Berkenin yanından ayrıldım ve
Sınıfa girdiğimde aleda,çisem,belin,yankı,çağan,ege bir sıraya oturmuş sohbet ediyorlardı ben de onlardan çok uzakta olan bir sıraya oturdum kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye koyuldum telefonuma mesaj gelmişti ve bakmaya başladım çoğu guruptan gelen mesajlar bakmaya başladım ve dikkatimi çeken sadece bir mesaj olmuştu o mesajda bunlar yazıyordu
"Ege: arkadaşlar bu gün evlerimize gidiyoruz haberiniz olsun " burada tam iki gün boyunca kalmıştık içimden bir ses bana bunu söylemek için delirse de bir yanım saçmalama diyordu ve ben deliren tarafımı seçtim ve guruba yazmaya başladım.
"Rabia: arkadaşlar bu gün bana gidelim ve sohbet muhabbet ederiz sabahlarız itiraz kabul etmiyorum " diye yazdım evde tek kalmak hoşuma gitmiyordu ve guruptan mesaj geldiğini sandım ama bir baktım ki berke şugursuzundan gelmişti bakmadım ve bakmayacaktım kararlıyım şu dakikaya kadar otuz iki mesaj attı ve hiç birine bakmadım bir an sınıfın kapısı açıldı ve Aleyna geldi el salladım ve gelmesini işret ettim yanıma geldi ve konuşmaya başladık
"Aleyna: uzun zamandır konuşumuyorduk yoksa Caner ile tekrar sevgili mi olacaksın bu çok iyi bir haber. " Al işte rabia bir mal daha
" Aleyna git sen ol Caner ile hemen kendini kendine gelin güvey oldun gerizekalı yok öğle bir şey sadece seninle sohbet etmek istedim bu ama neyse bay bay canım ben gidiyorum" dedim ve o gerizekalı yüzüne sırıtım ben ona bakarken malesef sınıfa berke girmiş ve onun ile çarpıştık ben ona bakmadan konuşmaya başladım.
" Pardon görmedim çıkarmısınız" dedim ve önümden çıkmasını bekledim ama çıkmadı bende çarparak çıktım arkamdan dediğini duydum ama umursamadım.
Bahçeye çıkıp çardaklardan birine oturdum ve kitap okumaya başladım.
Çıkış vakti
Evet sonunda bu lanet yerden kurtuluyoruz bu gün bana gelmeleri için guruba yazdım ve tekrar yazacağım.
"Rabia: hadi Atatürk büstünün orada sizi bekliyorum hızlı olun " yazdım Allah belamı versin berkede geliyordu Allah kahretsin ya tamam dayanabilirim sakin olabilirim.
"Aleda: bize söylüyorsun kendin dalmış gidiyorsun hanımefendi hadi "
Dedi hanımefendi kelimesi bana nefret etmeme yardımcı olan kişi tabiki de berke.
Kulaklığımı taktım ve bir yandan telefonumla uğraşmaya ve bir yandan müzik dinlemeye koyuldum bir anda çisem yanıma geldi baya bir korktum yani hortlak gibi çıktı karşıma.
"Çisem: neden bu kadar durgun sun
Bir şey mi oldu." Evet çisem beni tek düşünen kişi dördümüzün arasından sadece o bana ne olduğunu sorar bende ona açıklarım ve çoğu zaman bu değişiklik gösterir.
"Sana evde özel olarak anlatırım tamam mı aşkım." Dedim ve gülmeye başladık herkesin gözü bize bakarak ne yaptığımızı anlamaya çalışıyordu ama bu bizim umurumuzda bile değil.
Çisem yanımdan ayrılıp diğerlerinin yanına gitmişti ve tek kalmayım diye yanıma çağan geldi ben Çağan'ı çok seviyorumdum yani arkadaş olarak.
"Çağan: naber ufaklık nasıl gidiyor." Berkeyi gösterdi gözleriyle ama ona hemen göz devirdim.
