Yine sabah ve yine alarm sesi. Artık sıkılmıştım buradan , bu odadn , bu evden , her şeyden...
Beni burda , bu evde tutan tek şey o da abim Rüzgar.Bu arada ben de Toprak 16 yaşındayım ve lise 2 ye gidiyorum.Abim de benden sadece 1 yaş büyük ve kâbus gibi aynı okuldayız . Aslında ona abi demek istemiyorum 1 yaş var sonuçta ama o pislik bunu istemiyor. Neymiş ona abi diyecekmişim.
Abimle anlaşamasak da onu seviyorum. Her zaman beni korumaya çalışır. Bazen bunu abartıyor ama olsun .Annem henüz ben 5 yaşındayken bir trafik kazasında onu tanıyamadan , hissedemeden , beni sevemeden , onunla doyasıya vakit geçiremeden ölmüş .
Babam ise annemden sonra yeniden hayat bulmuş gibi bir kadına aşık oldu. Bizi düşündüğü için evleneceğini söylemişti.
Çok ağladım , annemden başkasına hele onu tanıyamamışken başkasına anne demek istemiyordum. Onu her gece rüyalarımda görmeye başladım. Bana " sadece mutlu ol güzel kızım , ağlama " demişti. Artık babama bir şey söylemiyordum. Zaten beni dinlemedi ve o Nur denilen kadınla evlendi. İşte burdan sonrası hayat benim için kâbusa dönüştü.......
- Günaydınn babaların en yakışıklısı
+ Günaydın prensesim.
- Babacım bugün okul çıkışı biraz gecikebilirim .
+ Bana değil nur annene sor hayatım
- ( pehh Nur anneymiş) ama baba
* Hayatım bırak kızı gezsin genç o . Sormana gerek yok güzelim
Bu kadının yapmacık hareketlerinden nefret ediyorum .
Bende yüzüme sahte bir gülümseme takınarak odama çıktım.Hemen dolabımı açtım şortum ve tşörtümü yatağa bıraktım. İyi ki okulda forma vardı bir de her gün ne giysem derdini düşünemiyorum bile.
Hemen banyoya gittim. Elimi yüzümü güzelce yıkadıktan sonra kendime bakmaya başladım. Göz altlarım şişmiş ve çok kötü görünüyorum. Hemen bi kapatıcı alıp elime sürdüm sonra da göz altlarıma işte şimdi mükemmel olmuştu.
Aslında güzel kızdım siyah saçlarım ve yeşil gözlerimle dikkat çekiciyim. Ama o uyuz abim yüzünden hiç erkek arkadaşım olmadı.
Neyse bunları düşünerek sinirlenmek istemiyorum. Bugün haftanın ilk günü olduğu için birazcık özen göstermeliydim hemen elime siyah göz kalemini alıp koyu bir şekilde sürdüm . Zaten güzel olan gözlerim dikkat çekici olmuştu. Sonra da dudaklarıma parlatıcı sürdüm. Ama bişey eksik gibi. Hemen şeftali tonundaki allığımı alıp yanaklarıma sürdüm. İşte şimdi güzel oldum.İçeriye girip yatağımın üstüne bıraktığım formalarımı giymeye başladım.
Giyindikten sonra aynaya baktım. Kendimden geçer not aldıktan sonra çantamıda aldım ve okula gitmeye karar verdim.
Dersin başlamasına daha 1 saat vardı. Evde kahvaltı yapmadan çıktığım için kahvaltı yapmaya karar verdim. Hemen Elif i aradım.- Alo Elifimm günaydın canımm
+ Günaydın baş belası kardeşim benim
- Yaaaa Eliff yaaa
+ Tamam tamam noldu
- Dersin başlamasına daha 1 saat var ve ben kahvaltı yapmadım. Beraber kahvaltıya gidelim mi ?
+ Tamam canım bende yapmadım zaten hemen geliyorum. Her zaman ki cafede o zaman
- Tamam görüşürüzz :)
Yüzümde oluşan mutlulukla ve dersin başlamasına daha 1 saat olduğu için seviniyordum. Aslında okula gitmek istemiyorum hele ders dinlemek çol sıkıcı .
Bu arada Elif benim en yakın arkadaşım hatta kardeşim. Elif tek çocuk onunda ben gibi sorunları hiç bitmez . Birbirimizi çok iyi anlarız her zaman birbirimize destek oluruz. Beraber eğleniriz ,beraber gülüp , beraber ağlarız. Çok eğlenceli bi tiptir. Beni eğlendirmesini çok iyi bilir.
Telefonu kapattıktan sonra buluşacağımız cafe ye doğru yürümeye başladım. Bir taraftan da akşam eve gidince bakalım beni neler bekleyecek onu düşünmeye başladım . Gözlerim yine dolmuştu , buğulu görmeye başlamıştım bile. Tam o sırada ayağım takıldı ve yere düştüm.
Ahhh bileğim
Tam o sırada bir ses geldi ama kafamı kaldırmak istemiyordum. Yolun ortasında düştüm ve herkes bana garip bir şekilde bakıyordu.
Yardım edebilir miyim ? Deyip ellerini uzatana bakmak istemiyordum utanıyordum hemde çok. Daha fazla yerde oturamayacağımı düşünerek elini tuttum ve kalktım. Teşekkür etmek için yüzüne bakmıştım ki
O da ne ?
Ama bu olamaz ?
Neden çıktı ki karşıma ?
Hayır hayır şaka olmalı.