ÖNEMLİ BİR DUYURU

1K 19 6
                                    

Herkese merhaba, uzun bir zaman sonra burada olmak beni birazcııık duygulandırdı.

En son buraya bir şeyler yazarken, yıl 2019'muş... sanırım ilk zamanları özlemiş olabilirim. Ve tabii ki sizleri de...

Ufak bir bilgilendirme ile geldim canlarım.

Eğer hala aranızda benimle olan varsa, benimle yola devam etmek isteyen varsa ve ARANIZDA ASKERİ KURGU OKUMAYI seven varsa, yeni ve uzun zamandır taslağımda öylece bıraktığım kitabımı okumak için gün saymaya başlayabilir.

Çünkü ben, uzun zaman önce mail hesabımda öylece taslak halinde bıraktığım bir kitabımı buldum ve uzun zamandır onu yeniden yazıyordum. Neyse ki bolca bölüm biriktirdim ve 19 Ocak Cumartesi günü giriş bölümü sizlerle olacak.

Stokta bolca bölüm olduğu için her cumartesi bölüm atacağım.

Ve üzülerek söylüyorum ki, ACI AŞK'ı taslağa alıp düzenlemeye başlayacağım. Yani aranızda hala bitirmemiş olan varsa hemencecik okusun çünkü 19 Ocak itibariyle taslağa alacağım.

Ve unutmadan, diğer kurgularıma göre çok daha farklı, çok daha kaliteli ve çok daha düzgün yazdım yeni kitabımı. Eminim ki içinize sinecek. Ve eminim ki hala benimlesinizdir...

Eğer benimleyseniz, yorumlarda belirtir misiniz? Veeee yakın çevrenize yeni kitabımı tanıtırsanız çok sevinirim.

İnstagram hesabımıza da beklerim. Kitap fragmanımız orada olacak.
Mehruofficiall_

Sağlıkla kalın.

19 Ocak Cuma günü, yeni bir sayfada, yeni bir kurgu ile görüşmek üzere.

ACI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin