Lív:
Szerencsére péntek van. Azóta volt pár rajz órám.
-Mivel ez után az óra után haza lehet menni kint várlak majd a suli háta mögött.
-Csak nem gondolod azt, hogy legyőzhetsz?-néztem az előttem lévő lányra.
-Most igen is én fogok nyerni!-csapott az asztalra de én szem rebbenés nélkül néztem tovább a szemébe.
-Mi változott azóta, hogy ilyen magabiztos lettél.
-Sok minden. Bánni fogod ezt a napot...-ment el.
Angolunk volt. Egy kisebb kis cetlit írtunk. Mind a 6 feladat nagyon könnyüek voltak.
Kicsengettek. Össze pakoltam majd kiléptem a fojosóra.
-Tényleg verekedni fogsz vele?
-Igen. Már korábban is meg vertem éa legyőztem. Ez most sem lessz másképp.
-Veled mehetek?
-Nem.-meg áltam mire ő is.
-De minek nem mehetek? Még védthetnélek.
-2 VS 1 nem ér.
-De a buszon nem most indul?
-Nem. Még várnunk kell rá fél órát+ a batyámnak óraja van.
-Tényleg!
-Mi az?
-Azt mondta a batyád, ha hülyeségre készülsz szóljak.-elindult David terme felé mire vissza rántottam és a falhoz löktem.
-El ne mondd neki mert meg öllek!
-1:ha azt akarod, hogy ne mondjam el neki akkor engedd, hogy veled menjek. 2:-cseréltünk helyet. Most én voltam a falnál ő pedig előttem.
-Ezt a fiúk szokták csinálni a lányokkal, nem fordítva.-tette az egyik kezét a fejem mellé.
Mosolyogni kezdett mire én megforgattam a szememet és át bújtam a karja alatt.-Akkor én is mehetek?
-Töllem. De csak akkor gyere ha ezt mutatom.-mutattam fel a középső ujjamat mire egy kört csinált a mutató és a hüvelyk ujjából és át dugta az ujjamon.
-Hülye.-mentünk tovább.
Le raktam a cuccoma a fübe. Zoe már ott volt. Cortez a fal mögött bujkál.
-Mehet?-kérdezi magabiztosan.
-Essünk túl rajta.-áltam poziccióba. Ő kezdeményezett. Ahogyan elnézem vett pár box órát. Mindet kivédtem mire én elkaptam a kezét és a gyomrába ütöttem egyet és össze esett.
-Gyerünk álj már fel. Ez így nem buli. Azt mondtad, hogy most te fogsz győzni! Akkor mutasd meg, hogy mit tudsz!
-Örömmel.-fel ált és újra támadni kezdett. Egyszer el találta az arcomat.
Le gugoltam és gyorsan kigáncsoltam.-Ujra!-ált fel.
Gyerünk már. Támadj.
-Most én jövök!
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Már vagy 15 perce verekedünk. Mind ketten szét vagyunk ütve, de a lég többet Zoe kapta.
A semmiből elő jött a bátya vagy a barátya aki fel lökött és ütni kezdett.
-Gondolhattam volna.
-Aznap csak mázlid volt, de most nem lessz.-betörte az orromat de még mindig nem jeleztem Corteznek.
Helyet cseréltünk a fiúval. Teljes erőmből elkezdtem ütni mire Zoe leszedett rólla.
YOU ARE READING
Véletlen
Random-Szevasz te fa sz! Jössz 6ra edzeni?-olvastam el az üzenetet a bátyám telójáról. -Szevasz te fa sz! David itthon hagyta a telefonját.-irtam vissza ennek a lökött fiúnak. -Mi!? Akkor te ki vagy?!-az írásából azt nézem ki, hogy meg ilyedt. Kuncogva ír...