Atklātā saruna ar reto draudzību

1 0 0
                                    

13.08.

– Varbūt es varētu kādu dienu padzīvot bez interneta, kādu svētdienu būt dzīvajā...
– Jā, tas būtu interesants eksperiments, bet šodiena tam būtu ļoti nepiemērota, jo man taču jāpaliek centrā, jāsatiekas ar Līgu... jāliek mūzika? Varbūt arī.

     kāpēc, ak, kāpēc telefonam bija citādi nodomi? Tas no rīta palika kaut kur mājās... neatrasts.
     Sēžam Bastejkalnā ar Līgu, ir ļoti labi, to telefonu varbūt nemaz tik kritiski nevajag. Es esmu šeit, man ir papīrs un savas domas, es varu runāt un klausīties tīri labi arī bez telefona.
     Man liekas, ka šī ir līdzīga tipa saruna, kāda man bija ar Mariju pirms vairākiem gadiem pēc mēs bijām beigušas regulāri tikties. Lūk! Šī vairāku stundu runāšana ir patīkama, nezinu, vai tā ko dara, bet tā mūs tur pie idejas, ka esam pazīstamas un esam draudzībā.
     Es sāku rakstīt tematus uz mazas lapiņas, lai mums būtu, pie kā pieturēties. Kaut ko no tā izrunājām. Man ļoti patīk proporcija Līgas sarunās, cik daudz mēs runājam. Man stāsts un viņas stāsts, mana pieredze un tad viņas, mūsu pārdomas un dažreiz arī pa kādai attīstībai vai secinājumam.
     Aizgāju meklēt tualeti, atpakaļceļā no mugurpuses noķēru Ženiju. Yay! Parunājām, parunājām par LU, par Induli... Bet te laikam arī mūsu moments ar Līgu beidzās. Ženija ir man daudz mazāk filozofisks, daudz praktiskāks, skoliskāks draugs. Tādu ir maz. Bet ar tādiem nevar sēdēt-runāt. Un ar tādiem ātrāk nogurst. 

     Vēl pamanīju, ka viņa ir mans "runājam par Induli" draugs. Jāsatiek Indulis. Gribu.
     Gribu uzrakstīt īsi tos tematus, ko ar Līgu izrunājām, un garāk tos tematus, ko neizrunājām. Esmu gandarīta par apņemšanos neturpināt dienas sarunu whatsappā, neizpildīt plānu līdz galam vai uzturēt updates par runāto. Nē... mums ir cits mērķis un jēga.

     tagad es būšu šeit. Piedod, Madar, es būšu šeit.      Rītdien es cepšu kēksiņus un būšu šeit. Rītdien es varētu (man ļoti vajadzētu) apskatīt Endzelīnu un aizsūtīt Veltai. Rītdien būs darba diena un es varēšu zvanīt veselības reģistratūrai... jā!

Vāveru dienasgrāmataحيث تعيش القصص. اكتشف الآن