حبه اقول قبل البارت شكرًا لكل البنوتات القمرات الي بيرشحو الروايه للناس وبيعملو عنها رڤيوهات وبجد رڤيوهاتكم جميله وفي قلبي❤
خلو رڤيوهاتكم متوسعه فباقي جروبات الفيس الخاصه بلروايات عشان نكتر كلنا ونبقا عيله كبيره وان شاء الله الي جاي معايا أحلى من الي فات في الروايات الي هقدمهالكم💕
متنسوش النجمه بتاعت الننوس❤
صلوا على سيدنا مُحمد💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نظرت له بصدمه وعينيها على وسعها وهو امامها يبتسم بوجهه الصغير والصوته الرفيع المزعج فقالت له بهمس حتى لا يسمعها أخيها: يا ليلتك إلي مش معديه أنتَ أيه إلي جابك هنا أنا مش كنت سيباك في الشراب جمبي جيت هنا أزاي.قام من وسط الأرز ووقف بأعتراض وغضب غير عابيء لصوته العالي وهو يضع يداه الأثنان في خِصره وهو يقول: مهو لو مكنتيش يختي سبتيني نايم على لحم بطني مكنتش أتسرسبت لوحدي لحد هنا.....أعملك أيه يعني الله كنت ميت جوع.
نظرت له بأندهاش وقالت وهي تُشير بيديها على طبقه قائله: لحم بطنك ايه أنا مش حطيتلك معايا.
رفع شفتيه للأعلى جهه اليسار فقط بأعتراض صريح قائلًا: مشبعتش يختي فاكره نفسك بتأكلي عرسه ده أنا حتى ملحقتش اول ما شغتي أخوكي جري تأكليه هو وتظخليني الأوضه من غير ما أكمل أكلي.
أبتسمت عليه بقله حيله وهي تضع يدها على رأسها وتقوم بإرجاع خصلاتها الطويله الناعمه للخلف قائله له: وشبعت.
ابتسم بإتساع وهز رأسه بلأيجاب بقوه وهو يقف بأستقامه ثم يقوم بلتمليس على معدته براحه.
ضحكت بقله حيله وقامت بأخذ ورقه من المناديل الخاصه بلمطبخ وقامت بحمله ودخلت به إلي الحمام وذهبت سريعًل لغرفتها وأتت له بملابسه السابقه بعد ما قامت بغسلها سابقًا وأتت بطبق طعام صغير يُناسبه ودخلت وجدته قام بخلع قميصه العُلوي وينتظرها فبرقت بعينيها بعدما وقعت عينيها على عضلات جسده المفتوله فاغمضتها سريعًا وقالت بخجل وضيق: أنتَ مبتصبرش أبدًا أستنا حتى لما أخش وأغمض عيني وأكون جمبك.
قال لها وهو يقوم برفع يده والضغط عليها لتتضح عضلاته أكثر وهو يقول بثقه كبيره: مكنتش أعرف أني جذاب كده.
كانت في ذلك الوقت مظهره لا يختفي من عقلها حتى أصبح وجهها أشبه بقطعه الجمر في أشتعالها فقالت له بتوتر وغضب هامس: طب أكتم بقا يا أستاذ جذاب عشان أحطلك المايه والصابون وتنضف بدل ما انت بقيت جذاب ومطبوخ في نفس الوقت.
سكت بتجاهل لأنه الأن يشعر بلتعب وثِقل رأسه بعد تناوله للطعام بعد جوع شديد وأخذ ينظر لها وهي تتحاشى النظر له وهي تقوم بسكب الماء والصابون الخاص بها الذي أعجبه سابقًا وعندما أنتهت أغمضت عينيها وأعطته ظهرها وجلست أرضًا أمام كرسي الحمام الموضوع هو وطبقه عليه.