" Hoşuma gitmiyor onunla anılmak sizi orda bıraktıktan sonra bana beni işine geldiğinde kulanma dedi ve artık gram umrumda değil sen bana anlayışı davranırısın lütfen benim adımı onu adı ile kirletmeyin olur mu
Deve" dedim ve bana olumlu şekilde başını salladı.
"Çağan: tamam ufaklık mesaj alınmıştır." Yol boyunca çağan ile sohbet ettik ve evin kapısına gelince çömelerek paspasın altındaki anahtarı alıp evi açtım.
"Aleda sen diğerlerine yerlerini göster ben yemek sipariş edeceğim yemek yapacak durumda değilim herkes odalarına yerleştikten sonra yemek yer ne istersek yaparız olur mu? " Dedim herkese doğru dönerek herkes olur dediği için odama gittim hemen üzerimdeki ceketi çıkarıp formamı çıkartıp banyoya girdim çıkınca hemen gri renk bir eşortman giydim üzerinde yarım bol crop beyaz tişört giydim ve çoraplarımı giyip aşağıya indim herkesin evde bir odası vardı v herkes burada illaki kaldığı için tişört falan vardı.
"Aleda: sonunda geldin rabia yaşlandık burda." Ya sabır ya sabır
" Ya gideli beş dakika oldu ne var yine aleda çıldırma beni zaten bu gün baya bir sinirliyim bomba gibi dokunana patlıyor um." Gerçektende öyleydi hemen telefonumu alıp pizza söyledim.
"Aleda: hadi bakalım yemek gelene kadar oyun oynıyacağız bu bizim gelemeskel olan rutinimiz " dedi evet ama benim şu an hiç keyfim yok olsun mızıkçılık yapamak yok .
"Berke:ne oynıyacağız peki."dedi bu sefer ben cevap vermeyeceğım o ben cevap vereceğimi sansın koca ayı.
"Belin: doğruluk ve cesaret oynayalım." Ya hayır ya off neyse oynayacağız yapacak bir şey yok.
"Aleda: hadi bakalım yuvarlak olun ege sen benim yanıma gel çağan çisemin yanına gel yankı rabianin yanına otur berke sende belinin yanına otur hadi başlayalım."şişeyi çevirdi ve aleda çağana soracaktı.
"Aleda: doğruluk mu cesaret mi" dedi
"Çağan: cesaret diyeceğim" oley çok güzel gidiyor kavga falan çıksa keşke
Aman neyse ne diyecek acaba aleda.
"Aleda: Instagram geçmişini göster" ooo baya iyi oldu şu an yani.
"Ben bi su içeceğim beş dakikaya burda olurum"dedim ve odadan çıktım arkamdan gelen çiseme anlatmam. Geteken şeyler var.
"Çisem benim odama gel " dedim çisem başını salladı ve kendi odama doğru ilerledik ve odaya girdiğimizde yaşadığım her şeyi anlatmaya başladım.
Konuşmamız bitikten sonra aşağıya inecekken kapıda berkeyi gördüm.
"Berke: çisem bize biraz izin verirmisin." Dedi ve ben konuşmaya başladım.
"Gitmene gerek yok çisem çünkü mazallah berkeye işim düşer kullanırım yazık olur." Dedim tam inecekken kolumu tutu ve odasına sürükledi.
"Berke: rabia beni hep çok yanlış alıyorsun." Dedi ve ben konuşmaya başladım.
"Ben mi yanlış anlıyorum emin misin berke! Sırf sana yardıma ihtiyacım olduğunda yardım istedim ama senin bana söylediğin şey peki tek suçum eski sevgilimi tanıman bak altını çizerek söylüyorum eski sevgilim alayabiliyormusun heh ben seninle sevglili olsam benim hayatımda öğreneceğin bir sürü şey var eğer her birinde böyle yaparsan ben seninle ileridede şimdide olmam anladın mı?."dedim şu an tam konuşma sırası.
