Sellaaaamm😁💞
Bana sövmek haricinde de bölümlere yorum atar mısınız lütfen dkfbdksbkdbfw
Sanırım bu bölüm en çok beklenen bölümlerden biri olacakk😋🙈
Merak edin hadi djsbsobfdkabd
İyi okumalaaar<333
******
Melih arabayı evin önüne park ettikten sonra hepimiz arabadan inip eve doğru yürüdük. Ben Kaanların arkasından yürürken Melih elimi tuttu.
Yüzüne baktığımda gülümseyerek göz kırptı.O sırada ablam çoktan kapıyı açmıştı. Gülümseyerek bana bakıyordu.
Kapıdan girerken kollarını boynuma doladı."Ben çok şanslıyım ya.. Düşsem dahi kaldıracak, ağlasam güldürecek, her şeye karşı beni koruyacak, kimseye ezdirmeyecek bir kardeşim olduğu için; ben çok şanslıyım. Kızım çok şanslı teyzesi sen olduğun için. İyi ki varsın Nilo'm. Seni çok seviyorum."
Ağlayacağım galiba..
Derin bir nefes aldım gözyaşlarımı tutabilmek için büyük bir çaba gösterirken.Birden arkadan saçımın çekilmesiyle inleyerek geri gitmek zorunda kaldım.
Tahminleri alıyoruz.. Sizce kim bu öküz?
...
Tahminler yazıldıysa devam ediyorum.
Güven saçlarımı çektikten sonra kocaman bir öpücük kondurdu alnıma.
Sevme tarzı bu maalesef.. Umarım Elif'e de aynısını yapmıyordur.Biraz manyak aslında ama seviyorum keratayı:)
Elini yanağıma koydu ve yüzümü yüzüne çevirdi.
"İyisin değil mi bebeğim? Bir yerine bir şey oldu mu? Saçının bir teli koptuysa dar ederim bu dünyayı o piçe!"Mete ablamı aldatıp boşandıktan sonra 1 aya yakın hastanede yatmıştı.
Nedenini söylememe gerek yoktur diye düşünüyorum..Abim harbiden bizim için dünyayı yakabilir ya.
Abiliğin bir ödülü olsaydı Güven rekortmen olurdu herhalde:)Kocaman sırıttım.
"Senden bir şeyler kaptık herhalde abiş. Kimse yakamaz benim canımı, kendimi korurum ben. Olur da koruyamazsam da korkmam, çünkü sen varsın."Yanağımı koparırcasına sıktı ve sıktığı yerden ısırdı ruh hastası.
"Varım tabii kızım. Sizi asla yalnız bırakmam ben."Güven elini boynuma doladı ve birlikte salona girdik.
Annemlerle de klasik 'nasılsın, ne oldu, nereden çıkmış o' muhabbetlerini yaptıktan sonra çay koymak için mutfağa geçtim.Arkamdan birinin daha geldiğini duymuştum ama Derya olduğunu düşünüyordum.. Melih'miş.
Ben çaydanlığı ocağa koyarken o da gülerek tezgaha yaslandı.
Yüzüne bakmadan konuşmaya başladım."Neden öyle bakıyorsun Melih, ne oldu?"
Dudağını yalayarak bir adım daha yaklaştı yanıma ama aramızda zaten bir adımlık mesafe olduğu için bedeni bedenime değiyordu şu an.
Elimdeki çaydanlığı koymamı bekledi ve koyduktan sonra eliyle yanağımdan boynuma doğru bir çizgi çizdi.
Burası biraz sıcak olmuş olabilir mi?
Çenemden tutarak yüzümü yüzüne çevirdi.
"Yanakların tam ısırmalık gerçekten ya.. Bir kere de ben ısırayım mı?"Sen benle geçmek dalga?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzbaşılar Karıştı! | Texting
General FictionKafadar ve manyak kızımızın abisi olan Yüzbaşı'ya yazmak yerine başka bi Yüzbaşı'ya yazmasıyla karışan işler... Melih'in Nil'e beslediği büyük aşkla çözülecek mi dersiniz?