Nevetve ültem Cortez ölében a hintaágyon és még durván az alkohol hatása alatt voltam.(Össze vissza vihogtam és így visszagondolva rendesen ég a fejem hogy hogyan lehettem ilyen.De persze betudható annak hogy nem keveset ittam.Szóval ugye Cortez ölében ülve egymáson röhögtünk meg szerintem saját magunkon is.)Hirtelen kaptam félre a fejem amikor a végzős osztályból az egyik fiú fennakadt a kerítésen és a barátnője próbálta lerángatni onnan.Nem jártak sikerrel úgyhogy azt hiszem Dave és Zsolti akasztották végül le a srácot.Innen kicsit homályos minden de igyekszem emlékezni.Miután a srác lejött a kerítésről valaki beordította hogy mindjárt éjfél.
És akkor mindenki teli torokból üvölteni kezdze a visszaszámlálást.
Tíz másodperc múlva a sok színes tüzijáték betöltötte a sötét eget.Csillogó szemmel néztem a színes fényeket amikor hírtelen egy kéz ragadta meg a kezem és magához húzva hosszasan megcsókolt.Azonnal felismertem Cortezt és sebesen túrtam bele a hajába.A tüzijáték végeztével mi is elszakadtunk egymástól és a magam mellett tartott kezem hírtelen megtalálta Cortez kezét.És így január elsején kéz a kézben álltunk egymás mellett Zsoltiék kertjében.A buli után:
Hasogató fejjel ültem fel az ágyban és igyekeztem analizálni hogy hol is vagyok pontosan.Kékes falak köszöntöttek amikor kinyitottam a szemem és ebből már rájöttem hogy marhára nem otthon vagyok.Körbe pillantottam a szobába és észrevettem a mellettem szunyókáló Cortezt.Egyből eszembe jutott ahogy a tüzijáték alatt megcsókolt és alig egy óra után igent mondtam neki hogy a barátnője leszek.
-Mit csinálsz?-kérdezte egy rekedt hang.
-Ó csak elgondolkodtam-mondtam zavartan.
-Kiesik mi?-kérdezte nevetve az éjszakára gondolva.
-Picit-motyogtam.
-Nem baj a lényegre emlékszel-mondta és megcsókolt.
-Honnan veszed,hogy emlékszem?-kérdeztem.
-Már rég nem lennél itt ha nem emlékeznél-mosolygott.
Én is elmosolyodtam és akkor fogtam del hogy mostantól Cortez barátnője vagyok.Fel se tűnt az első találkozásnál hogy később ezt mennyire akarom majd.Szeretem.
•Vége•
YOU ARE READING
Velencei szerelem/Szjg ff/
FanfictionReni minden nyáron Velencébe van az anyjával és neki a legjobb barátnőjével és annak két fiával Mátéval és Márkkal.Reni a Casal Grande partján fog először találkozni Cortezzel és később osztálytársak lesznek...Olvass bele kérlek és vote-oljatok💋