🌇. 9. 🌇

91 7 2
                                    

2 hónappal később:

Már őszi szünet van és MEGSZEREZTEM A JOGSIIT.Jézusom el se hiszem.És úgy döntöttünk a srácokkal hogy felavatjuk az új kocsimaaat.Szóval én Virág,Cortez,Ricsi és Kinga elmegyünk vissza Velencébe a nyaralónkba.

Már úgy várom.Most épp pakolnom kéne de úgy döntöttem hogy ezt muszály leírnom.

°°°°°°°°°°

Már becsomagoltam egy utazótáskába szinte mindent ami kellhet.Máté és Márk majd ott várnak minket Velencébe.

Ricsivel épp a kocsimhoz megyünk anyu meg könnyezve követ minket.(Nagyon büszke rám)A csomagjainkat bevágjuk a csomagtartóba és bepattantunk a kocsiba.Az őszi kabátomat Ricsi kezébe nyomva elhelyezkedtem a helyemen.

-Kicsim,vezess óvatosan,tudod a szabályokat-mondta anyu.

-Anya ne aggódj minden rendben lesz -ígértem meg-Nem fogjuk szétszedni a nyaralót-mosolyogtam.

Dünnyögött rá valami nagyon vicces vagy kislányom-ot.Felnevettem és felhúztam az ablakot.Integettünk anyunak és utunkra indutunk.

-Cortezt vesszük fel először utána Virágot és majd Kingát-ismertettem az útvonalat.

Cortezék háza előtt már várt rán és mögötte a nagyszülei búcsúztatták.Bepattant hátra de előbb elrakta a csomagjait.

Virágék háza volt a következő uticél úgyhogy ott elidőztünk egy kicsit,mert az anyukája meg akart bizonyosodni róla hogy jól vezetek e.Biztosítottam hogy minden rendben lesz.

Kingáéknál simán ment minden úgyhogy miután ő is elhelyezkedett felhajtottam az autópályára.

-Na a menet a következő-kezdte miközben kanyarodtam egyet-Nem tudom jár e már valaki Velencében Cortezrn és rajtam kívül úgyhogy nem tudom hogy ki hogyan ismeri.A nyaralónk a tenger közelében van közvetlenül ahol Máté és Márk már befűtött egy kicsit hogy legyen melegvíz estére-magyaráztam-Mindenkinek jut külön szoba szóval nem kell aggódni-mondtam.

-Viii ez olyan naon jó-sikítozott Virág.

-Emó ne visíts-kérte Ricsi mellettem.

Az út nagyon jó hangulatban telt folyamatosan nevetteünk és mire hosszú hat óra után elértünk a nyaralóhoz majdnem mindenki elaludt.

A nappaliban égett a villany a nagy teraszajtókon keresztül láttam ahogy a fiúk a konyhában szöszmötölnek.

-Halljátok megérkeztünk-suttogtam nekik.

Mindenki álmos tekintettel meredt rám úgyhogy inkább csöndben maradtam.

Velencei szerelem/Szjg ff/Where stories live. Discover now