Bevánszorogtunk a házba ahol mindenki elvonult a neki szimpatikus szobába.Fáradtan álltam meg a fiúk mellett és szorosan átöleltem őket.
-Jaj srácok,rég láttalak titeket-dörzsöltem meg a szemem amivel tuti a szempillaspirálom is lejött-Fuu olyan fáradt vagyok.
-Reni menj pihenj le,mi összepakolunk és megyünk mi is-mondta Márk.
-Rendben,holnap találkozunk -búcsúztam el.
A táskámat a vállamra kaptam és elindultam a szobám felé.A kapcsolót felcsapva betöltötte a helyiséget a fény.A nagy ablakba beleülve kibámultam az óceánra.Csak sötétséget láttam.Felálltam és elindultam a fürdőbe.Közös fürdőm volt Márkkal és Mátéval úgyhogy gyorsan bezárkoztam és letusoltam.A pizsimet felkapva kisétáltam az ajtón vissza a szobámba.
A villanyt lekapcsolva bebújtam az ágyamba és szinte egyből elnyomott az álom.
°°°°°°°°°°°
Reggel már fél nyolckor ébren voltam úgyhogy egy farmer és egy csíkos hosszúújjú póló felvétele után felkaptam a magassarkú csizmámat.Ebben találkoztam először Cortezzel.
Lementem a lépcsőn a konyhába.Készítettem reggelit mindenkinek(tükörtojás szalonnával).Gyirsan megterítettem és átvonultam a nappaliba.A lábamat keresztbe rakva benyomtam a tévét.A helyi csatornára kapcsoltam ahol éppen a hét történéseit beszélték(természetesen olaszul).
-Jó reggelt-hallottam Máté hangját.
-Szia-köszöntem.
-Namit mondanak a hírek?-kérdezte.
-Tudsz olaszul hallgasd és rájössz-mondtam.
Mátéval a helyi adót néztük már javában amikor a barátaim már kezdtek leszállingózni az emeletről.
-Hát ti?Mit néztek?-kérdezte Ricsi.
-Velencei helyi hírcsatorna -vágtuk rá Mátéval egyszerre.
-És ti értetek is belőle valamit?-kérdezte.
-Persze-bólintottam-Amúgy készítettem reggelit ott a konyhaszigeten de gondoltam megvárunk mindenkit és akkor eszünk-mondtam.
-Akkor hát asztalhoz-tapsolt kettőt Márk.
-És meséljetek ti kik vagytok?Honnan ismeritek Renátát?-kérdezte Kinga.
-Hát én Márk vagyok és az öcsém Máté-mondta Márk-Reni anyukája és a mi anyánk nagy barátnők,én csupán két évvel vagyok idősebb Reninél Máté meg eggyel-magyarázta-Szóval mivel már szinte születésünk óta minden nyáron itt vagyunk így ismerjük egymást-mondta.
-Hű-bólintott elismerően Ricsi.
Mosolyogva körbenéztem és elnevettem magam.Örülök hogy így együtt vagyunk.
YOU ARE READING
Velencei szerelem/Szjg ff/
FanfictionReni minden nyáron Velencébe van az anyjával és neki a legjobb barátnőjével és annak két fiával Mátéval és Márkkal.Reni a Casal Grande partján fog először találkozni Cortezzel és később osztálytársak lesznek...Olvass bele kérlek és vote-oljatok💋