2.8

41 9 76
                                    

burak: naber len güzelim?
bugün dersin kaçta bitiyor?

ahu:
sen mesaj atınca benim kalp🦋🦋🦋
iyiyim yakışıklımmm,
bir saat sonra bitiyor,
sen kampüste misin ki?

burak: evet,
sizin fakültenin kantininde bekliyorum seni.

ahu:
ayyy,
tamamm.
hoca dersi hızlı anlat hoca,
sevdiceğim bekliyor.

burak: cidden hoca azcık hızlı ol,
sevgilimi özledim.

ahu:
daha dün görüştük ya,
hemen özlemiş.
aşık mı ne.

burak: hemen özlerim,
huyumdur.

ahu:
huyunu da seni de,
gelince öpücem, ne güzel huymuş o.

burak: öp :)
öp ki şu an beni kesen kızlar bilsin sevgilim var!

ahu:
ne,
SENİ Mİ KESİYORLAR?
burak.

burak: valla bayağı bayağı süzüyorlar,
sapıklar herhalde?
imdat.

ahu:
burak.
terk et orayı.
çabuk.
çık.
çık.
çıkkkkkkk.
YA DA DUR, BEN GELİYORUM.
BEKLE.

burak: dersten mi çıkacaksın Ahu?
saçmalama.
BİR RÜZGAR ESTİ DİYORUM,
SENMİŞSİN.

ahu:
yanından mı geçtim?
neredesin?????

burak: sakin biraz sevgilim,
kantine gir, kolonun orada oturuyorum.

ahu:
he gördüm seni,
şu karşında oturan sarışın mı?
evet evet o,
nasıl bakıyor ya! utanmaz.

Hızlıca telefonu cebime attım, Burak telefonundan kafasını kaldırıp bana baktı. Gözgöze gelince yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. Karşısında oturan sarışına baktım, bana bakıyordu. Yüz ifademi bozmadan ayağa kalkan Burak'a sarıldım. Hızlıca eli belime gitti ve sımsıkı sarıldı. Kokusu burnuma dolunca bir anda tüm sinirim uçtu.

"Biraz kıskanç mısın sen?" diye mırıldanırken geri çekildi. Kaşlarım hafifçe çatıldı, tam dudaklarımı aralayacağımda anlık gözleri oraya kaydı ve hızlıca bir öpücük bırakıp elimi tuttu. "Aç mısın?"

Yaptığı hareketle afallayan bedenim ben farkında olmadan kafa salladı. Resmen beni, kıskandığım kişinin önünde düşünmeden öpmüştü! Algıladığım bu şeyle derince gülümsedim, çoktan Burak beni elimden tutmuş yürütüyordu bile. "Ne yemek istersin? Başka dersin yok değil mi?"

"Yok, senin var mı?"  adımları duraksadı, "Son bir dersim var. İki saat sonra." kafamı salladım. "Pizza mı yesek?" önerimle etrafa bakındı, pizza yapan yerde gözleri durunca kafa sallarken oraya doğru adımlamaya başladık. Az önceki hareketi o kadar hoşuma gitmişti ki, elimi elinden ayırıp beline sarıldım. Kolu hızlıca bedenimi sararken bu şekilde yürümeye devam ettik.

Başımdan öptü. İçeriye girip bir yere oturduk. Masada karşıma oturmasını beklerken yanıma oturdu. Hızlıca siparişleri verdik.

"Daha kimseye söylemedim sevgili olduğumuzu." diye mırıldandım. "Daha biz sevgili olduğumuza alışabildik mi ki? Biraz birlikte vakit geçirelim, başbaşa." haklıydı.

Tavuk Pilav || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin