🌆 3. 🌆

125 5 0
                                    

Mátéval mentünk a partra ami csupán pár méterre volt a nyaralótól.Ezt imádtam itt nem kellett sokat gyalogolni a vízig.Mátéval csendbe sétáltunk egymás mellett mikor dörgést hallottunk.

-Na ne-néztem fel az égre amin fekete felhők gyülekeztek.

-A francba már-morgott Máté is.

-Menjünk vissza-elkezdtünk szaladni de az eső már csepegni kezdett.

Ezen a nyáron még nem volt vihar.Mikor vissza értünk már szakadt az eső és hideg volt.Felmentem a szobámba és a fürdőruhámat átvettem egy vastagabb leggingsre és egy rövid ujju pólóra és arra vettem fel egy cipzáras felsőt.

A villanykapcsolót felnyomtam mert már elég sötét volt.Leültem a fotelre ami az ablakom alatt helyezkedett el.A tengerre nézett.Csak úgy hullámzott a víz.Erőszakosan.Nagy vihar lesz.Holnap mennénk haza de szerintem ez nem egy napos eső.A telefonomat a kezembe véve megnyitottam az időjárás appot és láttam hogy a sejtésem beigazolódott.Esni fog még egy hétig.

Felpattantam és lerohantam a lépcsőn.Anyámat kerestem hogy tudassam vele a hírt hogy nem fogunk tudni hazamenni.

-Anya-szólítottam meg amikor láttam hogy a nappaliban olvas-Egész egy hétre esőt mond nem fogunk tudni haza menni-mondtam.

-Tudom lányom maradunk addig amíg a vihar lecseng és utána indulunk vissza-bólintott-Kérlek szólj az osztályfőnöködnek hogy nem tudsz ott lenni az első héten-mondta és folytatta az olvasást.

Feltrappoltam a lépcsőn vissza a szobámba.Gyorsan megkerestem a névjegyek között az ofőm számát és egyből csöngetni kezdtem.Remélrm van térerő a vihar miatt.

-Jó napot-köszöntem amikor beleszólt a férfi-Reni vagyok,Haller tanár úr sajnos nem tudok ott lenni az első héten itt Velencében nagyon nagy vihar van és így anyám nem mer hazaindulni.Még egy hétig ilyen idő lesz-mondtam.

-Rendben Reni akkor igazolom a hiányzásodat ne aggódj,szia-mondta.

-Viszlát-tettem le a mobilt.

Fuuu de jó.Elterültem az ágyamon és belebámultam a sötétbe.Egyik pillanatról a másikra olyan vihar lett hogy nem is számítottam rá.Egyszer csak halk kopogás ütöte meg a fülem az ajtó felől és Máté lépett be rajta.

-Szia-köszöntem

-Csinálunk valamit unatkozom-feküdt mellém az ágyra.

-Van társas az jó?-kérdeztem.

-Aha-bólintott.

És neki álltunk társasozni.Közben jókat nevettünk,élveztem a dolgot.

Velencei szerelem/Szjg ff/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt