par karogiem

2 0 0
                                    

21.07. bet šis ir nākamais vakars, iepriekš bija kaut kur trijos naktī

Nekaitnieciski Starp visiem dažādiem reeliem, ko instagrams piedāvā, vienā tekstiņš par dažādu krāsu attiecību karogiem.
 "We all know red and green flags..."
 "Pink flag – Having a mismatched love language, opposing political views or different values."

    Klau, man liekas, es vienu šādu ļoti spilgtu sev zinu. Čau, Leonīd! Pēc šī reela mēs dzīvojam rozā krāsas karogā. Jauki. Tas nav zaļš, un tam arī itin nemaz nevajag.
    Un tad, divus reelus tālāk bija tāds ar "what's your favorite water?" audio un "taste in men" rakstīto tekstu. A man of God, dažādos pārfrāzējumos uz visiem jautājumiem. Bet, sieviete, kā gan tas var būt vienīgais parametrs, nē, kritērijs arī nē, ideja, mērķis? Vai viss pārējais ir mainīgs un nepastāvīgs?
    Šodien domāju, vai man varētu atrasties kāds iemesls uzrakstīt Andrejam. Nolēmu, ka ne, bet rīt varēšu mēģināt, jo būs iespēja pateikt par retu gadījumu – pirti katru otro nakti! Tas ir nesvarīgi, tas ir neīpaši, bet tas ir saistīti un iespējami minami. Man ir arī vēlme pajautāt kā jūties etc, bet tas nešķiet vietā... šobrīd... lietās.
    Paula nakti pirtī pie Andreja, visu neizturējusi atbrauc mājās,
Paula nakti mājās raksta savu rakstāmkladi, uzmanīgi ķer miegu,
Paula nākošo (yes) nakti pirtī pie Induļa, plānota visa izturēta.  

Vāveru dienasgrāmataOù les histoires vivent. Découvrez maintenant