Lassan nyitottam ki a szemeim és nyújtózkodtam egy nagyot.
-Áhhhh – hallottam mellőlem.
–Jesszusom – ugrottam egy nagyot amikor megpillantottam Ricsit – Te mégis miért itt rontod a levegőt hajnali fél hétkor???? – kérdeztem az órámra pillantva.
–Csak unatkoztam – rántott vállat.
– Jól van – pattantam ki az ágyból.
– Mit csinálsz? – kérdezte.
– Hát mondjuk fel öltözök mert ma suli van – mondtam furán.
Ricsi a fejére húzta a takarómat és nyöszörgött párat annak tudatában,hogy igazam van,mint mindig.
A szekrényemhez léptem és ki kaptam egy mai szettnek tökéletes ruhát.Egy fekete szoknya fehér haspólóval.Bevonultam a fürdőmbe és felvettem a ruhákat.Megcsináltam a sminkem meg a hajam és kész is voltam.– Szerinted a fekete sportcipőm vagy a fehér szandálom lenne jobb ehhez a szetthez? – kérdeztem Ricsitől csípőre tett kézzel.
– A fekete sportcipő, ez egyértelmű – mondta.
Felhúztam a sportcipőm és Ricsit magammal rángatva a földszintre mentem.Anyu már korán elment,igen még ennél korábban.Gyorsan kerestem valami ehetőt azt bevágtam a táskámba és indulhattunk is.
Ricsivel szokás szerint végig nevettük az egész utat de amikor a suli elé értünk és megpillantottam Cortezt egyből lefagyott a mosoly az arcomról.Hát tényleg az osztálytársam.
Odamentünk a társasághoz mire a fiú felpillantott a telefonjából és realizálta hogy ki is vagyok.
-Casal grandés lány,jó újra látni – vigyorgott rám.
-Szia Cortez – sóhajtottam fel.
-Te ismered őt? – kérdezte Dave.
– Persze,neki mentem Velencében s folyó partján – mondtam úgy mintha egyértelmű lenne.
– Jaj még utána is találkoztunk te – lökte meg a vállam.
– Ne lökdöss – néztem rá gyilkos tekintettel.
– Haver inkább vigyázz,engem orrba vágott reggel amikor nyújtózkodott,pedig nem tettem ellene semmit csak feküdtem mellette – röhögött Ricsi.
– Marha vicces – forgattam a szemeim.
YOU ARE READING
Velencei szerelem/Szjg ff/
FanfictionReni minden nyáron Velencébe van az anyjával és neki a legjobb barátnőjével és annak két fiával Mátéval és Márkkal.Reni a Casal Grande partján fog először találkozni Cortezzel és később osztálytársak lesznek...Olvass bele kérlek és vote-oljatok💋