18:13 volt amikor felkeltem.
Úgy éreztem magamat mint aki az északisarkon van egy szál polóban.
Felkeltem az ágyból, hogy kimenjek a konyhába egy pohár vizért de össze estem. Homájosan láttam...-Jól vagy?-valaki oda jött hozzám. A homájosságtól nem láttam, hogy ki ő. De Noah lehetett.
-Aha...
-Vár had segítsek.-felálított és az ágyra ültetett.
-Hozzak valami?
-1 üveg vizet....
-Okés.-félperc után vissza is jött egy falakon vízzel. Addigra már tisztán láttam.
-Köszi.-egyből elkezdtem inni.
-Ne olyan gyorsan! A végén még félre nyelsz.-a feléig leittam. Leraktam magam mellé a vizet.
-Mellém feküdsz?
-Persze.-befeküdt mellém mire átkaroltam és a melkasára tettem a fejemet.
-Akarsz nézni valamit?
-Aha. Lehetne a The Walking dead?
-Nem tudom, hogy az mi de igen.
Noah:
Nagyon forró az arca. Még ruhán keresztül is érzem...
-Mérd csak meg a lázadat.-adtam a kezébe a lázmérőt. 1 perc után csipogni kezdett.
-44fok...-lepődtem meg.-Ez nem lejebb megy hanem feljebb! Hozom a vizes ruhát.-kimásztam az ágyból. Bevizesztem az egyik tiszta felsőmeg és oda adtam neki.
-Rakd a homlokodra.-feküdtem vissza mellé.
-Ez hideg.....-rakta rá lassan a ruhát.
-Ha ez sem segít akkor kitalálunk valami mást. Elkezdtük nézni a filmet.
Hát mit ne mondjak. Nem is vártam mást Lívtől.-Fúj....minek turkál a zombi szerveiben?
-Meg nézni, hogy mit evett. Mert ha a kislányt ette volna még akkor leáltak volna a keresésével.
-Már láttad igaz?
-Igen. Ez eddig a kedvenc sorozatom.
-Ki a kedvenced?
-Deryl. Neked?
-Nekem eddig a Serif és a koreai.
-Jó választás.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Kb 1 óráig csak ezt néztük. A végére még engemet is elkapott a hannyinger...
-Na jó...én alszok.-rakta be a hecetet a fülébe.
-Jó éjszakát.
-Neked is. Szép álmokat.-mondtam neki mire rám nézett és adott egy csókot.
-Neked is. Szeretlek.
De forró az ajka.
Hirtelen hangosan elkezdett valami fura zenét hallgatni.
Fölé hajoltam és megnéztem a klipet.Khm...khm....hát eléggé fura..
Reggel:
Lív:
Amikor felkeltem frissebbnek és energikusabbnak éreztem magamat.
Az éjjel megint az a rossz álom pergett le előttem.
Elkészülődtem és amíg a többiek aludtak elmentem a virágoshoz.
-Egy virág csokrot szeretnék.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Véletlen
Diversos-Szevasz te fa sz! Jössz 6ra edzeni?-olvastam el az üzenetet a bátyám telójáról. -Szevasz te fa sz! David itthon hagyta a telefonját.-irtam vissza ennek a lökött fiúnak. -Mi!? Akkor te ki vagy?!-az írásából azt nézem ki, hogy meg ilyedt. Kuncogva ír...