David "húga"

237 17 3
                                    

Miután meg néztük a filmet elmentünk sétálni. Igaz már későre járt, de legalább szellözünk. Én gördeszkaval mentem.

-Ti is haljátok ezt?

-Mi ez a hangos zene?

-Honnan jön!-mutattam Sz utca végébe.

-Nézzük meg, hogy mi az.-oda mentünk. Amikor oda mentem felcsillant a szemem.
Gördeszka verseny volt. A zene azért ment, hogy hangulatosabb legyen és, hogy többen jöjjene ide.

-Be száltok?-jött hozzán egy csaj.

-Lív menned kéne. Nállad van gördeszka és ügyes vagy.-bíztatott Raya.

-Öh nem is tudom. Nállam jobbak is biztos vannak.

-Nem baj. Próbald meg!-adott a csaj egy meghívót.

-Öh, rendben.

-Nem fog zavarni ez a bő ruha?

-Már deszkáztam ehhez hasonló szettben. Csak nem lessz baj.

-Bizonstalan vagy.

-Egy kicsit. Bocs, mikor fog kezdődni a verseny?-kérdeztem meg egy csajtól unott tekintettel.

-Mit tudjam én. Mi nem a verseny miatt jöttünk.-mondta nagy képpüen.

Megforgattam a szememet és elindultunk egy másik emberhez.

-Bocsi, hogy zavarlak...Mark?

-Szia Lív. Sziasztok.-mosolygott ránk.

-Te a versenyre jöttél?

-Igen. Mit akartál kérdezni?

-Mikor fog kezdődni a verseny?

-10perc. Addig lehet gyakorolni a pályán.

-Kösz. Sok sikert.

-Neked is. Sziasztok.-mind a hárman integettünk neki.

-Gyakorolsz?

-Aha.

-Hajrá!-a pálya felé kocogtam. Gyorsan magam elé raktam a gördeszkát. Szerencsére jól landoltam. Meg löktem magamat.

A pályán volt egy ugrató szerüség. Amikor a levegőben voltam a kezembe vettem a gördeszkát majd vissza a lábam alá úgy értem földet.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

-Már csak Lív és Mark maradt a versenyben! Jöjjön a döntő!

-Sok sikert.-tátogta mosolyogva.
Vissza mosolyogtam.

-A jaték neve, gördeszka fogócska! Kérlek Mark gyere a pálya közepére. két fogó lessz akik kergetni fognak. Ők is deszkások lesznek ahogyan te is. Arra törekedj, hogy minél tovább tartson téged elkapni.

-Mi a szabály?

-A szabáj is egyszerű, nincs szabáj. Bármit bevedthettek. De jól vigyázz mert a fogók nem csak követni fognak. Lehet, hogy az egyikük szándékosan kifog akasztani.

-Vigyázz, kész, rajt!-a két fogó oldalról támadott.

Volt olyan amikor legugolt és úgy ment. Trükökkel is kicselezte őket. Annyira menőn tudott bánni a deszkával.

Biztos régóta deszkázik.

-Hajrá márk!-ordította be Cortez. Ahogyan elnéztem az arcát büszke lehet a bátyára.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Már vagy 6 perce kergetik. Ekkor történt meg az első balesete.

VéletlenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora