Hermiona seděla v zahradách sídla Malfoy manor. Dopíjela lahev, když přišel Severus. Hleděl na ni. Vidět studentku,která je nejlepší svého ročníku, jak popíjí na žal, byla pro Severuse jiná rána bolesti.
" Slečno Grangerová? Jen si zde přisednu."
Sedl si vedle a hleděli společně do temnoty. Bylo ticho. Když náhle mladší promluvila.
" Jste Harryho otec, ale jste otec na prd. Je mu teprve patnáct. A Draco je zase kluk na prd. A Harry je na prd v balení dívek. Máte v rodině ty problémy? Jinak to nechápu. Proč jste na prd otec, myslela jsem, že budete Harrymu otcem, jak se patří. Myslela jsem, že Harry přizná svoji lásku k Ginny a místo toho pozval na ples mě. Jen proto, aby mu to Lucius uznal.. A Draco, ten který ví všechna moje tajemství, je chytrý, gentlemanský, milý, sarkastický a miluje černý humor, se rozhodne vzít si Parkinsonovic dceru? AHH! Děláte všichni jedno rozhodnutí horší než druhý. Potřebujete ženu, která vám řekne, když uděláte chybu.. A nemyslím si, že to Pansy bude. Pane profesore i kdybyste měl mít vztah s mužem, je pro Harryho důležité mít někoho, za kým bude moci jít, když nebude moci za vámi. Tím nechci říkat, abyste si někoho našel, ale Harrymu by to prospělo. A i přesto, že jste na prd otec, věřím, že Harryho milujete."
" Slečno, myslím si, že už byste neměla pít. Také si myslím, že co se týká rozhodnutí neděláme špatný jen my. Ale váš polibek dnes, určitě nedal Dracovi najevo vaši náklonnost. A jestli vás viděl, nemůžete mu ukázat, že Pansy neni správná žena pro jeho život. A teď chci vědět, jak víte, že má můj syn náklonnost k zrzavé dívce?"
Hermiona se zasmála. Harry stál už nějakou dobu v zahradách a vše poslouchal. Hermiona začala Severusovi popisovat Harryho reakci na Ginny.
" ALE nesmíte mu to říci, je to můj nejlepší kamarád."
Harry zase v tichosti odešel. Usadil se vedle Luciuse, který stále seděl s Lily a povídali si. Cissa tančila s Regulusem, James popíjel se Siriusem a Remusem a Draco tančil s Pansy.
" Harry, jsi zpět. Kde máš svůj doprovod?"
" To víš Lily, můj otec je lepší vrba než já. A myslím, že byť je to vtipné, potřebují se slyšet navzájem."
Lucius po dlouhé době začal vnímat někoho jiného, než jeho syna a tu nesnesitelnou holku.
" Počkat, počkat , Severus, náš Severus, si povídá s tou krásnou, chytrou a elegantní slečnou? Proč s ní mluví on a ne můj syn? Například?"
Lily se usmála a šla za svým manželem, aby nevypadali až moc podezřele. Lucius a Harry se bavili o Dracovi, který jakoby vycítil řec o jeho osobě, přestal obskakovat Pansy a hledal pohledem svého nejlepšího přítele. Když ho zahlédnul u svého otce zamračil se. Neznamenalo nic dobrého, že se ti dva baví.
.....
Ples utekl jako voda. Hermiona se vrátila k Harrymu v ranních hodinách. Společně si ještě popovídali, zatančili a nakonec odešli. Severus zůstal déle než jeho syn. Musel si promluvit s Regulusem, který vedl dlouhý rozhovor s Remusem. Lily a James odešli těsně po Harrym. Lucius s Cissou protančili zbytek plesu a užívali si přátel. Draco po odchodu Harryho odešel do pokoje, kde se zamknul a nepustil k sobě nikoho až na Pansy.
ČTEŠ
A znovu ten Snape
FanfictionPokračování knihy Harry Severus Snape. Tentokrat nikdo nebude cestovat časem a o to bude těžší fungovat. Kniha je posunuta do Harryho pátého ročníku a jak fungují jeho vztahy s otcem v době, kdy je mladý zmijozel v pubertě? Co nakonec způsobily změ...