3.BÖLÜM: KİMİM BEN

25 5 4
                                    

3. Bölüm ile ben geldimm, umarım beğenirsiniz iyi okumalar🌚

"Amacın ne senin"...

Yazar anlatımıyla.

Alin, şaşkınlık ile sorduğu sorunun cevabını bekliyordu.

"Yüzündeki makyaj ne böyle?" Bana nasıl hesap sorardı bu adam, beni tanımıyordu bile.

"Bana nasıl hesap sorarsın, benim kim olduğumu bile bilmiyorsun. Sen hep böyle tanımadığın kızlara 'bu nasıl makyaj' diye sorar mısın?" Hadsiz ya cesarete bak tanımadığı bir kadını nasıl böyle yapar ya, Sabır.

"Amacım hesap sormak falan değil,bunca zaman bu kadar ağır makyaj yapmamıştın ondan sordum."

"Seni ne ilgilendirir ki istersem daha ağı..., bı dakika sen benim makyaj yapmadığımı nerden biliyorsun?"

Kendi kendine mırıldanmaya başlamıştı. Ne dediğini anlamıyordum, ama bu adam her kimse benim makyaj yapmadığımı nerden biliyordu? Yiğit ile de araları pek iyi değil anlaşılan, Yiğit'in anlatma ihtimali de yok.
İyice kafam karıştı. En sonunda cevap vermişti.

" Umut bey söylemişti, biz gelmeden önce bağırmışsın odanda 'makyaj yapmam ben' diye. Ordan biliyorum"

Doğru söyleme ihtimali var çünkü bunu gerçekten yapmıştım fakat neden ilk başta direk bunu söylemek yerine kendi kendine mırıldanmıştı. Offf bu adam çok kafamı karıştırdı, ikimizde konuşmadan birbirinize bakıyorduk.

Siyah irislerinde kayboluyor gibi hissediyordum, bana bir adım daha yaklaşmıştı,her ne kadar geri çekilmek istesemde arkamda duvar vardı.

"Yiğit'e güvenmen ne kadar acı ama. Yerinde olsam bırak onunla sevgili olmayı arkadaş bile olmazdım. Allah'tan ben senin gibi değilim de yıllar önce bitirdim bağımı"

"Yiğit bu dünyada göreceğin en dürüst adamdır isimsiz bey." İsimsiz bey ne ya. Hay Allah'ım kafama tüküreyim iki dakika adam akıllı konuşsam şaşarım zaten ya.

"İsimsiz bey mi? Sevdim bunu,her neyse madem Yiğit senin için dürüst bir adam sana yıllardır seni zehirlendiğini söylesem."

Saçmalık, Yiğit asla böyle bir şey yapmaz benim sevgilim sırf beni korumak için kavga etmiş insan. Ölmemi isteyen bı insan neden benim için dayak yesin ki. Benim sevgilim yapmaz, o hiç kimseye benzemezdi benim için.

"Hayır, hayır Yiğit yapmaz. Yalan söylüyorsun, kanıtın var mı, neden tanımadığım bir adama güveneyim ki, neden bana yalan söylüyorsun, kimsin sen"

"Oha kızım yavaş, peş peşe soru yağdırdın resmen."

Ne diyor bu adam be sorularıma cevap vermek yerine boş yapıyor. Yemin ederim boynumda boş yapanlar ve bu adam girmez diye pankart asıcam. Ama önce adını öğrenmem lazım, sahiden ben niye tanımadığım biri ile muhatap oluyorum ki ' çünkü malsın' diyen Lina geçti gözümden, haklı.

" Sorularıma cevap ver önce sen. İlk önce adını söylemek ile başlayabilirsin isimsiz."

"İsimsiz diye devam et sen. Adım şuanlık gereksiz ayrıca sorularını da cevaplamaya zamanım yok gibi."

"Neden ki yeterince zamanın var konuşmaya başlayan iyi edersin"

"Sevgilim geliyor mus... Ne işin var lan senin Alin'in yanında."

Yigit'in gelmesi ile bana göz kırpmış ben ise ona sinirle bakmıştım."Yiğit bunun adı ne"
Diye sormuştum Yiğite, ama o cevap vermek yerine kolumdan tutup sürüklemeye başladı.

"Yürü Alin gidiyoruz." Ne gitmesi ya benim bu adam ile konuşmam gerek."Yiğit dur konuşmam lazım o adam ile, Yiğit sana diyorum."

Beni dinlemeden ilerliyordu. Yiğit biliyordu beni duymamazlıktan gelmemesi gerektiğini fakat resmen bilerek yapıyordu.
Diğer kolumdan birinin tutması ile Yiğit sert bir şekilde sırtını dönmüştü.

GİZEMLİ KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin