/Tom szemszögéből/
Egy hete hogy letudtunk a turnét. Nagyon jól sikerült szerintem de még mindig aggaszt a dolog. Nem tudom hogyan mondjam el Leának hogy szeretem. Anyám ellenzi ezt a kapcsolatot és most is éppen ebben a témában vagyunk. Sajnos Lea megy vissza Tokióba a szüleivel. Oh igen Thomas és Angelina Lea szülei itt voltak, a nevelő szüleit lecsukták ember bántalmazás miatt, Erik pedig elköltözött onnan. Éppen készültem hogy hátha utol tudom érni Leát a reptéren és el tudom neki mondani mit érzek iránta. Nem saját döntése volt, a szülei akarják ezt. Muszáj vagyok megállítani.
-Miért az a lány? Bántot téged fiam! Miatta voltál korházban, ha akkor megtette most is megfogja és később is!
-Anya hagyd már abba! Nem az ő hibája volt nem érted? Én mondtam neki hogy meneküljön el én voltam csak a hibás mert nem figyeltem! -fogtam a fejem, sose volt anyám egy könnyű eset az tuti
-De miért ő? Van több száz lány és annyi lányt hoztál haza, ott van Heni ő is gyönyörű lány volt. -mondta Jézusom az a lány egy kurva volt aki mellettem össze feküdt meg 23 pasival.
-Mert szeretem anya! Teljes szivemből szeretem. Nem számit ha ő nem szeret amíg én szeretem, és szeretni fogom halalomig! Betegesen szeretem, a megszállottja vagyok. Az életem mit sem ér nélküle, ha eltiltasz tőle én abba belehalok! Anya én komolyan mondom hogy bármit megtennék hogy vele maradjak. -vettem fel a kabátomat. Hát igen beléptünk a December időszakába és elég hideg van már.
-Akkor menyj és hozd haza azt akit szeretsz -meglepodtem anyám szavain de nem volt időm ezen kattogni. Beszáltam az autóba és padlógázzal hajtottam végig a reptérig. Remélem lesz még időm és utol tudom érni őket. Kérlek istenem most ne hagyj cserben.
Nyomtam a gázt az autóban, nem érdekelt most semmi és senki csak az hogy Leát haza hozzam..nem akarom hogy elmenyjen, nagyon szeretem.
A reptérre érve rohantam be, majd mikor oda értem a lifthez láttam ahogy ott várnak a lift előtt majd a szülei beléptek
-LEA! -orditottam mire hátra fordult. A szemei könnybe lábadtak.
/Visszatérve/
Éppen szálltunk volna be a liftbe mikor hallottam egy ismerős hangot aki a nevemet kiáltsa, hátra fordultam és láttam ahogy Tom könnyes szemmel fut felém
-Varjatok -mondtam a szüleimnek
-De...-kezdett bele anya de apa lefogta
-Tom! -szaladtam felé mire felkapott és megölelt
-Lea, nem akarom hogy elmenyj -nézet mélyen a szemembe -Ne menyj, lebeszelem a szüleiddel csak kérlek ne hagyj el kérlek!
-Tom én..
-Shh, figyelj el kell mondanom valamit -csak csendben figyeltem majd bele kezdett -Már régóta el szeretném mondani hogy mennyit jelentesz nekem, soha nem voltam még annyira boldog mint melletted, nem akarok egy percig se nélküled élni hiszen nagyon sokat jelentesz nekem. Egyszoval el akarom mondani hogy szeretlek -a szívem hevesebben kezdett el dobogni -Szeretlek mégha te nem is tudsz rám többként gondolni mint barátság, tiszteletben tartom, de muszáj vagyok ki adni az érzéseimet mert nem bírom már. Szeretném ha mellettem lennél és szeretném ha egy nap te lennél a gyermekeim édesanyja. -itt sírva borultam már Tom karjaiba -Lea Brückner lennél a barátnőm és majd a gyermekeim édesanyja? -kérdezte az aranyos kis mosolyával.
-Igen! Igen! Igen! Ezerszer is igen! -néztem gyönyörű barna szemeibe mire megfogta az arcomat és megcsókolt. Azt hittem álmodok. Tom Kaulitz barátnője lettem. Istenem minden lány nagy álma hogy a barátnője legyen.
