Nem sokkal később végzett az evéssel.
-És mit szeretnél hallani?
-Miért mentél el?-vett egy mély levegőt és felállt. Hátat fordított nekem és felhúzta a pólóját. A háta tele volt heggel...
-Mit csináltak veled?
-Amikor még nem voltál meg úgy bántak velem mint egy kutyával. Szerették kihasználni az embereket. Ha valamit rosszul csináltam úgy el verték, hogy ez lett a vége..-mutatott a hegekre.
-A húgunk nem bírta tovább a bántalmazást így még halt...
-Volt még egy húgom!?
-Igen. Luca volt a neve.-adtam oda neki egy fényképet.
-Hasonlitott rád.
-Ugyan...miben?
-A szeme a tiédhez hasolnlít. A vékonyság is.
-Ja...csak az évek során ezek a szemek meg haltak vele együtt az érzéseim.-lerakta a fényképet az asztalra és rám nézett.
-Meg tudsz bocsátani?
-Nem tudom...csak adj egy kis időt.
-Megértem ha nem. Nem kellett volna elhagyom téged.-közelebb jött hozzám és átölelt. Jól esett az ölelése ezért viszonoztam azt.
-Egyépként mi történt velük?-ölelt tovább.
-Börtönbe küldtem őket.-feleltem kifejezéstelen arccal.
-Mi!?-vált el töllem.-Jézus...jo ridegek lettek a szemeid. És, hogy sikerült a sittre küldened őket?
-Csak annyi, hogy el mentem a rendörségre meg mutattam a sérüléseimet és utánna vigyorogva integettek el.
-Az szép....igazi emo vagy.
-Kösz.
-Mit csináljunk?
-Nem tudom. Menjünk el a vidámpark.
-De az csak 16:00 kor nyit ki.
-Akkor addig menjünk sétálni és útközben veszek fagyit.
-Oké.
5percel később:
-Nézd csak itt van egy fagyizó!
-De mindjárt bezár!
-Futás!-mutattam a fagyizóra és elkezdtünk futni.
Amikor oda értünk én el estem de gyorsan fel áltam mintha mise történt volna.-Jól vagy?
-Jól van kisasszony!?
-Még ütötted magad?!
-Jól vagyok.-mondtam kínosan. A zúzott karomra érkeztem!!!!!! ÁÁÁÁ!!
-Te milyen fagyit kérsz?
-Csoki és eper...
-Akkor nekem lessz csoki és pisztácia.
-Egy...és kettő. 1000ft lessz.
-Tessék.
-Egésszégükre.-elmentünk a játszótérre.
Éppen másztam felfelé a falon amikor is az egyik gombócom le esett a földre.-NEEEEEEEE!!!!! MIÉRT A PISZTÁCIAAAAA!!!!???
-HAHAHAHAHA!-röhögött David hangosan.
-Ez volt a kedvencem....
-De...de szerencsétlen...vagy...-mondta fuldokolva. Megfogtam a fagyiát és a képlébe nyomtam. Úgy nézett ki mint a csoki mikulás.
Löttem rólla egy képpet.
STAI LEGGENDO
Véletlen
Casuale-Szevasz te fa sz! Jössz 6ra edzeni?-olvastam el az üzenetet a bátyám telójáról. -Szevasz te fa sz! David itthon hagyta a telefonját.-irtam vissza ennek a lökött fiúnak. -Mi!? Akkor te ki vagy?!-az írásából azt nézem ki, hogy meg ilyedt. Kuncogva ír...