiş sonra ben sınıfa çıktım çantamı alıp okuldan gidicektim sonra sen geldin iyiki geldi." Dedim çünkü bunları anlatmam gereken bir kişiye ihtiyacım vardı.
"Aleda nasıl bu kadar saçma bir şeye inanır aklım almıyor." Dedi çıldırmış gibi  ve ona doğru baktım.
"Hadi dolaşmya devam edelim ne desin ?." Dedim onaylar bir şekilde kafasını salladı.
"Tamam güzelim". Dedi ve ayağa kalkıp gezmeye başladık.
" sinemaya gidelim mi?" Dedim berkeye bakarak sonra bana döndü ve dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Olur bebeğim gidelim ama hangi filme?" O an aklımdan sadece bir filim geçiyordu 3391 km .
"3391 km gidelim zaten bu gün sinemalarda gösterime girdi." Dedim ve konuşma başladı.
"Yani şimdi sen İzmir ben ise ege miyim?"dedi ve gülerek bana baktı bende ona evet der şekilde başımı salladım.
2 saat sonra
Filmden çıktıktan sonra çisem beni aradı ve cevaplasam mi cevaplamasam mi diye arada kaldım.
"Açmayacak mısın." Dedi ona kafamı hayır anlamında salladım.
"Bu sabah kilerden sonra açmayı planlamıyorum hem şu an senin yanındayım ve rahatsız edilmek istemiyorum." Dedim hava günlük güneşliken bir anda yağmur başladı ve yağmurun altında yürümeye başladık.
************
Bayağa bir ıslanmıştık bende titriyordum.
"Evim çok yakında oraya gidelim mi hem hava çok kötü ve böyle durursak hastalananacağız." Dedim berkeye oda kafasını salladı.
Yarım saat sonra
Eve geldik hava buz gibi olduğu için hemen üzerime gri renk bir tişört giydim altıma siyah Bir eşofman giyip saçlarımı kurutma Makinesi ile kurutuyordum berkede odada üzerini değiştirdi ve yemek sipariş etti.
Saçlarımı kurutuktan sonra berkenin yanından gittim.
"Selam " dedim ne diyeceğimi bilmiyorum ne demem gerekli bir konu açıp ardan devam ederiz  diye düşünüyorum.
"Gel yanıma oturalım" dedi onun yanına ilerledim kafamı onun omzuna koydum ve konuşmaya başladı.
"Aledadan bir haber var mı."dedi kafamı onun omzundan kaldırdım ve ona afalamış şekilde baktım ben onunla oturup güzel şeyler konuşalım diye düşünüyorum ama meğer o aledayı düşünüyormuş.
"Neden aledayı sordun merak mı ediyorsun benimle olmak seni rahatsız mı ediyor?." Dedim bir an sinirle.
"Ne alakası var rabia saçmalama istersen." Dedi"aledayı sorman saçma değil ama benim böyle davranmam saçma öyle mi berke!" Bende diyorum ki biz beraber böyle oldugumuz için mutluyuz .
"Rabia ben öyle bir şey demedim sadece barıştınız mı diye sordum tabi sen böyle düşünüyorsan ben bir şey diyemem." Dedi rezil oldum yemin ederim tam konuşmaya başladı ki onu suturmak için dudağına yapıştım bana afalamış bir şekilde baktı Allah kahretsin şimdi daha rezil oldum ondan ayrıldım ve odama doğru koştum.
"Rabia buraya gel canım."dedi Allah benimde belamı versin inşallah. odaya girdim ve kapısını arkasına saklandım tabiki benden büyük ve kaslı kollarıyla kapıyı kolayca açtı ve ban arkasında kaldım içimden 'Allah ım nolur beni görmesin' diye yalvarıyordum ama maalesef gördü.
"Seni gidi minik kaçak." Dedi sırtım ona dönük olduğu için beni belimden yakaladı ve kucağına aldı.
"Benden kaçamazsın bebeğim." Dedi ve tam o sırada kapı çaldı kaşlarımı çattım kim gelebilirdi ki en fazla aledalar ama o da gelmez berkenin kucağından atladım ve kapıya doğru ilerledim kapıyı açtığımda ki görüntü beni şok ettmişti.

Ölümün İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin