Sellaaamm💘💘
Nasılsınızzz??
Sizce Melihle Nil'in bi kızı olsa ismini ne koyarlardı??
(Asla ileriki bölümlerde kullanmak için isim önerisi almaya çalışmıyorum bwkehdowbkdbew)İyi okumalaaar diliyorumm<333
******
~ 2 gün sonra ~
Son ses 90'lar pop dinleyerek kurabiye yapmıştım.
Son kurabiyeyi de şekillendirdikten sonra tepsiyi fırına koyup ellerimi yıkadım.Abim mutfak kapısından kafasını uzattı.
"Ne yapıyorsun cadı? Elifle buluşmaya gideceğim ben 2 saat sonra, bir şey istiyor musun?"Ellerimi kurularken gözlerimi devirdim.
"Daha 2 saat var gitmene abi.. Ne isteyebilirim şu an?"Güven omuz silkti.
"Bilmem, sorayım dedim öyle.."Havluyu yerine astım ve masaya oturdum.
"Yok, sağ ol. Olursa birazdan söylerim."Başını sallayıp salona geçti.
5 dakika kadar sonra annemlerin evden çıktığını duydum.
Hala bizi evde bırakıp date'e çıkıyordu canım annemle babam:)Çocukluğumdan beri hayrandım ben onların ilişkilerine. İleride benim çocuklarım da benim için aynı şeyi düşünür inşallah, amin.
Neyse, konumuza dönelim.
Dışarıdan ablamla abimin sesini duydum ve ablam oflayarak mutfağa girdi. Ardından abim de geldi.
Abim her zamanki gibi söyleniyordu.
"Derya neden duruyor bu fotoğraf hala sende? Neden atmadın o şerefsizin fotoğrafını?!"Ne fotoğrafından bahsediyor bunlar ya?
Ablam derin bir nefes aldı.
"Güven benimle bir ilgisi kalmamış olsa da Ela'nın babası ya o.. İleride kızıma göstermek için tek bir fotoğrafını sakladım. Hiç mi sormayacak bu çocuk babam kim diye? Gereksiz yere olay çıkarma."Güven kaşlarını çattı.
"Öldü dersin Derya! Bu kadar zor mu onu silip atmak? Ela o şerefsiz babasını tanımasa da olur, bir şey kaybetmez sonuçta."Ablamın gözleri dolmaya başlamıştı.
Aslında Güven'in kötü bir niyeti yoktu, sadece bizi korumaya çalışıyordu ama bunu yaparken ne kadar kırdığının farkında değildi.
Ablama karşı Mete'den sonra daha hassas davranıyordu fakat bu süreçte onu bir o kadar da yıpratmıştı.
Öküzdü çünkü.Su katılmamış öküzdü hem de.
Elimi masaya vurdum.
"Abi yeter! Üstüne gitme artık kızın. O çok mu memnun sence kendini aldatan adamın fotoğrafını saklamaktan? Emin ol en çok onun canını yakıyor bu durum, ama buna mecbur. O adamdan bir kızı var Derya'nın, ne kadar isterse istesin ondan asla tamamen kopamayacak. Anla artık şunu. Bir daha da sakın ablama bağırma bu konuda!"Güven bir süre suratıma baktı, onunda gözleri dolmuştu.
Gözünü ovuşturarak mutfaktan çıktı.Ablam bir yandan ağlıyor bir yandan tebessüm ederek bana bakıyordu.
"Seni çok seviyorum Nil. İyi ki varsın, iyi ki hayatımın bir parçasısın."Bende gülümseyerek ablama baktım.
"Bende seni çok seviyorum çiçeğim."Burnumu çektim hafifçe ve devam ettim.
"Güven'e kızma, olur mu Derya? Aslında seni korumaya çalışıyor daha fazla yara alma diye.. Ama sana herkesten çok zarar veriyor bunu yaparken. Ve farkında bile değil, biliyor musun? Katıksız öküz olduğu için senin kırılacağını düşünemiyor. Sen anla yine de onu. Kızma ona."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzbaşılar Karıştı! | Texting
Fiction généraleKafadar ve manyak kızımızın abisi olan Yüzbaşı'ya yazmak yerine başka bi Yüzbaşı'ya yazmasıyla karışan işler... Melih'in Nil'e beslediği büyük aşkla çözülecek mi dersiniz?