"Berke: ne yani ben böyle yapmasam sevgili mi olacaktık " artık dayanamadım gerçekten odadan çıkmaya çalışınca acaba otomatik olarak kolumu mu tutuyo acaba neyse boşver.
"Bırak kolumu" dedim uyarır şekilde.
"Berke: sorduğum soruya cevap ver güzelim." Lan yeter vallaha yeter bıktım insanlara cevap vermekten gerçekten.
"Kimseye cevap vermek zorunda değilim bırak kolumu yakışıklım." Dedim huyuna gitmesem hiç bırakmaz kolumu.
" Berke: galiba bu bir evet demek mi oluyor." He he evet demek anlamına gelir gerizekalı bir anda bağırmaya başladım.
"Lan bırak kolumu yeter artık vallaha Çağan'ı çağırırım." Garip bir sekilde gülümsedi.
"Berke: çağar hatta dur ben çağarıyım
Çağan bir bakarmısın kardeşim." Ne yapıyor bu maynyak Allah'ım yardım et nolur bu kuluna.
"Tamam sus tamam berke sus." Elimle ağzını kapatım ve susmasını sağladım.
" Berke: şimdi bana o çocukla nasıl sevgili oldun otur ve anlat tamam mı güzelim." Şu an gerçekten sinirli gözüküyor yere oturdum ve anlatmaya başladım.
" Her insan gibi işte neyi anlatıyım tek sonun ben o zaman başka birini seviyordum ve o zaman onun sevgilisi vardı onun için ona açılmadım ve Caner ile oldum bu kadar" ama sevdiğim kişi bir zamanlar berke idi ve ona bunu söylemedim.
"Berke: sevdiğin kişi kimdi o zamanlar?." Evet şimdi sıçma sırası bende açık konuşucam artık .
" Sendin seni seviyordum o zamanlar"
Evet bunu söyledim gerçekten bununu söyledim inanamıyorum kendine bunu söyledikten sonra karşıma oturdu ve bana yakınlaştı tam o sırada aşağıdan bağarış sesleriyle ayağa kalktım ve odadan çıktım Allah'ım sana şükurler olsun beni son anda kurtardın.
" Ne oldu niye bağarışıyorsunuz inşallah güzel bir haber verirsinz.
"Berke: aynen öyle bir haber olsun ki.." dedi ve gerisini getirmedi ve ben tahmin edebiliyorum ne için sustuğunu.
"Çisem: aleda ile ege sevgili oldu." Ne nedin sen.
"Heh anlamadım ne dedin." Lan ne ara lan.
"Çisem: sevgili oldular tamam mı anladın mı." Anladım o kadar mal değilim.
"He bu muydu ya bende önemli bir şey sandım hayırlı olsun kardeşim bay bay ben yatmaya gidiyorum."
Kaç rabia yoksa yersin boku hızlı hızlı odama doğru ilerledim tam o sırada berke bana yetişmişti ve önüme geçip beni tekrar odasına sürükledi.
"Allah belanı versin inşallah berke bavulmuyum bende habire sürüklüyorsun. " Bana yaklaştı ve nefeslerimiz birbirine çarpmaya başladı.
"Uzaklaş benden " tabi bu anı bozmak için doğmuşum.
"Berke: neden güzelim bizde onlar gibi olabiliriz ne dersin?." Sen bu hakkı çoktan harcadın beyefendi.
"Olmaz bebişim sen hakkını kaybettin." Evet onu bayağa bir zorlayacağım ve bundan haberi yok.
"Belki başka bir kazanır bu hakkı onun için sorun yok bay bay bebişim."
Dedim ve odada. Bu sefer şansıma çıktım kendi odama girdim ve yatağıma yöneldim hemen uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün İzleri
ParanormalAleda,beril ,çisem,Rabia, Berke ,çağan ,ege ve yankı'nın maceralarına sizde katılmak isterimisiniz? --- Merhaba arkadaşlar, Rabia, Berke, Aleda, Beril, Çisem, Çağan, Ege ve Yankı olarak, birlikte yeni maceralara atılmak için bir araya gelmeye karar...