-És akkor jöjjön a verseny! "ki a leghelyesebb és szexibb Goth!?"
-Hajrá!!!!
-Most úgy fogunk csinálni mint a divat bemutatón! Ugyan olyan mozdulatokat, persze a fiúk nem fogják rázni a fenekület.-egy kicsit nevettünk rajta.
-Akkor kezdjük!!!!! Elsőnek 1 lány jöjjön ki és mindenki pontozni fogja, hogy 10/mennyi. Akinek a legtöbb pont gyülik ki az nyert!
-Én majd fel jegyzem a pontokat.-jelentkeztem.
-Akkor te utolsó leszel Lív.
-Okés. Akkor ki az első?-vettem elő tollat és papírt.
-Legyen Réka!
-Jaj ne.... Ez kínos lessz.-igazi modell volt.
Egy fekete fehér kockás szoknya volt rajta ami alatt fekete harisnya és fekete bakancs. A szeme feketére volt kifestve. Koponyás haspoló volt rajta amin még volt egy fekete fehér kockás ing is.-Szerintem 10/8!-mondta Leo.
-Egy kicsit egyszerű de menő. Én 10/9-et adok neki.
Akkor eddig van 17.
-10/7!
10/9.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Rékának 72 pontja van.
Leonak 76, Noah-nak 81, Lukenak 67, Barbinak 65, Briginek 75 és Corteznek 77.
Most Márk jön. Rajta egy Sklipknot-os póló volt ami drága lehetett, a polon volt egy fekete fekér kockás ing, fekete ujjatlan kesztyű, egy nagyon kicsit bő fekete nadrág. És persze kiegészítők is.
-10/10!!-kiabálta be asszem Mary.
-10/9
-10/8
-10/10! Szerintem jó szett.-nézte meg a rajta lévő ruhát Noah.
-10/9
-10/10!!-ahogyan elnézem a lányoknak tetszik.
-Te jössz Lív. Mennyit adsz neki?
-Szerintem 10/9. Az indokom pedig azért mert ha egy kicsit a szemét is kikentem volna, úgy már tökéletes lenne.
-Ezt, hogy érted?
-Meg mutatom.-leraktam a tollat és a papírt majd Márk elé mentem aki mosojogva nézett le rá.
-Lejebb hajolnál?
-Máris.
-Lehet, hogy csikizni fog.-elkezdtem a szemcerúzával kifesteni a szemét.
-Most dörzsöld el.-el dörzsölte.
-Látjátok. Így azért már pacek.
-Vehetünk magán órakat tölled!?-nézett rám mindenki.
-Minek?
-Hogy jól nézzünk ki. Olyanok akarunk lenni mint te!-lattam Noahn, Davidon és Rayan ahogyan elhuzzák a szájukat.
-Hát... Ez hízelgő, de ne akarjátok olyanok lenni mint én.-mosojogtam rájuk.
-Nem egészen értem, de majd ha ennek vége magyarázd el nekünk.
-Én szerintem 10/10!!!
-10/9!
10/7
-Öh...oké. Akkor Márknak van 81!
-Kövi!!!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Véletlen
Acak-Szevasz te fa sz! Jössz 6ra edzeni?-olvastam el az üzenetet a bátyám telójáról. -Szevasz te fa sz! David itthon hagyta a telefonját.-irtam vissza ennek a lökött fiúnak. -Mi!? Akkor te ki vagy?!-az írásából azt nézem ki, hogy meg ilyedt. Kuncogva ír...