-Na mindegy. Ülj le arra a lócára és várj meg ott.
-Jó de minek?
-Csak úgy.-gyorsan elmentem a mikrofonos sráctól kérni egy első segély dobozt kérni. Vissza is mentem. Luke húga is ott volt.
-Mi történt veletek? Minek véres a kezetek?
-Felnőtt dolog.
-Téged védtünk meg pár rossz embertől.-kinyitottam a dobozt és a vattára tettem egy kis fertőtlenítőt.
-Lehet, hogy ez most csípni fog.-elkezdtem fertőtleníteni a sebeket de Luke száját egy hang sem hagyta el.
-Nem csíp?
-Nem.-a sebekre sebtapaszt tettem. A kezével is ugyan ezt tettem.
Magamnak is megcsináltam. A jobbkezes volt a soros. Fertőtlenítettem, de be is kötöztem mert zúzódott.
Vissza emlékezés:
Éppen beakartam húzni egyet a lánynak. Csak nem a lányt kaptam el hanem a falat. Mérgesen néztem a csajra.
-Az zúzódott.-mondta a srác és elinaltak.
Vissza emlékezés vége
-Jól van a kezed?
-Persze csak annyi, hogy lehet nem fogok tudni írni az órákon.
-Fázok...-mondta a kiscsaj.
-Kocsival jöttünk szóval ha gondolod akkor haza vihetünk.
-Kössz. Az jólenne.
-Akkor gyere.-elmentünk a parkolóba. Luke kinyitotta az ajtót.
-Te hátra ülsz.-mondta a hugának.
-Te pedig előre.-mutatott az anyós ülésre.
-Nekem nyolc.-vontam meg a vállamat és be ültem előre. Luke mellé ült és bekapcsolta a fűtést.
-Láttalak ahogyan versenyeztél.
-Honnan tudja?
-Megnézte minden versenyedet.
-Ez hízelgő és ilyesztő.
-Én is részt vettem a hajlékonysági versenyen....de ki estem.
-Te is ott voltál?
-Persze. De amikor az utolsó trükködet mutattad be ott egy kicsit meg ilyedtem. Hogy nem fájt a hátad? És hogy vagy ilyen hajlékony? Honnan tanultad ezeket a trükköket!?-mondta el mindet vízfolyásként.
-1 egy kicsit lassabban. 2 némeilyket tv-ben, animében és pinteresten találtam. De ezt neked adom.-adtam a kezébe az egyik érmemet.
-Tényleg nekem adod!?
-Igen.
-Mit kell ilyenkor mondani?-kérdezte Luke.
-Köszönöm!
-Nincs mit. Itt tegyél ki.-megált én pedig ki kapcsoltam a biztonsági övet.
-Kértek valamit?
-Egy kávét ha nem gond.
-Neked akkor valami nasit adok. Gyertek be. A rumliért bocsi.-kikulcsoltam az ajtót és be engedtem őket. Felkapcsoltam a villanyokat.
-De szép a házad! És jó nagy tisztaság van....-csodalkoztak el, de nekem ugyan olyan kifejezéstelen arcom volt.
-Köszönöm.-bementünk a konyhába. Csináltam kávét amit oda adtam Luke-nak. Elkezdtem keresni valami rágcsát. Szerencsére találtam is 1 csomag chipset.
BẠN ĐANG ĐỌC
Véletlen
Ngẫu nhiên-Szevasz te fa sz! Jössz 6ra edzeni?-olvastam el az üzenetet a bátyám telójáról. -Szevasz te fa sz! David itthon hagyta a telefonját.-irtam vissza ennek a lökött fiúnak. -Mi!? Akkor te ki vagy?!-az írásából azt nézem ki, hogy meg ilyedt. Kuncogva ír...