🌃 15 🌃

72 5 0
                                    

Egyszer csak a nagy bámulásból egy kéz rántott ki ami a tácparkett felé húzott.

-Jézus Cortez mit csinálsz?-kérdeztem.

-Nem hagyom hogy ott áldogálj csendben a sarokba,ez egy buli-mondta.

-Jólvan hát akkor táncoljunk-motyogtam.

Nekiálltunk a zene ütemére ugrálni és mit ne mondjak élveztem.Szabadnak éreztem magam.Egyszer csak a kezembe került egy pohár likőr.

-Öhm én nem iszom-néztem Cortezre.

-Csak egy kicsiiiit-kérte.

Vonakodva de lehúztam a löttyöt ami nem bizonyult a legjobb döntésnek az életemben.Egyre több kis ital került a kezembe és a végére már magamtól húztam le őket.Nagyon jól éreztem magam és szinte tele voltam energiával.

-Gyere menjünk a kertbe-suttogta a fülembe Cortez.

Nevetve bólintottam és a kezét megragadva hagytam hogy a kert felé húzzon.Ahogy kiértünk a friss levegő arcon csapott minket.

-Olyan jó ez a buli-nevettem fel részegen.

-Szerintem is-helyeselt Cortez vadul.

Mélyen egymás szemébe néztünk mire zavartan elkaptam a tekintetem róla.

-Na mi a baj-fogta meg az állam és maga felé fordította a fejem.

-Semmi,csak olyan szép a szemed-mondtam.

Cortez fenevetett és szorosan átkarolta a derekam és megölelt.Zavartan belefúrtam a fejem a vállába és azon gondolkodtam hogy egyáltalán minek ittam.Akkor még nem tudtam hogy ez volt valaha a legjobb dolog amit tehettem.

Velencei szerelem/Szjg ff/Where stories live. Discover now