🏙️ 8. 🏙️

93 6 0
                                    

Már javában délután van és épp otthon ülök a kertben amikor egy éles csengőszó és egy visítás üti meg a fülem.

-Haallooo emberek,megjöteeeem-ordította Ricsi.

Na baszki,még ez is...Nehézkesen feltápászkodtam a fűből és a notebookom a hónom alá csapva elindultam befelé.

-Szia Ricsi-sóhajtottam.

-Csá Ren mi a pálya?-karolta át a vállam.

-Minden okés-bólintottam-Anyu még nincs itthon csak késő este jön de szeretném ha addig nem gyújtanád fel a házat köszi-mondtam.

-Nyugi Ren,elvonulok a szobámba-kacsintott.

-A bátyám szobájába-javítottam ki.Szegény Bence.

-Tök mindegy-rántott vállat.

Elindult a lépcső felé magával húzva a három(?)bőröndjét.Ez hova hozott ennyi cuccot.Félreértés ne essék bírom hogy itt lakik meg persze őt is bírom de néha kicsit sok pláne ha Vladárral volt órám.

Felcaplattam én is a saját szobámba de előbb még benéztem a bátyámhoz ahol már Ricsi berendezkedett.De jó.

-Bence,minden okés?-kérdeztem.

-Persze,már megszoktam-rántotta a vállát.

Sóhajtottam egyet és beléptem a szobámba.Az ajtót becsukva magam mögött lecsúsztam a földre.Körbepillantottam a szobába ês megakadt a tekintetem a szekrénysor melletti parafa táblán.Szinte üres volt.Pár kép volt rajta a múlt nyár fesztiváljairól ahol Ricsivel ördögvillát mutatva pózolunk a SZIGET felirat előtt.

Aztán volt ott olyan is a mostani nyárból ahol Márkkal és Mátéval ülünk a nyaraló kanapéján.

Más nem volt rajta.Mindent leszedtem amit már nem bírtam elviselni.

Felkeltem a földről és elindultam a fürdőmbe.Gyorsan letusoltam és felvettem a pizsamám.Kibontottam a hajam gyorsan átfésültem és visszamentem a szobámba.
Leültem az egyik babzsákomba és a kezembe vettem a notebookom.Gyorsan megnéztem pár dolgot de mivel már késő volt ezért inkább lefeküdtem aludni.

Velencei szerelem/Szjg ff/Where stories live. Discover now