Mutlu yıllarr
💘
Nevra Sezer...
Kulüpteki odama kısa bir göz attıktan sonra üstümü düzeltip antrenman için saha çıkan futbolcuların yanına doğru ilerlemeye başladım.
Bugün benim için yeni bir gündü.
Yeni bir umuttu.
Buraya hem Fenerbahçe için hem de sevgilim için gelmiştim.
Hoş şu an hayattında değildim ama o benim her zaman sevgilim olarak kalacaktı.
Sebastian Szymanski.
Hayatımın en değerli parçası.
Ondan daha fazla ayrı kalamazdım.
Onun için tekrardan Türkiye'ye dönüp, Fenerbahçe'ye başvuruda bulundum fizyoterapist olarak ve işe alındım.
Şimdi burada, onunla bir arada olmak için vardım.
Yeniden.
"Ah Nevra hocam merhaba, sizi sahaya alalım kısa bir tanışma yapalım futbolcularla sonra işinizin başınıza geçersiniz." diyen İsmail hocanın yardımcısını onayladım gülümseyerek.
Sahaya adım attıkça yüreğim pırpır etmeye başladı, avuçlarım terledi.
Birazdan onu bir sene sonunda görecektim.
Yanımıza gelen İsmail hoca beni selamladıktan sonra yanına çağırdığı çevirmenle futbolcuları toplayıp konuşmaya başladı.
"Gençler sizinle tanıştırmak istediğim birisi var, yeni fizyoterapistimiz Nevra Sezer." diyerek önümden çekilip Sebastianla beni yüz yüze getirdiğinde heyecanıma rağmen gülümsedim.
Sebastian ise bana şaşkın, mutlu ama bir o kadar da kırgınlıkla bakıyordu.
///////
Sebastian: Niye geldin?
Sebastian: Benden her şeyimi alıp, hayatımı mahvettikten sonra tekrardan niye çıktın karşıma.
Nevra: Senin için sevgilim.
Nevra: Senin için gittim senin için geldim./
Sebastian: Dalga mı geçiyorsun Nevra?
Sebastian: Bana sevgilim deme ayrıca sen benim hiç bir şeyimsin.
Nevra: Boynunda nişan yüzüğümüz, bileğinde benim tokam varken bana hiç bir şeyimsin deme istersen Sebastian.
Sebastian yazıyor...
Sebastian çevrimiçi...
Sebastian: Tanrı aşkına Nevra, git.
Sebastian: Daha önce nasıl beni bırakıp gittiysen yine öyle git.
Sebastian: Bütün ışığımı nasıl giderek söndürdüysen öyle git.
Nevra: Gitmiyorum Sebastian Szymanski, yeniden ışığın olacağım.
Nevra: Sana söz, açtığım yaraları sarıp yeniden ışıklı çiçeğin olacağım.
💘
Nasıl buldunuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciğerimi Deliveren Aşk | Sebastian Szymanski✓
FanfictionCiğerimi deliveren aşkı görün