3.8

29 7 70
                                    

Ahu Uyak

"Abla?" Kapıdaki görüntü beni şok etti. Eren, Utku, Cem abi ve ablam. Laleyle Buraklara geldiğimizde Burak'ı sinirli bulmuştuk. Çünkü İbrahim Arda'ya sarılmış vaziyette uyuyordu, nede uyandırmadın dediğimde İbrahim'in hastayken uyumadığını ve uyursa kendisini daha çabuk toparlayacağı için uyandırmaya kıyamadığını söylemişti. Lale sırıtıp "Gerçekten aşık olmuş bu." demişti ve bu Burak'ı daha da sinir etmişti. Bir yandan da mutlu gibiydi, çözemedim.

Kapı çalınca ben açmak için kalkmıştım ve kapıda da böyle bir görüntü vardı. "Naber kuzucum? Duydum ki abini Burak'a satmışsın." dedi ablam gülerek. Eren hemen hızla ayakkabısını çıkarıp bana sarıldı "Ahu'm özledim." sıkı sıkı sarıldık. Ayrılmadan kafamın üstünü öptü ve saçlarımı dağıttı. Utku'yla da sarıldık ve o da Erenle birlikte salona geçti. Ablamla da sıkıca sarıldık, yanaklarımı öptü "Sende hastalanma bak tamam mı?" kafamı salladım.

Cem abiye de elimi uzattım, tutup sıktı "Sarılsaydık?" dedi. Güldüm ve "Ha, peki. Olur." elini bırakıp kısaca sarıldık ve içeriye geçtik.

İbrahim uyanmış saf saf etrafına bakınıyordu. Cem abi, abim ve İbrahim'i bilmediği için uyandırmışlardı sanırım.

"Abla!" abim hızla kalkıp ablama sarıldı "Benim kardeşim hasta mı olmuş?" ablamın sesi eğlenir merhaba şekildeydi ve küçük bir çocukla konuşuyor gibi konuşuyordu. Cem, İbrahim'in yanına ilerleyip ateşine baktı "Nasılsın lan?"

"İyiyim abi." Cem kafasını salladı ve yanağına hafiften vurup "Aferin. Kay bakalım." Yanına oturdu. Arda, İbrahim, Cem abi yan yana oturuyordu.

Utku, Eren, ben ve Burak da bir koltuktaydık, ablamda Lale'nin yanına oturdu selam verip. "Lalik naptın? Nasılsın?" Cem abi Lale'ye döndü. "Çok iyiyim. Sen?"

"İyi. Hayırdır niye çok iyisin?" Lale gülerek bana döndü ve beni gösterdi "Bu kız sayesinde," ablama döndü "Kardeşin var ya fena bir şey, resmen her yeri yakıp estirdi. Keyiflendim." ablam gülümsedi. Burak "Ne yaptınız? Anlatmadınız da." deyince ona döndüm. Yan profilini seviyordum. Kimse olmasaydı yanağından öpebilirdim.

"Sevgililere hayırlı olsun dedik." dedim sadece Burak önce kaşları çatık çatık bakındı sonrasından anlamış olarak "Ha iyi yapmışsınız." dedi.

Cem abi de oradan "Ulan Lalik engel olmayacaktın da dövecektim onu." deyince ablam ters ters baktı "Sen sürekli adam mı dövüyorsun?"

"Sürekli?" İbrahim ve Burak aynı anda sorunca bir ablama bir Cem abiye bir de Burakla İbrahim'e bakındım. Lale sırıtıyordu. Abimse ablama bakıyordu.

"Yok be, hak edenleri döverim ben." dedi Cem abi rahatça. Erenle Utku'ya baktım, ikiside telefona bakıyordu ve mesajlaştıklarıda her hallerinden belliyddi. Tamamen ortamdan kopmuş bir haldelerdi.

"Sen kavga mı ettin abi?" diye sordu Burak şaşkınca "Herifin tekini dövdü." dedi ablam Burak'a dönüp. "Ve sen neden bunu biliyorsun?" dedi abimde ablama dönüp. "Neden dövdün ki?" dedi İbrahim de. Ablam abime dönüp "Gittiğim yerde karşılaştık." deyince benimde kaşlarım çatıldı abim bana dönünce onunda kaşları çatıldı "Sen işte değil miydin?" diye sordum şaşkınca. "Nasıl yani beni hasta hasta bıraktın mı?" dedi abimde üzgünce, ablam bir bana bir abime baktı "İş çıkışı öğretmen arkadaşımlaydım, çalıştım yani. Ve hayır Ardacım seni niye hasta hasta bırakayım ablam?" diye açıkladı.

"Cem zaten bizimle aynı anda o mekandaydı, ablan yoktu. Bizden sonra gelmiş belli ki." deyince Lale, Cem abi kafasını salladı. "A ben seni hiç görmedim Cem abi." Cem abi güldü "Farkındayım, avına odaklanmış durumdaydın. Maşallah, saygı duydum yani sana. Tatlı dille nasıl her şeyin altından girip üstünden çıkıp haklı çıktın? Mekan sahibi arkadaşımdı, sayende çıldırdı kendisi." deyince Uyak kardeşler olarak kahakaha attık. "Hak etmişlerdi ama ne yapayım? Bir ara o arkadaşından özür dilerim."

Tavuk Pilav || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin