Yıl 2015
Sıcak bir Ağustos aksamiydi evimin önünde kapının eşiğinde oturmuş babamın beni içeri alacağı zamanı bekliyordum. Oturduğumuz muhitte sokak lambası yoktu bu beni daha da ürpertiyordu. Sokağın başında üstüne ay ışığı vurmuş uzun boylu siyah kapşonlu bir adam bekliyordu, babam beni dışarı attığı andan beri orda beni izliyordu.kendimce düşünürken duyduğum bir ses ile kanım çekildi." Karanlıktan korkma evlat, yakında o karanlık kalbini kaplayacak" ne, ne demek istemişti.Benim kalbimi karanlık neden kaplasın ki. Garip geliyordu bana bu gizemli yabancının dediği, bı insan tanımadığı birine neden böyle söylerdi ki.Kafamı kaldırıp etrafıma baktığımda adamın olmadığını fark ettim. Arkamda evimi bırakarak yürümeye başladım, nereye gittiğimi bilmiyordum, ne yapacağımı da düşündüğüm tek şey adamın söyledikleri olmuştu.
Arkamda bı nefes hissettim hızla arkamı dönmüştüm ki ağızıma konulan bez ile bilincimi kaybettim. Ben Aras polat, 11 yaşındaki çocuk. Ailesi tarafından fark edilmeyen çocuk.
Peki şimdi ne olacaktı?
Yıl 2026
Sabah yine her zamanki saatimde kalktım demek isterdim fakat yine ve yine geç kalmıştım ben neden bu kadar uyuyordum hiç anlamıyorum hızlı bir şekilde hazırlanmaya başladım bu sırada size kendimi anlatayım. Adım Alin Williams,22 yaşındayım ve Williams Holding'in vârisiyim fakat şuan üniversitede mimarlık bölümünde okuyorum. Evet hiç istemediğim bir bölüm, bende bazı çocuklar gibi ailesinin istediği bölümü okuyanlardan biriyim, peki benim asıl hayalim neydi?
Ah benim hayalim yoktu. Çünkü ailem hayal kurmama izin vermezlerdi,neden mi bunu bende bilmiyorum. Hep başı dik biri olmamı istediler,peki beni böyle yetiştirdilermi ? Hayır.
Telefonumun çalması ile kendime gelmiştim arayan kısımında "sevgilim❤️"
Yazısını görünce hemen telefonumu açtım fakat ben konuşmadan yiğit'in sesi telefonda duyuldu"ah sevgilim günaydın bu gün okuldan seni almaya geleceğim unutma lütfen seni seviyorum kapatmam lazım."telefonun yüzme kapanması ile büyük bir şok yaşamıştım beni alacağını söylemişti fakat biz bu gün buluşmayacaktık bile. Bana işinin olduğunu ve bu gün beni göremeyeceğini söylemişti.Sabah olan durumu düşüne düşüne okula gitmiştim. Okul bahçesinde en yakın arkadaşım Lina'yı görmeyi beklemiyordum. Bana gülümseyerek el sallamıştı bende ona aynı şekilde karşılık vermiştim, ah Lina gerçekten muhteşem bir kız ve çok güzel. Hatta bazen kendim ile kıyaslarım, ne saçma dimi. Uzun kumral saçları ve yeşil gözleri ile büyüleyiciydi.
Hemen yanına gidip Lina'ya sarıldım ve sabah olan yiğit'in bana telefonda dediklerini anlattım."Alin, nasıl olur hani bu çocuğun çok işi vardı,hani bütün gün seni görmek için bile gelemeyeceğini söylemişti"
Tam konuşmaya başlayacaktım ki arkamdan birinin seslenmesi ile lafım yarıda kalmıştı. Arkamı dönmüştüm ve onu görmeyi beklemiyordum."Aman Allahım burada ne işi var"........
Evetttt umarım beğenirsiniz, lütfen oylamayı unutmayınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ KAYIP
Teen FictionYılanın gözleri zehirli, Katilin kalbi soğuk, Kız kaçırıldı,umutlar kırık, Hayat ise dikenli bir yoldu...