Felix;
Yüzüme vuran güneş ışığıyla gözlerimi araladım. Komidinin üzerinde duran telefonumdan saate baktığımda nerdeyse bire geldiğini gördüm. Üzerimde okulların kapanmasının verdiği bir rahatlık vardı. On beş gün boyunca tek planım evde yatmaktı. Tatil dediğin yatmak demek değil mi zaten? En azından bana göre öyle.
Güzelce gerindikten sonra telefonu cebime koydum ve yataktan kalktım. Koridorda yürürken annemlerin odasının lambasının açık olduğunu fark etmiştim. Merakla odaya girdiğimde makyaj masasında süslenen annemi gördüm.
"Vay kraliçem. Sabah sabah ne bu güzellik böyle!" deyip yanına yaklaştım.
Elinde fırçayla allığını dağıtırken yanıt verdi, "Bugün babanla evlilik yıldönümümüz. İş yerine gidip ona ufak bir sürpriz yapacağım, akşama doğru da yemeğe çıkacağız."
"Çok kıskandım şimdi. Siz orada lezzetli yemekler yerken ben burada kendime noodle yapayım." diyerek dudağımı büzdüm.
Benim bu çocuksu hallerine gülüp konuştu, "Olur mu hiç öyle? Annen tabii ki seni de düşündü. Sabah kalkıp sana bir tepsi lazanya pişirdim."
"Aslan annem benim be!" dedikten sonra gidip mis gibi kokan saçlarına bir öpücük bıraktım.
Hazırlanmasını tamamen bitirdikten sonra masadan kalkıp çantasını omzuna taktı. Onu kapıdan geçirmek için peşinden ilerledim. Siyah topuklularını giydi ve yanaklarımdan öpüp evden çıkmadan önce konuştu, "Biraz geç dönebilirim. Eğer bir sıkıntı olursa beni aramayı sakın unutma. Kapıyı da mutlaka kitle."
"Hadi ama anne. Ben artık çocuk değilim." deyip göz devirdim.
Suratımı ellerinin arasına aldı. "Sen benim gözümde hala o küçük veletsin. Anladın mı?"
Başımı sallayarak onayladım.
"Görüşürüz bebeğim." dedi ve gitti.
Guruldamaya başlayan karnımla beraber adımlarımı mutfağa doğru yönelttim. Şu annemin yaptığı lazanyanın tadına bakma vakti gelmiş anlaşılan.
Masanın üzerinde ki tepsiyi görünce ağzımın suları akmaya başladı. Ben bu kadar güzel bir yemeği hak edecek ne yaptım Allah'ım.
Hızlıca çekmeceden bir çatal çıkarıp tepsinin başına dikildim. Tam çatalımı lazanyaya batıracakken cebimde ki telefonun titreşmesiyle tüm dikkatimi oraya topladım.
Hyunjin
Hyunjin
SelamFelix
SelamSen de bayağı alıştın böyle sabah akşam yazmaya
Dün bir bugün iki
Hyunjin
Rahatsız olduysan gidebilirimFelix
Yok yok şaka yaptımGitme
Yani
İstersen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Topunu Sikeyim | Hyunlix
Fanfiction"O manşet atarken kafama isabet ettirdiğin topunu sikeyim Hwang Hyunjin!" {Texting & Düz yazı} 🏅#1 - straykids 🏅#1 - bxb 🏅#1 - felix 🏅#1 - leefelix 🏅#2 - hyunjin 🏅#2 - texting 🏅#3 - minsung 🏅#3 - hayrankurgu 🏅#4 - skz 🏅#5 - hyunlix