6.kapitola

27 6 0
                                    

Harry trucoval už dobrý týden, Draco ležel na pohovce a pochrupkával. Učebnice se mu hezky nadzvedávala v rytmu jeho oddechování a Severus litoval toho, že si je sem vzal oba dva.
Zmijozelský tým se ptal po Dracovi, který nemohl chodit ani na tréninky. Brumbál začal být zvědav, co se stalo, ale Severus byl neoblomný.

" Tak a dost! Jde se ven, nebudete tady spát a trucovat."

Dracova učebnice spadla na zem a její majitel se v rychlosti blesku postavil. Harry vykouknul z pokoje a pousmál se.

" Slyšel jsem dobře? Jde se ven?"

Severus protočil očima a oba dva nezletilé donutil vykopat se z jeho bytu pryč.

.....

Procházeli se venku, kde chlapci po sobě skákali, jakoby jim bylo pět. Severus je jen pozoroval a přemýšlel, jak je možné, že se dokáží opít a chvíli na to se chování změní na pětileté děti.

Přemýšlel jaké by to bylo, kdyby měl Harryho už od mala. Měli by spolu lepší vztah? Je možný, že právě proto se Harry chová tak jak se chová?

"Hej Severusi! Můžeme zůstat venku ještě chvíli sami?"

Chtěl říci ne, ale pohled na svého syna a kmotřence, jak se po dlouhé době baví mu to nedovolil. Kývnul, dal pokyny a odešel.

Chlapci spolu byli až do osmé večerní hodiny. Potkali Pansy, která byla pod vlivem a byla opravdu přístulná. Harry byl dost zhusen pohledem na Draca a Pansy a tak odešel za Severusem.

.....

" Kdes nechal Draca?"

" S Pansy, ale neboj, ví v kolik se má vrátit."

"Hm."

....

Pansy s Dracem spolu leželi v trávě a dívali se na oblohu. Pak se Draco převalil tak, aby byl nad Pansy. Začal ji líbat a polibky dostal zpět. Sjížděl níž a níž...

Vrátil se k Severusovi až pozdě v noci
.......

"Kdes byl?"

Šepot Harryho z pohovky se linul obývacím pokojem a Dracovo tiché našlapování tomu dodávalo svůj smysl.

" Já, byl jsem s Pansy a kamo mám ti toho hodně co říci."

" Ne fuj, detaily si nech pro sebe, prosím. Spíše si vymysli něco pro Severuse je ve sprše. Čeká na tebe a já nesměl jít spát, dokud nepřijdeš."

" Sorry"

........

Harry odešel do pokoje a konečně šel spát. Draco si zabral místo na pohovce a čekal až se Severus dostane z koupelny. Nemusel čekat dlouho.

Když řekl Severusovi, že byl s Pansy, Severus neměl více potřeby slyšet další informace a odešel spát.

......

Harry nemohl spát. Bolela jej hlava. Když už konečně usnul probudil se s křikem.

" Harry! Harry co se děje?!"

" Julian, Julian Potter není ve škole."

" Draco dojdi pro ředitele!"

.......

Všechno se to seběhlo rychle. Harry měl sen. Viděl Juliana Pottera, jak leží někde v nějakém sklepení. Nebylo to však v Bradavicích. Viděl hada. Byl tam had, který po chlapci zaútočil. Vypadalo to děsivě a Harry každičký okamžik snu popsal dopodrobna.

Draco se vrátil s ředitelem, Severus se nepříjemným vyprávěním ošil. Ředitel vše vyslechl a poslal okamžitě pro bystrozory.

Julian se naštěstí nemusel hledat dlouho, jakmile totiž upozornili Jamese a Lilien, James věděl kam má jít. Společně s bystrozory našel svého syna pokousaného,ale živého. Musel okamžitě do nemocnice.

Jen díky neštěstí a zároveň štěstí Harryho, přežil Julian.

To však zajímalo Brumbála nejvíce, jak se Harrymu mohl zdát tento sen,když by mel mít před spaním vždy vyčištěnou mysl.

" Já čekal jsem na Draca a šel jsem spát pozdě. Zapomněl jsem."

Severus nasadil svoji tvář, Draco protočil očima a Brumbál se zamračil.

" Harry začni se chovat na svůj věk a další věc je proč nejste na koleji?"

Slova se raději ujal Severus, protože jeho syn, očividně neumí moc lhát.

" Rodinná chvilka. Myslím , není to zakázané."

Brumbal se zamračil ještě více, ale nakonec odešel.
Severus Harrymu vysvětlil důležitost pročištění jeho mysli a Draco odešel spát.

A znovu ten Snape Kde žijí příběhy. Začni objevovat