Bölüm on üç

672 45 29
                                    

"Sebastian neler oluyor?"

Kafamı kaldırıp bana kaşları çatık bir şekilde bakan sevgilime baktım. "Bir şey yok güzelim, ben bir görüşme yapıp hemen geleceğim." deyip alnına bir öpücük kondurdum tam yanından gideceğim sırada bileğimden tuttu. 

"Gitme," deyip elini elime kaydırdı "Yanımda yap konuşmanı lütfen." dediğinde elimin üstündeki elini kaldırıp avucuna bir öpücük kondurdum.

"Tamam gitmiyorum buradayım." dediğim de zafer kazanmışçasına gülümsedi.

Numaradan kaşlarımı çattım, "Sana dayanamıyorum ve bunu kullanıyorsun sürekli!" ses tonum ne kadar şikayetçi gibi çıksa da halimden son derece memnundum.

Nasıl memnun olmam ki bu güzellik karşısında.

Telefonumu çıkarıp avukatıma ve menajerime masaj attım yapmaları gerekenleri tek tek bildirdim.

Bundan sonra Pawel'in gideceği yol hapis yoluydu.

Nevra'mın yanındaki boşluğa uzanıp onu kollarımın arasına aldım. Artık kimsenin onu incitmesine izin vermeyecektim.

///////

Bir ay sonra...

"Güzelim nereye gidiyoruz?" Nevra sorum karşısında bir şey demeyerek gülümseyip arabayı kullanmaya devam etti.

Pawel'in bütün pisliklerini, usulsüzlüklerini ortaya dökmüştüm. Bir ay önce dediğim gibi yolu hapis yolu olmuştu. Artık bize bulaşamazdı.

"Ve, geldik!" dedi etrafa baktığımda siyah bir bungalow evin önündeydik.

Arabadan inip yanıma geldi elimi sıkıca tuttu, beni merdivenlere doğru çekiştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabadan inip yanıma geldi elimi sıkıca tuttu, beni merdivenlere doğru çekiştirdi. Baya heyecanlıydı hareketleri.

Cam kapıdan içeriye girdiğimizde etrafı şık bir şekilde süslenmiş olarak gördüm. Kaşlarım çatılırken düşündüm bugün özel bir gün değildi.

"Bugün özel gündü ve ben unuttum mu yoksa?" diye endişeli bir tonda konuştuğumda iki elimi de sıkıca kavradı. "Hayır sevgilim, endişelenme." dediğinde rahat bir nefes verdim.

"Ama bugünden sonra özel bir gün olacak." dediğinde kaşlarım çatıldı bu sırada hiç beklemediğim bir hareketi yaparak elimi bırakıp karşımda diz çöktü ve cebinden çıkardığı yüzük kutusunu bana doğru tuttu. Kutuda iki tane yüzük vardı.

"Senin evlilik teklifin gibi ihtişamlı olmasa da yaptık bizde bir şeyler." deyip boğazını temizledi.

"Sebastian, sevgilim. Seni çok seviyorum sevmekten de öte sana aşığım. Senden bir salaklık yüzünden ayrı kaldım fakat artık ayrı kalmak istemiyorum. Aldığım her nefeste yanımda ol, attığım her adımda elimden tut istiyorum. Tüm dünya karşımda olsa da sen yanımda ol istiyorum, olur musun sevgilim? Benimle evlenir misin?"

Dolan gözlerime engel olamadım.

"Nevra," dedim ismini binlerce kez tekrar etmek istercesine.

"Nevra, ne yapıyorsun sen? Öldürecek misin beni?"

"Amacım birlikte yaşamak ama..." dediğinde onunla beraber güldüm onun gibi diz çökerek alnına bir öpücük kondurdum. "Evlenirim," dedim yanağına bir öpücük kondururken "Tüm dünya karşında olsa da yanında olup elini sıkı sıkı tutarım sevgilim." 

Gözyaşları eşliğinde gülerek titreyen elleriyle, titreyen elime yüzüğü geçirdi aynı şeyi ben de diğer yüzüğü alıp yaptım.

Sımsıkı boynuma sarıldığında geriye doğru yalpalansam da düşmeden durabildik. Sımsıkı sardım belini.

45,493 diğer kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

45,493 diğer kişi beğendi

nevrasezerr  he said yes 🤍💪

Bu gönderideki yorumlar kapatılmıştır.

///////

"Of evleniyoruz! Çok mutluyum Sebastian." dedi gülerek.

"Sus Nevra, nazar değdireceksin." dedim ondan öğrendiğim şekilde. Dediğim lafla daha çok güldü.

"Oğlum seni yerim ya!" dediğinde güldüm utanarak. Bunu fark edip yanağımdan bir makas aldı geri yola odaklandığında sağ taraftan çıkan aracı fark edemedi.

Fark ettiği an çarpmamak için direksiyonu sola doğru kırdı, sola kırmasıyla önümüzdeki bariyere araç çarparken aklımdaki tek şey Nevra'ydı.


Ciğerimi Deliveren Aşk | Sebastian Szymanski✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin