~ Erica ~
Baeee Guess What, I Yelled Jumpin On Him. U Finally Agreed To Move In Wif Me, He Said Lookin So Fast. Uhh Nahh But Bianca Pregnant, I Said Excited. Congrats To Her Then, He Said Lookin Back @ The TV. Why U Actin Like That, I Said Scrunchin My Face Up. Why U Dont Wanna Move In Wit Me, He Asked ? Cuz Im Not Ready For That, I Said Gettin Annoyed. Will U Ever Be Ready Or Are U Just Holdin Out Cuz U Scared Of The Fact That U Might Get Hurt Again, He Said. Yeahh I Will Be Ready... But Is It This Soon Nahhh.... Maybe A Couple Months, I Said Tryin Cover Up The Fact That He Right. Man Just Admit That U Scared, He Yelled ! U Kno What Im Done Wit This Convo, I Said. U Always Runnin Frm Shit, He Yelled ! When Do I Ever Run Frm Shit Kyree.... Did I Run When I Had A Miscarriage....Did I Leave When I Found Out I Was Pregnant Wit Jordan.... Did I Leave When Ur Ass Cheated On Me For The 1st Time.... No.... So U Can Miss Me Wit That Bullshit, I Yelled ! Man Whatevaa...I Talked To Ur Ass Later, He Said Gettin Up & Leavin.
I Yelled In Frustration & Laid Down ! Tears Started To Fall Down My Face As I Thought About My 1st Child !
~ FlashBack ~
I Walked Nervously In My Momma Room. Childdd Why It Look Like U Did Something, My Ma Asked ? Momma We Needa Talk, I Said On The Verge Of Tears. Whats Wrong Sweetie, She Asked ? I-I-Im P-Pregnant, I Said Stumblin Over My Words While Cryin. Ima Tell U Now... Im Not Mad @ Uu But I Am Disappointed... I Expected More Frm U But I Kno Things Happen, She Said Huggin Me. We Talked That Whole Night !
~ That Morning ~
I Knew That I Had To Tell Kyree Now.... So I Got Up & Did My Hygiene Shit !
I Pulled Out My Phone & Called Kyree.Him : Hey Bae
Me : Hey Baee
Him : Wassup ?
Me : Can U Meet Me @ The Park ? We Need To Talk
Him : Itee Be There In 5
I Got Dress In Some Black Leggings, Black Tank Top, Red Cardigan & My Red Ugg Boots ! I Comb My Hair Down & Grabbed My Phone. Maas Im Goneee, I Yelled ! Okayy Babyy & Take A Pop Tart & Ur Ass Betta Eat It, She Yelled ! I Grabbed The Pop Tart & Headed Out !
Once I Got To The Park... I Spotted Kyree By The Table So I Walked Over There. Heyy Baby Girl, He Said Huggin & Kissin Me. Heyyy, I Said Huggin & Kissin Him Back. So Wassup, He Asked ? Kyree What U Think Bout Kids, I Asked ? I Mean They Cool... Im Just Not Ready For Them, He Said. Would U Ever Have One, I Asked ? Yeahh Maybe Later On In My Future, He Said. I Nodded. Why U Asked Tho, He Asked ? Cuz Kyree Im Pregnant, I Said. It Aint Mines, He Said. Those Would Shocked The Hell Out Of Me But Also Angered Me ! WTF U Mean It Aint Urs.... U The Only Nigga That Was Fuckin Me, I Yelled ! Man I Wrapped That Shit Up Tight, He Said. Things Happen Kyree, I Said. Man Like I Said That Aint My Child... So I Suggest U Go Find Ur Baby Father, Kyree Said Gettin Up & Walkin Off !
Every Night For A Week Straight I Cried Myself To Sleep ! But That Last Night Changed My Life. I Was Sleep When I Felt Something Wet On My Bed... I Woke Up & Turned My Light On... I Saw Blood All Over My Bed. Mommaaaa, I Yelled Holdin My Stomach ! What Chi- Ohhh Shit Come On, My Ma Said Leftin My Up. She Put Me In The Car & Drove Off.
I Was Layin In The Hospital Bed Rubbin My Belly When The Doctor Came In. Ms. Williams Im Sorry To Say This But U Had A Miscarriage Due To Stressin Alot, The Doctor Said. I Busted Out Cryin ! I Processed Everything He Said... Over & Over ! I Lost My Child ! I Lost My 1st Baby ! Thinkin About That Caused Me To Cry Even More ! My Mom Was Comforting Me But Soon Stop & Another Pair Of Arms Started To Comfort Me. I Kno That Scent Frm Anywhere ! Get Off Me Kyree, I Yelled Tryna Get Him Off Me ! He Didnt Move. I Fuckin Hate Uu... U Caused This.... This Would Of Never Happened If U Wouldnt Accept Our Baby... But No U Have To Deny It... Ur A Fuckin Punk... U Was To Scared To Man Up & Take Care Of Ur Responsibilities So U Walked Out.... U Walked Out On Me & Most Importantly Ur Fuckin Child, I Yelled ! I Kno... I Kno & Im Sorry Erica... Plz Forgive Me, Kyree Said With Pleadin Eyes. Fuck U Kyree, I Said While Cryin More. I Think U Should Go... She Hurtin... Give Her Some Time, My Mother Said. Fuck No... She Actin Like I Aint Lose A Child Too, Kyree Said. So Now Thats Ur Child When I Have A Miscarriage... That Wasnt Ur Child When He/She Was In My Stomach Alive.... Fuck Outta Here, I Yelled ! Man Whateva... I Dont Got Time For This Shit, Kyree Yelled Walkin Out !
YOU ARE READING
Remedy For Love
FanficAugust & Bianca Been BestFriends Since They Was 10... They Was Partners & Crime... They Did Everything Together... They Was Close As Hell But That All Changed Before Their Last Year Of High School Started When Bianca Had To Move To LA... They Promis...