28~

3.4K 341 572
                                    

Jisung (Açma)

Jisung (Açma)
YETER ARTIK HAZIRLAN OROSPU

AŞAĞIDA KÖK SALDIK AMINA KODUM

Felix
Ya dur az makyaj yapıcam

Jisung (Açma)
FELİX ŞAKA YAPMIYORUM ANANI SİKWRİM (Tövbe estağfurullah bayan Lee'nin ellerinden öperim 😘)

Felix
Götünüz de pire mi var dallamalar

Üç dk daha bekleyiver

Jisung (Açma)
Banane aq biz gidiyoruz bb

Felix
Bekle diyorum bekle

Allahın cezası

Al işte senin yüzünden glossu taşırdım

Jisung (Açma)
O gloss sana girsin

Felix
Ok knk
*çevrim dışı*

Telefonun ekranını kapatıp makyajıma son birkaç ufak dokunuş yaptım. Ardından parfümümü sıkıp odamdan ayrıldım.

"Anneciğim ben çıkıyorum!" diye seslendim ve ayakkabılarımı giymeye başladım. Annemde çok geçmeden salondan yanıma geldi ve konuştu, "Oğlum hava soğuk. Bu kıyafetlerle üşümeyesin."

(Kıyafetler bölüm sonundadır. Spoiler yemeden hızlıca bakıp gelmeyi unutmayınnn!)

"Senin oğlun aslan gibi anne. Hiçbir şeycik olmaz merak etme." dedim. Ardından bağcıklarımı bağlamayı bitirip anneme sarıldım. Tam gidecekken beni durduran şey onun sesi olmuştu, "Felix, al şu parayı. Lazım olur."

Uzattığı kağıt paraları alıp telefon kabımın arkasına sıkıştırdım. "Sağ ol annelerin en güzeli. Ben kaçar!" deyip hızlı adımlarla merdivenlerden aşağı indim. Jisung ve diğerleri büyük ihtimalle onları fazla beklettiğim için ağzıma sıçacaklardı. Yine de buna değmişti. Çünkü şu ana kadar yaptığım en iyi kombini üzerimde taşıyordum.

Binadan dışarı çıktıktan sonra evin önünde bekleyen gri araca yaklaştım. Şoför koltuğunda Jisung, arka koltuklarda ise Jeongin ve Seungmin vardı. Hızlıca Jisung'un yanına oturup kapıyı kapattım.

"Ooo kimleri görüyorum. Hoş geldiniz Felix Hazretleri." dedi Jisung yalandan bir gülümsemeyle.

"Hoş geldim." dedim yaptığı şakayı devam ettirerek.

İkimiz gülüşürken arkadan bir ses yükseldi, "YA HADİ YETERİNCE GEÇ KALDIK ZATEN." diyen Jeongin'di.

"Tamam patlama lan. Gidiyoruz işte." dedi Jisung. Ardından arabayı sürmeye başladı.

...

Seungmin sıkılmışçasına iç çekerek, "Daha gelmedik mi?" diye somurttu.

"Heesung'un attığı konuma göre burası olmalı." diyerek yanıtladı Jisung. Sonrasında telefonuna bakıp araştırdı. Doğru yere geldiğimize emin olduktan sonra teker teker arabadan indik.

Adeta bir tokat gibi yüzüme vuran soğukla beraber titreyerek konuştum, "Bu soğuk da ne böyle."

"Kim dedi sana crop giy diye." dedi Seungmin pişkin pişkin.

Tam küfür etmek için ağzımı açacakken Jisung'un sesiyle hepimiz dikkatimizi ona verdik. "Hey, bakın Heesung orada."

İşaret ettiği yere bakınca mekanın önünde bekleyen Heesung'a el salladım. Ardından hep beraber onun yanına gittik. Bizim gibi dört malın yolu bulamayacağını anlamış olacaktı ki bizi karşılamaya gelmişti.

Topunu Sikeyim | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin