🏙️. 4. 🏙️

125 7 0
                                    

Már három napja esik.Már unom a világot is,mindent körbe néztem és csináltam a házban de nem találom fel magam.

Most is elindultam a szokásos sétármra a házban amikor kivágódott a bejárati ajtó.Márk kézenfogva jött be egy szőke csajjal.Anyám borogass.

-Te mit csinálsz?-kérdeztem.

-Minek tűnik?-kérdezett vissza.

-Jogos-mondtam.

-Ez ki-kérdezte a lány.

-A hugom,na menjünk-ragadta meg a kezét és húzta az emeletfelé.

Szuper még ez is.Vajon mi lehet otthon?A suliban,a barátaimmal.Felhívhatnák valakit.De kit?Ricsiiiit.

-Csá Ren mizu?-szólt bele a telefonba.

-Minden ok arra?-kérdeztem.

-Gazdag most küldött ki mert csörgött a telóm-mesélte.

-Basszus bocs elfelejtettem-csaptam a fejemre.

-Bátyáiddal rendbe van minden?-érdeklődött.

-Ja,Márk most talált egy csajt Máté meg gondolom a szobájában van-sóhajtottam-Unatkozom itt már.

-Tényleg mikor jössz haza?-kérdezte.

-Még három nap-nyögtem-Az olyan hosszú,nem bírom ki-nyafogtam.

-Ren kibírod,menj táncolj az esőbe,vagy vásárolj vagy mittomén mit csinálnak a lányok-magyarázott.

-Jaj Ricsi ez már uncsi,mondom mindent csináltam-mondtam.

-Akkor nem tudom-mondta-Megyek jön Máday,szia-köszönt el.

-Szia-tettem le.

Erről ennyit,Ricsi sem fog szórakoztatni.Sóhajtottam egyet és kinéztem az ablakon.Az eső mázsásan folyt az úton.Anyámék ma elmentek moziba úgyhogy a fiúkkal vagyok.A fejembe húztam a kapucnimat és a hátsó terasz ajtónk kiléptem a szakadó esőbe.A pulcsim pillanatok alatt vizes lett.A levegő fülledt volt ezért lekaptam az amúgy is vizes pulcsim.Egy topp volt alatta de már az is vizes volt úgyhogy mindegy volt.

Csöpögött a víz rólam.Alig tudtam pislogni a víztől.Az utcán sétáltam ahol egy autó sem ment el.A plázáig sétáltam ahol megáltam az ajtó alatti ereszen.Folyt a ruhámból a víz.Kicsavartam a hajam és egy kicsit a ruhám is és beléptem a plázába.

A hirtelen hűvöstől lefagytam egy pillanatra.Az eslő ruhaboltba bementem és kerestem egy törülközőt és tiszta ruhákat.Amint felvettem őket a mosdóban áttöröltem a hajam is.Keresek egy fésűt.Gyorsan beugrottam egy üzletbe és találtam fésűt.Jeee.Kifésültem a séróm és a mozi felé mentem.Anyámék ott vannak megvárom őket ott,amúgy sincs jobb dolgom.

Velencei szerelem/Szjg ff/Where stories live. Discover now