-Szeretlek Lea, tiszta szívemből szeretlek -csokolt meg újra. Szó hoz sem enged jutni. Körülöttünk mindenki tapsolt, fügyült, ujjongot az örömtől. Egy öreg néni pedig ezt megörökitette
-Én is szeretlek Tom -csókoltam meg. Majd el kellett válnunk egymástól mert apám ránk rakta a kezét, Tom csak szorosan megszoritotta a kezemet mintha azt hinné el szállok tőle.
-Tessék Lea -adta ide apám a böröndjeimet -Nem szeretnélek titeket is szét választani, csodálatos egy pár vagytok és 4 év távollét Leának se lenne egészséges -amikor ezt apa kimondta sírva borultam a vállára -Felnőttél lányom, büszke vagyok rád
-Köszönöm! Köszönöm! -öleltem meg és szorosan ölelt ő is vissza.
-Vigyázzatok magatokra -köszöntünk el végül a szüleimtől
-Tom -fordult apa a fiú felé -Nagyon vigyázz a lányomra kérlek
-Megigérem hogy nagyon fogok rá vigyázni, jobban mint bármire -nézet rám majd vissza apámra komoly tekintettel. Kezet fogtak majd egymással majd beszálltak a repülőbe. Tom ekkor felkapott és megcsókolt.
-Nagyon nagyon szeretlek! -ölelt szorosan magához. Istenem annyira boldog vagyok
-Ne aggódj Tom -mondták a fiúk nekünk háttal ülve a tvt nézve
-Menyj -mosolygott majd le ült a fiúkkal szembe tettetve hogy szomorú
-Annyira fog hiányozni -nyafogott Bill aki már majdnem sírni kezdett
-Nekünk is, de főleg Tomnak ahogy látom -Tom nem mondott semmit, aprót rám nézet majd elkezdett nevetni
-Most mivan? -kérdezte Georg és a fiúkra nézet ők se tudtak semmit. Én szépen nyugisan ültem a nappali bejáratánál a földön és mosolyogva néztem őket
-Nem is hiányzik -kerdezte Gustav kicsit mérgesen
-Dehogynem csak...-röhögött jobban majd rám mutatott és a fiúk rám neztekm egytől egyig felpattantak és rohantak hozzám
-Meglepii -tártam szét a karomat mire mint a bomba úgy estek karjaim közé
-Te hogyhogy itt? Tudod mit nem érdekel lényeg hogy itt vagy és nem.hagytál itt minket -mondta Bill és szorosabban ölelt magához
-Van még egy be jelenteni valóm -mondtam mire mindannyian elváltak tőlem és kiváncsian néztek rám. Tom felé pillantottam aki oda jött mellém, átölelte a derekamat majd lányan megcsókolt
-AAAAAAAAAA -visitott Bill és megölelt mind a kettőnket. Mindenki gratulált, azután haza jottek a szülők is Tom elmondta nekik is és ők is örültek ami fura volt mert azt hittem az anyja nem szeret. De hát Simone is bocsánatot kért tőlem és mondta hogy ezentúl családtag vagyok. Erre persze a két iker egyből rá vágta hogy "de hát eddig is az volt!" Jókat nevettünk majd végül Tom karjai között aludtam el mint leendő barátnője.
Na sziasztok! Sajnos már csak pár rész és vége ennek a történetnek. Nagyon köszönöm a sok pozitív visszajelzést sok puszi nektek. Amint ez be lesz fejezve jön egy újabb Tom Kaulitz történet,vagy ha szeretnétek írok egyett Billel is. De ezt rátok bízom. Nyugodtan megírhatjátok ha van valami ötletetek ezzel vagy a következővel kapcsolatban. Mai nap még jön ki egy-két rész ne aggódjatok!
YOU ARE READING
Gyűlöletből szerelem, avagy fordítva? [Tom Kaulitz] Season 1. ✔️
RomanceNa helloka, nem ez az első Tom Kaulitzos (vagyis ezen a fiokomon de) történetem de ahogy tudom legjobb tudásom szerint fogom írni