5.BÖLÜM: DEMİR PARMAKLIKLAR

16 5 3
                                    

Selammm 5. Bölüm ile ben geldim  canlarım. Nasılsınız? valla ben çok iyiyim. Umarım sizde iyisinizdir.

🌑

Demir parmaklıklar ardında akıbeti bekliyorduk.
Sessizliğin son bulduğu, çığlıkların duyulduğu bir dünya için savaş veriyor gibiydik.

Alin Williams anlatımı.

Issız bir sokakta, yanımda bir kaç koruma ile bekliyordum. Kimi beklediğimi bende bilmiyordum, tek bildiğim beklemem gerektiği. Annem bir kaç saat önce göndermişti beni ve bana ' mutlu olacağın birini göreceksin tatlım ' demişti.

Şu dünyada beni babamdan başka kimse mutlu edemezdi, ama o artık bu dünyada değildi.

İğrenç bir ergen olduğumu söylüyor herkes, tabi yüzüme değil. Çünkü ben koskoca Bozok Williams'ın kızı aynı zamanda Williams Holding'in vârisiyim.

13 yaşında olsam da herşeyin farkında oldum bu zamana kadar. Kimse beni ben olduğum için sevmiyordu, annem bile.

Annem ben olmasam bir hiç olacaktı bu dünyada. Sadece adı kalacak fakat kendisi silinecekti, babam mirasın hepsini bana bırakmıştı. Annem'e ise sadece 1 milyon Türk lirası bırakmıştı.

Annem bunu duyunca öyle sinirlendi ki her gece babama lanetler okuyordu. Babamın neden böyle bir şey yaptığını bilmiyordum fakat bunu yıllar sonra öğrenecek olmam ve bu öğrendiğim gerçekler sonrasında bazı yaşanacak olan sorunların ardı ardası kesilmeden devam edecek olması da cabasıydı.

Şimdi gelelim annemin beni bırakmama sebebine. Bana kalan tek miras babamın bıraktıkları değil. Aynı zamanda dedemin bıraktıkları da olacaktı.

Williamsların tek torunu bendim. Aslında 2 sene önceye kadar bu ailenin sadece 2 torunu vardı, biri ben diğeri kardeşim.

Kardeşimi babam ile beraber kaybetmiştim. İkiside tam kalbinden vurulmuştu, ambulans geldiğinde ikisi içinde çok geçti.

Şimdi düşününce iyiki öldüler diyorum bazen. İkiside annemin şuan ki halini görse çok üzülürlerdi. Annem kendini alkole vurmuştu, sadece basının karşısına çıkacağı zaman yahut arkadaşları ile buluşacağı zaman kendine özen gösterirdi.

Ben evde olmadığım zaman eve bir sürü erkek girip çıkardı. Annem bunun farkında olmadığımı düşünüyor olmalı ki hâlâ buna devam ediyordu.

Bunu yapma sebebi babamın ona bıraktığı paranın bitecek kadar azalması. Annem'in eline bir miktar para geçse bir saat olmdan yok olurdu. Harcamayı çok seven bir kadın olmasına rağmen, tutumlu olan bir adamla evlenmenin zorluğunu yaşamıştı.

Ben bunları tekrar tekrar zihnimde canlandırırken önümde uzun bir limuzin durmuştu. Duvara yaslı bir şekilde balon patlatıyor aynı zamanda arabadan inecek olan kişiyi bekliyordum.

Kesin yaşlı bir bunak çıkacaktı. Çünkü babam sadece şirket sahibi değil aynı zamanda bir katildi.  Babam öldükten sonra işini ben devralmıştım tabi kimse beni tanımazdı. İşimi yaparken babamın öğrettiği gibi çok titiz ve temiz çalışırdım. Şimdi diceksiniz 'bu iş için küçük değil misin?' ben 4 yaşından beri silah eğitimi aynı zamanda diğer bir çok eğitim almıştım.

Bedensel olarak küçük olabilirdim fakat ruhsal olarak eminim sizden bile daha yaşlıyımdır.

Bu işi yaptığımdan kimsenin haberi yoktu. Annemin bile çünkü annem babamın bu işi yaptığından haberi dâhi yoktu. Karısı olabilirdi fakat onun dersi tek paraydı. Para gelsinde nereden geleceği mühim değildi.

GİZEMLİ KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin