15. Listopadu
Padnul listopad a jeho polovina už odbíjela pryč. Harry od října vzorně studoval dokonce i lektvary už měl o něco lepší. Sice jen o chlup, ale snaha a zlepšení tam bylo. Stále však nerozluštil slova ředitele. Lámal si s tím hlavu on, Draco, Pansy a všichni jeho přátele.
Severus byl zalezlý u sebe v laboratoři a nebo vyučoval, takže s Harrym nemohli nic probrat. Někdy si Harry přišel jakoby nikdy tátu neměl. Často si musel věci řešit sám, Severus byl vždy chladný, ale také nikdy neuměl pořádně najít pouto mezi otcem a synem. A když už, tak to bylo v době, kdy se na Harryho hněval.
Harry nebyl už malý, aby to neviděl. Casto se tím trápil, ale dnes. Dnes konečně přijede Regulus. To znamená uskutečnění plánu.
"Draco vstáváme!"
Draco rozespale hleděl na svého přítele.
"Jdi do prdele, nech mě spát."
Harry se zasmál a stáhnul z Draca deku. Ten nahmatal bačkory a mrsknul je po mladém Snapeovi.
" Budeme dneska chlastat!"
Draco jakoby byl vzhůru už několik hodin, vylezl z postele a začal se oblékat, běžel k Pansy na pokoj, kde dveře skoro vylomil z pantu. Pansy zapištěla, ale dívky z jejího pokoje začaly po Dracovi ječet, aby zavřel.
Draco zavřel dveře a vyčkával, až bude moci vejít. Dívky pootevřely dveře a povolily přístup.
Hned Pansy běžel připomenout co je za den. Ta se rozzářila a společně s blond chlapcem odešla za Harrym." Takže plán. Byl jsem teď hodný,takže Severus nebude mít potřebu hlídat každý krok. Regulus bude první hodinu určitě chtít pokecat, to začíná tvoje část Pansy..."
A tak Harry připomenul plán dne. Trojice spokojeně odešla na snídani, kde si Draco vzal pouze zelené jablko. Pansy se rozhodla jíst zdravě, aby prý zhubla načež se ji začali chlapci smát a Harry snědl všechno co viděl. Poté společně odešli na pozemky. Pršelo, ale ani jednomu to nevadilo.
Při procházení uviděl Harry Reguluse, ale nebyl sám. Přišel i s Jamesem. Harry zamával. Regulus došel se svým kamarádem k naši trojici.
" Harry jsi vyhublý, promočený a zmrzlý na kost! Draco rád tě vidím. A naše slečna Parkinsnová. Rosteš do krásy."
Harry se nad slovy Reguluse zamračil, často mu býval otcem víc než Severus,ale vždy komentoval jeho vzhled. Draco jen pokývnul a Pansy poděkovala. James všechny pozdravil a donutil trio jít do hradu.
" Severusi, chyběl si nám."
"Regulusi, neřekl jsi mi, že sebou bereš i toho lva."
Zasmál se Severus a přijal své přátele. Harry se svými kumpány raději nenápadně zmizel, věděl moc dobře, že jeho otec by se naštval, kdyby je viděl mokré až na kost.
Severus opravdu trávil čas ve své laboratoři a kupodivu i s Jamesem, který obvykle spíše lektvary opovrhoval.
....
Padla čtvrtá odpolední hodina a Harry, Pansy a Draco společně posedávali v Harryho kuřárně. Zrovna se bavili o tom, jaký bývali malý a pitomý. A přitom teď seděli na zemi nebo stolech každý už v sobě měl polovinu lahve whiskey. Smáli se.
" Hej a pamatuješ Harry kdy jsi přišel za Severusem, že tě bolí ruka a když se tě zeptal kde, ukázal jsi mu tvoje lýtko?"
"Bylo mi třináct a byl jsem po dost kruté horečce, vy dva pakoši"
ČTEŠ
A znovu ten Snape
FanficPokračování knihy Harry Severus Snape. Tentokrat nikdo nebude cestovat časem a o to bude těžší fungovat. Kniha je posunuta do Harryho pátého ročníku a jak fungují jeho vztahy s otcem v době, kdy je mladý zmijozel v pubertě? Co nakonec způsobily změ...