Byla polovina října, studenti měli den volna a užívali si svého počasí. Jen jedna dvojice ležela v posteli a nudila se.
"To je voprus. I Merlin se určitě bavil víc než my dva"
" Harry mlč, kdybys nebyl blbec Severus by nikdy nezjistil, že jsi kouřil a nedostal by si zaracha. Buď vůbec rád, že můžeš mít ještě pokoj tady na koleji. Já bych tě totiž zavřel u sebe doma a hned po vyučování bys musel být zpět."
Harry protočil očima. Moc dobře si uvědomoval, že v patnácti by neměl kouřit a pít. Ale co už. Bylo to chutné. A uklidňující, jakoby zrovna jeho otec o tom nevěděl své. Často se vracel vzpomínkami na dobu, kdy trávil čas s mladším já svého otce. Někdy mu to i chybělo.
A teď.. ležel na pokoji a nesměl ho opustit. Ještě k tomu ho hlídal jeho nejlepší kamarád. Místo toho aby ho podržel, dělá mu hlídače.
Pansy, která by za normálních okolností přišla, teď trávila čas s dívkami někde v knihovně, kde rozebíraly své první lásky.
" Hej Malfoyi, co když půjdeme jen na chvilku, chviličku ven. Je tu nuda, učit se fakt nechci a ležet celý den je na prd."
Nedostal odpověď. Vzal proto svůj polštář a vší silou jej mrsknul po Dracovi. Ten se začal rozčilovat, což mladého zmijozela rozesmálo a skočil na postel k Dracovi. Společně se tak provokovali až do večeře.
Zvuk klepání na dveře utišil hluk v pokoji.
"ANO UŽ JDEME!"
Chlapci vyšli a společně se Severusem odešli do velké síně. Usadili se ke stolu, Severus na své profesorské místo a začali si vychutnávat pečeni.
" Vy dva! Jako neuvěříte co jsem slyšela! Normálně Hermionu Grangerová chodí s Ronaldem!"
" Super Pansy, děkujeme ti za novinky. Sedni a jez, nezapomeň, že Severus je stále napruzený."
" Harry promiň, nechtěla jsem tě zatáhnout do průšvihu, stále ho to nepřešlo?"
" Ne Pansy, stále ne."
Draco, který pozoroval své přátele jak si povídají zadržoval smích jak jen to šlo. Stále si nedokázal představit, jak se Severus tvářil, když Pansy ležela celá mokrá v trávě a Harry se nad ní skláněl k polibku z opilosti, ke kterému mimochodem nedošlo, protože se začal dusit cigaretou, kterou si nevyndal z pusy.
Přišlo mu to vtipné, ovšem Severusovi ve tři ráno, kdy ho vzbudil Harryho opilý zpěv, už ne.
Harry byl opravdu poděs. Naštěstí měl mnoho přátel, kteří mu pomáhali ven z průšvihů. A tak Severus mnoho ještě neví. Jen kdyby to aspoň tušil.
Harry dojedl a rozhlédnul se.
" Regulus přijede už za měsíc. Mám plán, jak proklouznout ven a pořádně zapařit. Táta s nim určitě bude zalezlý ve své laboratoři a nevyndají čumák ven."
To zaujalo Draca i Pansy a naslouchali tak plánu Harryho.
Severus, který pozoroval jeho oblíbenou vzato velmi podezřelou trojici přemýšlel, že by mohl svému synovi připomenout jeho průměr v lekvarech.
Ač byl Harry jeho synem, lektvary byly stále katastrofa. Sice byla teprve polovina října, ale tragičtější průměr jste opravdu nikdo neviděl.
Jenže Severus přemýšlel moc dlouho, Harry už byl s Dracem fuč a Pansy samotná dojídala svoji večeři.Na pokoji hráli chlapci řachavého Petra a pojídali fazolky. Večer si moc užili a už se těšili na další den.
Jen kdyby to nebylo pondělí............
17. Říjen
Harry vstal, hodil na sebe nějaké triko, které našel, boty, které vypadaly jakoby je právě vytáhnul z bažiny a nějaké tepláky. Odešel do koupelny a začal si čistit zuby. Jeho vlasy dosahující k ramenům přejel hřebenem a začal si napouštět vanu. Věci,které na sebe hodil zase svléknul a hodin do pravého kouta koupelny. Zalehl do vany a užíval si klidu.
Po necelé půl hodině se probudil Draco, vyndal si svoji černou košili, černé kalhoty, černý pásek a spokojeně vytáhnul přeleštěné černý boty. Když zjistil, že je koupelna obsazena, připravil Harrymu oblečení, jelikož moc dobře znal Harryho..
Po chvilce zaklepal na dveře koupelny, donutil Harryho vylézt a obmotat kolem sebe ručník.
Sám si hodil rychlou sprchu, upravil se a už čekal jen na Harryho, který zápasil s páskem. Nakonec společně odešli na první vyučovací hodinu....
Kupodivu hodina proběhla v poklidném ruchu. Tiché štěbetání dívek a zvuk brků, píšící na pergamen značili zápis poznámek nové látky. Harry ještě nenápadně pochrupkával a Draco mu vždy jemně loktem bouchnul do ruky. A tak probíhala celá hodina.
Poté měli páté ročníky Zmijozelu a Havraspáru jednu volnou hodinu a tak většina zalezla do knihovny, dodělat poslední úkoly a opozdilci teprve začínali.
" Draco dej mi to opsat, prosím. Stejně dostaneš nejvyšší hodnocení, tak nebuď labuť."
" Ne, měl jsi na to času dost. A piš nebo tě Severus vykuchá a já nebudu mít koho komandovat."
Harry měl pocit, že je to nekonečný. Lektvary opravdu nemusel a jeho otec mu to tedy opravdu neulehčoval. Když dopsal poslední slovo a udělal poslední tečku zapřel se pořádně zády do židle.
" No konečně"
" Neraduj se Snapee, vstáváme a jdeme na hodiny."
A tak Harry znechuceně odešel na dvouhodinovku lektvarů, která nebyla úplně podle představ.
ČTEŠ
A znovu ten Snape
Fiksi PenggemarPokračování knihy Harry Severus Snape. Tentokrat nikdo nebude cestovat časem a o to bude těžší fungovat. Kniha je posunuta do Harryho pátého ročníku a jak fungují jeho vztahy s otcem v době, kdy je mladý zmijozel v pubertě? Co nakonec způsobily změ...