Chapter 29

164 5 0
                                    

~ Natasha ~

- 10 AM -

I Walked Up To The Door & Sat The Envelope Down... I Rung The Doorbell & Quickly Ran Off. I Hopped In My Car & Pulled Off.

- 20 Mins Later -

I Made My Way Infront Of Heather House. I Rung Her Doorbell & Was Soon Inside.

" U Deliver It, Heather Asked ? "

" Yeahh Gurl, I Said. "

" Good She Gonna Regret Takin Whats Mines... U Want Some Breakfast While U Here, Heather Asked ? "

" Yeahh, I Said As The Doorbell Rung. "

" Can U Get That While I Start Cookin, Heather Asked ? "

I Got Off The Stool & Opened The Front Door. I Was Greeted Wit AJ ! I Rolled My Eyes & Walked Away Frm The Door. For Some Odd Reason I Just Dont Like AJ... I Just Get A Vibe That I Dont Like When Around Him.

" AJ I Thought We Was Meeting Later, Heather Said. "

" No I Said We Gonna Meet Whenever Im Free... So Here I Am Now, AJ Said Causin Me To Roll My Eyes. "

" Wassup Wit U Rollin Ur Eyes... U Got A Problem Wit A Nigga Just Speak Up, AJ Said To Me. "

" Niggaa I Dont Like Ur Skinny Cocky Ass, I Said. "

" Bitch I Dont Like Ur Ugly Ass Wit Ur Nappy Ass Lace Front... U Needa Go Get That Shit Fix... Bettaa Yet Go Get A New One, He Said Throwin Money At Me. "

I Took The Closet Thing To Me & Threw It Which Was A Fork. It Hit His Ass Right On His Face !

" Ayeee Yall Needa Chill Out Considering The Fact That Yall Gonna Be Workin Together, Heather Said. "

" Shidd I Aint Workin Wit This Bitch, AJ Said. "

" And I Aint Workin Wit This Niggaa, I Said Takin My Food Frm Her. "

" Yess Tf Yall Are... So Yall Mind As Well Stop That Arguing Shit. "

" Man Fuck This Shit... Im Gone, AJ Said Leavin. "

" BYEEE BITCHH, I Yelled For Him To Hear Me But All I Heard Was The Door Slam ! "

Heather Ran Frm The Kitchen & Outside. I Wonder Why She Need That Nigga ! Smhh !

~ Heather ~

When I Got Outside AJ Was Just Crankin His Car Up. I Ran Over To The Passenger Side & Got In.

" AJ U Said U Would Help, I Said. "

" And I Said I Aint Workin Wit That Bitch, AJ Said. "

" Man AJ She Aint A Bitch So Stop Callin Her One, I Said Causin Him To Raise His Eyebrow."

" Yo Forreal Heather U Can Get The Fuck Out My Car Cuz I Aint Gonna Stop Callin That Bitch A Bitch... If U Dont Like It Then U Can Leave, AJ Said. "

" Please AJ, I Begin To Beg. "

" I Aint Workin Wit That Bitch, AJ Said. "

" Pleaseeeeee, I Said Unbucklin His Pants & Pullin Them Down. "

I Took His Member In My Hands & Start To Slowly Stroke It.

" Man If U Gonna Suck My Dick Then Suck It Dont Get To Strokin It, AJ Said. "

I Smirked. I Took His Member In My Mouth & Deeped Throat It Causin Me To Gag. AJ Put His Hand On Top Of My Head When I Got To Suckin It.

- 15 Mins Later -

Remedy For LoveWhere stories live. Discover now