~ Week Later ~
* August *
So I Been Searchin For This Nigga Jayy & Comes To Find Out This Nigga Been M.I.A Since That Shit Went Down Wif Him & B. When Bianca Came To My House & Her Face Was All Fucked Up Cuz Of Him I Wanted To Dead Him That Same Day ! Shidd I Was So Ready To Fuck Around & Catch A Body Cuz Im So Over Protective Of My Family. But A Nigga Aint Trippin Cuz I Kno We Gonna Run Into Each Other Soon !
" Biancaaa, I Whispered In Her Ear Tryna Wake Her Up "
Bianca Opened Her Eyes & Look @ The Time
" Nigga What U Want @ 7:45 AM, B Asked Rollin Her Eyes. "
" Can U Cook Me Some Breakfast, I Asked Seriously ? "
" Nigga Really, Bianca Said Turnin Her Back Facin Me While Rollin Her Eyes. "
" Yeahh Really Babe... I Miss Wakin Up To Ur Meals, I Said Kissin Her Neck. "
" Nigga U Miss My Cookin Or Whats In Between My Legs, B Said. "
" Shidd Both Forreal, I Really Miss Sleepin Next To U & Hearin Ur Light Snores, I Said. "
" Boyy Bye & Go Cook Ur Own Breakfast, B Said. "
" But Baeeeeeee, I Said Poutin. "
" August U Betta Go Somewhere... Im Tryna Sleep Until My Baby Come In Here & Wake Me Up. "
" But I Am Ur Baby, I Said. "
" August Leave Me Alone, B Said Seriously. "
" Finee I Just Wait Til U Wake Up. "
" Mommyyyy, Jr Said While The Door Opened, "
" Yess Babyy, Bianca Said Clearly Irritated. "
" I Peed In Bed, Jr Said. "
Bianca Tossed & Turned Showin How She Had An Attitude.
I Chuckled & Bianca Sent Me A Death Glare Causin Me To Shut Up.
" Okay Baby Mommy Gonna Run U A Bath While Daddy Deal Wif Ur Wet Cloths & Sheets, Bianca Said. "
" Shidddd, I Said. "
" Well If U Want That Breakfast U Do It, Bianca Said. "
I Hopped Up So Quickly & Ran To Jr Room & Did What I Had To Do.
* Bianca *
As I Was Puttin Jr In The Tub My Phone Started Ringin... It Was A Block Number So I Aint Answer But They Kept Callin Back To Back So I Answered....
- Call Convo -
Me : Hello
Unknown : "breaths heavy"
Me : Who The Fuck Is This Yo !?
Unknown : Watch Ur Back Bitch
Me : " chuckles" Nahh Baby Girl U Needa Watch Urs Cuz Ikno This Heather Bitch Ass
After I Said What I Said I Hung Up ! Like Aint Nobody Got Time For Childish Ass Games Except For Her !
" Convo Over "
I Washed Jr Up Then Took Him Out & Got Him Dress. I Made My Way In The Kitchen To Cook Breakfast !
" What U Cookin Daddy, August Said Wrappin His Hands Around My Waist. "
" I Aint Cookin My Daddy Nuffin Cuz He's Not Here But I Am Cookin French Toast, Bacon & Eggs, I Said."
" Whateva But Fr Ma We Need To Talk, August Said."
YOU ARE READING
Remedy For Love
FanfictionAugust & Bianca Been BestFriends Since They Was 10... They Was Partners & Crime... They Did Everything Together... They Was Close As Hell But That All Changed Before Their Last Year Of High School Started When Bianca Had To Move To LA... They Promis...