04.09.
Ir pieci no rīta, ir beidzies Aristotelis, es sēžu uz perona un ārā ir tumšs.
Man bija taisnība – ar brīvprātīgā "amata" uzdevumiem es jutos daudz labāk nekā bez tiem. Arī citi faktori noteikti uzlaboja šīgada pieredzi, un būšana mazliet iekšienē noteikti bija viens no tiem.
Es šogad esmu priecīga, es izbaudīju svētkus, man dejo laimīte iekšā un es gandrīz smaidu (bet man tomēr ir liels nogurums). Ar visām savām nepilnībām un haosu šis pasākums ir atstājis varen patīkamu iespaidu.
Uz visu, ko es gribēju, es biju. Dzirdēju Bukti, no Labvēlīgā Tipa tikai tik daudz, lai pavaibotu ar paziņām, bija pīrādziņš, un no visas Carnival Youth uzstāšanās tikai beigas – tikai tos gabalus, ko es zināju. Un viņi nobeidza ar "Never Have Enough". Kāda laime! Padejoju ar Rihardu... neatceros uzvārdu. no teātra. vēsturnieks.
Pagorījos ar Melitu, ar Loretu, nudien jauki. Kā palīdz apzināties, ka kurā katrā brīdī es drīkstu iet prom. UN! Šogad nebija par skaļu!Visā savā biļešu skenēšanās misijā es noskenēju 230 kodiņu (tas ir, ka es protu skaitīt. Ja ne, tad 229. (Sēdēju orgu telpā pēc beigām un skaitīju savas "aitas" telefonā – noskenēto biļešu kodus)).
Nezināju tādu grupu "Septītās Debesis", bet viņi bija man ļoti mirklī derīgi ar anglisku, roķīgu repertuāru. Atbrīvojos, viju rokas augšup, šūpojos gurnos un dziedāju līdzi. Mana mūzika! Pat netālie smēķētāji nenogalināja visu manu vēlmi tur atrasties, tik laimīga es biju. Un tur viena. Un labi.
Varētu rakstīt arī par besi, nogurumu, ķimerējamajiem darbiem, izgāztajām rimi pusdienām un oficiālo daļu, Ilvu un Zigfrīdu. Ko es atcerēšos, tas paliks. Ko es gribēšu, es pierakstīšu vēlāk. Kopā ielaidu divus bezbiļetniekus – viens bija laicīgi sarunāts, otrai mums apnika čakarēt pārdotu jau izmantotu facebook biļeti. Miks pats atļāvās atmest ar roku. Cilvēcība satiekas ar aizkaitinājumu pret tehnoloģijām.
Paula ir laimīga. Šoreiz dzīve nebija tik ļoti filma, bet šoreiz Paula darīja, bija derīga, paguva, tvēra un baudīja, un Paulai bija jēga.
Klau, es pamazām iejūtos! :)))
KAMU SEDANG MEMBACA
Vāveru dienasgrāmata
Acakotrais kurss līdz pusei. Arī šī ir tīra dienasgrāmata ar piemaisījumiem no citās vietās pierakstītām domām, pārrakstītiem audio un piezīmēm telefona melnrakstu mapē. Arī šeit mans vārds būt īsts, bet pārējo sistēma saglabājas. Arī šeit interpunkciju...