Chapter 26

317 6 0
                                    

~ August ~

" Where U Goin, I Asked Bianca As She Got Dress ? "

" Out Wit Jayy & Danielle, She Said. "

" What Was Up Wif Yall Two, I Asked Curious ? "

" He My Ex But Before We Was Together We Was Already Close, She Said. "

" Ohh Well I Dont Like Em & Tbh I Really Dont Want U Hangin Wif Em, I Said. "

" U Dont Even Kno Him August, She Said Puttin Her Shoes On. "

" I Dont Need To Kno Him To Like Em. .. He Was Starin U Down Last Night Like He Wanted U... Shit He Probably Still Do, I Said Annoyed. "

" I Doubt That He Wanted Me.... We Just Aint See Each Other In Awhile But I Gotta Go, I Said. "

" I Wont Be Here When U Get Back So Pick Jr Up Frm Tyga House On Ur Way In, I Said Irritated. "

Bianca Walked Over To Me & Stood On Her Tippy Toes Tryna Kiss Me But I Pushed Her Back Down.

" U Really Gonna Act Like This, She Said Lookin @ Me. "

" Act Like What, I Said Playin Dumb. "

" U Kno What Bye August Cuz I Dont Have Time For Ur Petty Ass Attitude Today, She Said Leavin Out The Room "

I Walked In Jr Room & Picked Him Up. I Washed Him Up, Feed Him & Got Him Dress Then Put Him To Sleep So I Can Get Ready.

I Pulled My Phone Out & Called Up
Tyga

~ Text Mode ~

Me : Ayeee U Tryna Go To That Strip Joint ?

TygaBumAss : Bruhh U Kno If Chy & B Find Out We Goin To A Strip Club Hell Gonna Break Loose

Me : So Fuck What They Think... She Goin Out Wit Her Ex & Danielle After I Said I Dont Like Dude Cuz He Was Starin @ Her Like He Wanted Her

TygaBumAss : Im In But U Need To Trust Ur Girl Bruhh... Plus She Only Got Eyes For Ur Bum Ass

Me : I Trust Her But I Dont Trust That Nigga & Be Ready @ 9:30 & Ask Chy Can She Watch Jr For Me Til B Come

TygaBumAss : Just Bring His Ass Over Here... She Dont Mind & Iteee

Once I Took My Shower & Got Dress I Grabbed My Lil Man & Left. I Headed To Popeyes To Get Some Food Since A Nigga Was Hungry.

~ 45 Mins Later ~

" Where This Yellow Bright Ass Niggaa At, I Yelled ! "

" Man Why The Hell Ur Ass Yellin In My Damn House, Tyga Said Gettin Off The Couch. "

I Looked On The Couch & Saw He Had A Pillow & Some Covers.

" Awee Shit What U Done Did Now, I Asked Laughin ? "

"Man We Had Got In An Argument & I Done Said Somethings, He Said. "

" So She Got Ur Ass Sleepin Downstairs... Y U Aint Go In A Guestroom, I Asked ?

" Man I Cant Go Upstairs Period Unless She Not Here... But When She Is Here & Im Upstairs She Gonna Start Throwin Shit At Me, He Said Showin Me The Cut On His Arm. "

" Damnnn Chy Needa Stay Away Frm B Before B Turn That Crazy, I Said. "

" Nahh Bruhh Ur Girl Wayy Worse... But When They Together Aint No Explainin That Shit, Tyga Said. "

" U Right.... That Shit Dont Make No Sense, I Said. "

" So U Sure U Wanna Go To This Strip Joint... Cuz If They Find Out We Went Then We Six Feet Under, Tyga Said. "

Remedy For LoveWhere stories live. Discover now