3.9

27 7 42
                                    

"Siz ayrılsanıza ne el ele tutuşmuşsunuz?" abim huysuzca yanımıza gelince güldüm ve "Ya sen sevgiline yanaşmadın diye niye bize sarıyorsun? Git Cem abiyle uğraş." dedim keyifle. Burak da sırıttı "Git de dayak ye hadi." abim Burak'ın kafasına vurdu bir tane. Sonra arkasını dönüp gitti "Öpeyim, nasıl kıydı da vurdu hain." Burak'ın kafasını aşağı eğip abimin vurduğu yeri öptüm.

"Sevgilisine de kıyamazmıışş." dedi keyifle ve yüzümü iki eliyle tutup yanaklarımdan öptü. "Yerim kız seni." alnımdan öptü ve beni kolunun altına çekip yürümeye devam etti.

Sahilin oraya indiğimizde Eren, Nur'u kolunun altına çekmişti ve gülüşüyorlardı. Zeyneple Murat garip bir şekilde sessizdi ve el ele tutuşarak yürüyorlardı şimdi. En son Murat'ın ani ve beklenmedik teklifinden sonra Zeyneple tüm gün konuşup destek olmuştuk. En sonunda da konuşup halletmişler ve bu hiç olmamış saymaya başladık.

Utku, İbrahim'in yanındaydı ve koyu bir sohbetin içinde duruyorlardı. Asel, Nur ve Eren'in yanındaydı. Gariptir ki o da Eren'e kızıp Nur'u çekmiyordu. Belkide Eren'in morali biraz bozuk olduğu içindir...

Abim nerede mi? Tabii ki de benim Cem abiyle uğraş dememi ciddiye almış ve ablamla aralarında yürüyordu. Kolu ablamın kolundaydı. Sırıtıp duruyordu Cem abinin aksine. Ablam arkasını dönüp bana yardım dilenen bakışlar attı, önce görmezden gelmek istedim ama Cem abinin abimin kafasına vurup sinirlenmeye başladığını görünce...

Burak'a döndüm, o da abimlere bakıyordu. "Bencede ayıralım sevgilim." daha ben ağzımı açmadan beni mi anlamıştı o?

Hızlandık ve ablamlara yetiştik. "Al şunu elimden Burak." dedi Cem abi bizi görünce. "Ya abi niye öyle diyorsun? Sevdin bence sende beni." dedi abim pişkin pişkin. Bu çocuk inşallah ki İbrahimle sevgili olduğunu ve İbrahim'in, Cem'in kardeşi olduğunu unutmamıştır. Kendi ayağına sıkıyordu şu an.

"Bravo gerizekalı, İbrahimle sizi kavuşturmasında ben seni göreyim." diyerek abimin kafasına vurdu ablam.  Abim anlık aydınlanma yaşayınca kafamı iki yana salladım... Ciddi miydi?

Hızla İbrahim'e döndü, Utku'yla gülüştüklerini gördü. Kaşları çatıldı ve duraksayıp "İyi bende sizin muhabbetinizi sevmedim zaten." dedi gözleri hâlâ İbrahim ve Utku'nun üzerindeyken. Hızla onların yanına geçti. "Lan, uzak dur İbrahimden  senden gıcıklık falan kapar bak ben bu çocukla aynı evde yaşıyorum." diye seslendi Cem abi, İbrahim ismini duyunca dikkat kesildi "Noldu abi?"

"Bir şey olmadı, bir şey olmadı. Ya sen önüne baksana abi ya?" abim sitemkar bir sesle konuşup Burak'a kaş göz yaptı, Burak pis pis sırıtıp omuz silkti. Abimin kıvranışını görünce ablamla kıkırdadık. "Abi biliyor musun Dudu abla sergi açıyormuş." Burak sonunda işe el attı. "A sen nereden biliyorsun Burak?" deme gafletinde bulundu ablam. Sonra ona bakıp şirince gülümsedim. "Laf arasında demiş olabilirim."

"Öyle mi?" Cem abinin dikkati bize kesildi. Arkamı dönüp baktığımda Utku ve İbrahim'in arasına girmiş abimi gördüm.

Bunlar ilk bir araya geldiklerinde de aralarında bir gerilim olmuştu. Abim'in Utku'ya karşı, Eren'in abime karşı, Utku'nun İbrahime karşı, İbrahim'inde Eren'e karşı... Çünkü İbrahim ve Utku Burak'tan dolayı tanıştıkları için hemen konuşmaya başlamışlardı. Bu yüzden abim Utku'ya bakışları gerilim doluydu. Eren de abim sürekli Utku'ya bakıyor diye triplere girmişti.

İbrahim ve Eren konuşmaya başlayınca da Utku'nun kıskançlıklar başlamıştı. Ah o ortamda olmak fazla gericiydi.

Cem abi ve ablam sergi hakkında konuşuyorlardı. Asel sonunda dayanamamış olacakki "Sal artık kızı." diyerek Nur'u Eren'in kolunun altından çekip sağına, ikisinin arasına, geçti. "Sanane lan cücük." deyince Eren, Asel anlık durdu sonrasında Eren koşmaya Asel kovalamaya başladı. Aralardan geçip arkamızda belirdi ve Murat'ın kafaya vurup hızla koşmaya devam etti.

Tavuk Pilav || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin