Helloo nabersiniz gençler.(ben herzaman ki gibi kötü ;()
Bölümler artık haftada bir veya 2 tane gelecek çünkü bölüm yazmak cidden kolay birşey değil,be yazsam diye düşünüyorum çünkü sürekleyici olması gerekiyor ki severek okuyabilesiniz...Neyse iyi okumalar beybiler♡♡
Medya:şarkı çok iyi(dinlerken kalp krizi geçirmem dışında hiçbir sorun yok.Önce ki bölümden hatırlatma...
"Bebeğim istediğin zaman buraya gelebilirsin bana haber vermene gerek bile yok artık seninde evin sayılır burası" ve ben bi kere daha aşık oldum "kelimelerine dikkat et yoksa yerim seni aslan" bana göz kırkıp "yesene beni bende seni yiyeyim bence çok iyi olur
İç ses:Olur olur yeriz yerizz
Başka tarafa bakıp "neyse hadi diğer odaları gezdir bana" dedikten sonra bana gülüp "hadi gel bakalım gezelim diğer odaları" benim belimden tutup merdivenlere doğru yöneldik.
3 katlıydı evi ve biz 2.kata çıkıyorduk.Merdivenin sol tarafında sadece bir tane oda vardı.Ilk olarak oraya gittik.İçeriye girdikten sonra odaya göz gezdirdim,burası çalışma odasıydı.
İç ses:çalışma odası fantezisi de yaparız dimiiii
Odaya baktıktan sonra çıktık.Sağ tarafa doğru ilerledik.Biraz yürüdükten sonra tekrardan bir odaya geçtik burasi aslanın odasıydı.Odanın içerisi full siyahtı ama nedense çok ferah bir havası vardı...Aslana dönüp "Odan çok güzelmiş cidden çok beğendim" bana doğru bakıp gülümsedi "beğenmene sevindim yavrum keşke burada kalsan birlikte uyurduk güzel olmazmıydı" aslında düşüncesi çok güzeldi "ya aslan şimdi değil daha sonra yerleşirim buraya çünkü henüz alışamadım sevgilim" bana anlayışla gülümseyip "ben beklerim seni güzelim merak etme"
Odanın içerisinde 2 tane daha kapı vardı o tarafa doğru götürdü aslan beni.
İlk kapıyı açtığımda buranın banyo olduğunu anladım.Banyo kocamandı hem duşa kabin hemde küvet vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA (+18)
Teen FictionHayatı boyunca herkesin üstünde hükmü olan bir mafya masum bir kıza aşık olabilirmi LÜTFEN HİKAYEME DESTEK VERİN...