~ Danielle ~
I Moved Into My Own Condo While Chris Was @ The Studio. Tbh I Knew It Was To Early To Move In Wit Him But I Did It Anyway ! I Never Thought He Would Cheat On Me But He Is A Dude & Dudes Has Needs But Then I Was Fulfillin His Needs !
Chris Dont Kno I Moved Out So I Wanna See How He Gonna Take It. Ima Find Out Who This Becky Chick Is Cuz I Knew She Had To Kno That He Had A Girl Cuz I Am In The Media.
~ Home ~
" Gurlll I Cant Believe U Moved Out, Chandra Said."
" Well U Betta Believe It... But I Wanna Kno How He Gonna Take It, I Said"
" Ohh Shit He Dont Kno, Chandra Asked ?"
" Nahh, I Said."
" Immmm Hereee Wif The Wineee Bitchesss, Bianca Yelled !"
" Bout Damn Time, Erica Said Comin Out The Kitchen."
" Ite So What This Nigga Do... To Make Ur Ass Move Out, Bianca Asked ? "
" Forreal, Chandra & Erica Said. "
" So This Niggaa Been Cheatin On Me Wit A Bitch Name Becky, I Said. "
" Becky, Erica Asked ? "
" Becky Frm Around The Old Way... The Thot Becky, Bianca Asked ? "
" Yall Idek... I Just Kno Her Name Becky, I Said. "
" Becky Needa Get Her Ass Whooped, Chandra Said. "
" Best Believe When I Found Out Who Becky Is... She Gettin Hers... Believe That, I Said Drinkin Wine. "
" Anyway Wassup Wit U & August, Chandra Asked ? "
" Gurl I Havent Been Home Yet & I Kno It Gotta Be Killin Him, Bianca Asked ? "
" August Gonna Fuck U Up, I Said. "
" I Wish That Nigga Would... He Gonna Have A Knife Down His Throat So Quick, Bianca Said. "
" Uhhh Dont Be Tryna Kill My Bro, Chandra Said. "
" Im Not... As Long As He Kno How To Act, Bianca Said. "
" Anyways Where U Been Stayin & Where Jr, Erica Asked ? "
" At My Moms & Right Now He Wit Mama Sheila, Bianca Said. "
That Whole Day We Stayed In.... Had Girl Talk & Drunk Wine. I So Happy That I Have These Girls In My Life Cuz Idk What I Would Do Without Em.
~ Chyna ~
" MICHAELLLLLLLL, I Yelled ! "
" What Chyna Damn, Michael Said Comin In The Room "
" Can U Help Me Up So I Can Pee, I Asked Smilin ? "
" Thats Why Ur Ass Called Me In Here Man, Michael Said Walkin Over To Me. "
Michael Helped Me Up & All I Felt Was Liquid Run Down My Thighs.... I Looked Down & Saw A Big Ass Wet Spot On The Carpet.
" Chy U Peed On My Damn Carpet, Michael Said Mad Ass Hell "
" Chy I Think My Water Just Broke, I Said Wincin In Pain. "
" Ohh Shit Chy.... What Do I Do, Michael Asked Panickin ? "
" Get The Fuckin Over Night Bag & Come On, I Said. "
We Got In The Car & He Drove Off Towards The Hospital. Once We Got There I Was Quickly Placed In A Room.
" Did U Call Anybody & Tell Them, I Asked ?"
YOU ARE READING
Remedy For Love
FanficAugust & Bianca Been BestFriends Since They Was 10... They Was Partners & Crime... They Did Everything Together... They Was Close As Hell But That All Changed Before Their Last Year Of High School Started When Bianca Had To Move To LA... They Promis...